بیوگرافی لطف‌ الله دژکام امام جمعه شیراز و همسر و فرزندان +عکس

منبع: شبونه

1

1403/1/18

17:29


بیوگرافی لطف‌الله دژکام لطف‌الله دژکام متولد ۱۳۴۱در جهرم بوده و در حال حاضر امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس و نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری میباشد. ایشان از ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به عنوان امام جمعه شیراز فعالیت میکند. اظهارات آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه عبادی سیاسی شهر …

بیوگرافی لطف‌ الله دژکام امام جمعه شیراز و همسر و فرزندان +عکس

بیوگرافی لطف‌الله دژکام

لطف‌الله دژکام متولد ۱۳۴۱در جهرم بوده و در حال حاضر امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس و نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری میباشد. ایشان از ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به عنوان امام جمعه شیراز فعالیت میکند.

بیوگرافی لطف‌ الله دژکام امام جمعه شیراز و همسر و فرزندان +عکس

اظهارات

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه عبادی سیاسی شهر شیراز بیان کرد: والدین در کنار برنامه‌های تفریحی اوقات فراغت، بچه‌ها را در کلاس‌های قرآنی مساجد نیز ثبت نام کنند تا با قرآن از کودکی مأنوس شوند زیرا به فرموده امیر المومنین علی (ع) هر وقت گناه زیاد شد و خدا خواست عذاب نازل کند به خاطر بچه‌هایی که کلاس قرآن می‌روند و به خاطر پیرمردانی که به نماز جماعت می‌روند خدای متعال می‌فرماید عذابشان نکنید.

بیوگرافی لطف‌ الله دژکام امام جمعه شیراز و همسر و فرزندان +عکس

آیت‌الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران نظام، اظهار کرد: احیای هشت هزار واحد تولیدی راکد یا نیمه فعال از سوی دولت یک موفقیت است که مردم در سال‌های آینده نتیجه آن را در اقتصاد و اشتغال خواهند دید. برادر رضا داوودنژاد

وی افزود: در ارتباط با وضعیت اقتصادی کشور ۲ بخش وجود دارد یکی موفقیت‌های کسب شده که که از سوی دولت‌ها بیان می‌شود و باید هم اینگونه باشد اما کسب موفقیت‌ها به معنای نبود تلخکامی ها نیست.

……

رژیم صهیونیستی غلطی کرده، هم اکنون نیز از آن پشیمان است

حجت الاسلام لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران نظام، اظهار کرد: احیای هشت هزار واحد تولیدی راکد یا نیمه فعال از سوی دولت یک موفقیت است که مردم در سال‌های آینده نتیجه آن را در اقتصاد و اشتغال خواهند دید.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در ارتباط با وضعیت اقتصادی کشور ۲ بخش وجود دارد یکی موفقیت‌های کسب شده که که از سوی دولت‌ها بیان می‌شود و باید هم اینگونه باشد اما کسب موفقیت‌ها به معنای نبود تلخکامی ها نیست.

سوابق

  • امام جمعه شهر شیراز، نماینده ولی فقیه در استان فارس از ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ و نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری
  • امام جمعه شهر جهرم از پاییز ۱۳۷۹ تا بهار ۱۳۹۷ به مدت تقریباً ۱۸ سال
  • دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه استان فارس
  • عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم
  • استاد سطوح عالی حوزه علمیه و مؤسس بنیاد پژوهشی – فرهنگی پیمان غدیر
  • هم‌اکنون در گروه اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشغول تدریس مباحث اخلاقی به دانشجویان این دانشگاه است.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو