بهترین وبسایت خرید اینترنتی مبل کدام است؟

بهترین وبسایت خرید اینترنتی مبل کدام است؟


منبع: پلازا

2

1403/1/18

21:02


بهترین وبسایت خرید اینترنتی مبل کدام است؟

برخی افراد گمان می‌کنند که خرید اینترنتی فقط مختص وسایل کوچک است اما امروزه حتی سرویس مبلمان کامل منزل را هم می‌توان به صورت اینترنتی خریداری کرد. انتخاب بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی به عوامل مختلفی مانند شرایط پرداخت بستگی دارد و به همین دلیل قصد داریم در این مطلب از پلازا، به معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید مبل از دیدگاه‌های مختلف بپردازیم.

یکی از مزایای خرید اینترنتی مبل این است که نیازی ندارید دردسرهای حمل و نقل را تحمل کنید یا چندین نمایشگاه را به دنبال مبل مورد نظر خود بگردید. برخی فروشگاه های اینترنتی خرید مبل تا جایی پیشرفت کرده‌اند که برای نمایش مجازی مبل در منزل شما از تکنولوژی واقعیت افزوده هم استفاده می‌کنند. با این وجود انتخاب بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی صرفاً به همین امکانات وابسته نیست و برای انتخاب آگاهانه‌تر، ویژگی‌های کلیدی ۱۰ فروشگاه مبل برگزیده را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فهرست مطالب

معرفی فروشگاه های اینترنتی خرید مبل

در این مطلب به معرفی ۱۰ مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید مبل و ویژگی‌های کلیدی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم. دیدگاه‌های افراد در مورد بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی متفاوت است و به امکانات و قابلیت‌های فروشگاه آنلاین مبل بستگی دارد. از جمله این امکانات می‌توان به ارسال رایگان، پرداخت اقساطی، تسویه در محل، بازدید حضوری از کارگاه یا ارسال نمونه پارچه اشاره کرد. با ما همراه باشید تا این فروشگاه‌ها را به شما معرفی کنیم.

۱. فروشگاه اینترنتی آف دکور؛ بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی خرید مبل/وبسایت خرید مستقیم مبل از تولیدی

آف دکور بهترین فروشگاه اینترنتی خرید مبل از تولیدی است و محصولات متنوعی را برای دکوراسیون منزل در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر خرید اینترنتی، برای تست حضوری نیز می‌توانید به نمایشگاه ۴ طبقه آف دکور در بازار مبل کمرد مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون، یک کارگاه تولیدی اختصاصی دارد و به همین دلیل قیمت تمام شده محصولات به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. جالب است بدانید که این فروشگاه اینترنتی برای کالاهایی که نیاز به تست دارند، به شما ۷ روز مهلت تست هم می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی آف دکور:

  • دارای کارگاه تولیدی اختصاصی
  • امکان تست و خرید به صورت حضوری
  • پوشش کامل لوازم دکوراسیون و مبلمان اداری و منزل

۲. فروشگاه آنلاین مبل و میز؛ از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید مبل

بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی/فروشگاه های اینترنتی خرید مبل

اگر به یک فروشگاه آنلاین مبلمان نیاز دارید که به صورت تخصصی در حوزه چوب فعالیت می‌کند بدون شک فروشگاه آنلاین مبل و میز بهترین گزینه است. کلیه محصولات این فروشگاه اینترنتی از چوب مرغوب ساخته شده‌اند و کیفیت بالایی دارند. علاوه بر سایت و صفحه اینستاگرام می‌توانید برای مشاهده مبل‌ها به گالری ۶۰۰ متری این مجموعه مراجعه کنید و در صورتی که سفارش شما بیشتر از ۵ مورد باشد، می‌توانید از کارخانه تولیدی مجموعه نیز بازدید کنید. علاوه بر این تمام محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی هستند که در پنل مشتری نشان داده می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی مبل و میز:

  • امکان پرداخت نصف مبلغ در محل برای مشتریان تهرانی
  • فعالیت تخصصی در صنعت چوب
  • امکان خرید اقساطی

۳. فروشگاه اینترنتی اثاث چین؛ بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی برای مشکل‌پسندان

وبسایت خرید مستقیم مبل از تولیدی

آیا دوست دارید قبل از تحویل مبل، نمونه پارچه آن برای شما ارسال شود تا بتوانید انتخاب بهتری برای دکوراسیون خود داشته باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است حتماً اثاث چین که یکی از مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتی خرید مبل محسوب می‌شود را زیر نظر بگیرید. منوی وب‌سایت اثاث چین انواع لوازم مبلمان و دکوراسیون اداری و منزل را پوشش می‌دهد و به دلیل همکاری با تولیدکنندگان داخلی، قیمت تمام‌شده بسیار پایین است. در صفحه اول سایت بخشی به نام «پیشنهادات شگفت‌انگیز» وجود دارد که تخفیف‌های دوره‌ای در آن نمایش داده می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی اثاث چین:

  • ارائه تخفیف‌های عالی در بخش تخفیف‌های شگفت‌انگیز
  • ارسال به تمام نقاط کشور با تحویل اکسپرس
  • امکان ارسال نمونه پارچه مبلی برای خریدار قبل از ساخت مبل

۴. فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

فروشگاه آنلاین خرید اینترنتی مبلمان یافت آباد

بدون شک دیجی چوب یکی از بهترین فروشگاه‌های مبلمان و مصنوعات چوبی در ایران است و تمام محصولات چوبی مورد نیاز دکوراسیون منزل را پوشش می‌دهد. از جمله محصولات این فروشگاه آنلاین مبل می‌توان به میز ناهارخوری، سرویس خواب، میز تلویزیون و انواع کمد و بوفه اشاره کرد که همگی از جنس چوب هستند. اگر بودجه کافی برای خرید مبلمان ندارید باز هم جای نگرانی نیست، چون دیجی چوب امکان خرید اقساطی را نیز در سایت قرار داده است. علاوه بر این برای مشتریان تهرانی خدماتی مانند حمل رایگان و امکان راه‌اندازی سرویس خواب نیز فراهم شده است.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی دیجی چوب:

  • امکان خرید اقساطی
  • ارسال رایگان برای مشتریان تهرانی
  • حمل طبقات و راه‌اندازی سرویس خواب برای مشتریان تهرانی

۵. فروشگاه اینترنتی یافت آباد آنلاین

فروشگاه آنلاین خرید اینترنتی از بازار مبل ایران

یافت آباد به قلب بزرگترین بازار مبلمان تهران شهرت دارد و بهترین محصولات مبلمان را ارائه می‌دهد. یافت آباد آنلاین به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین خرید اینترنتی مبلمان یافت آباد، بیش از ۱۵۰۰ محصول ایرانی و خارجی مختلف را عرضه می‌کند. این فروشگاه به شما اجازه می‌دهد به صورت حضوری از فرایند ساخت سفارش خود بازدید کنید و در جریان روند کار قرار بگیرید. در صورتی که ساکن تهران هستید می‌توانید به جای پرداخت اینترنتی، گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید و مبلغ خرید خود را با دستگاه کارتخوان مسئول تحویل پرداخت کنید.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی یافت آباد آنلاین:

  • امکان بازدید حضوری از درب کارخانه حین ساخت محصول
  • امکان پرداخت در محل برای مشتریان تهرانی
  • نصب و راه‌اندازی رایگان

۶. فروشگاه اینترنتی مبلیران؛ بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی به صورت سفارشی

برترین وبسایت خرید مبلمان مدرن

اگر به دنبال فروشگاه آنلاین خرید اینترنتی از بازار مبل ایران هستید، یکی از گزینه‌های مناسب برای شما فروشگاه مبلیران است. این فروشگاه بزرگ ۳ شعبه در تهران دارد و تنوع محصولات آن بسیار بالاست. در سایت مبلیران می‌توانید انواع مبل‌ها، سرویس‌ها و کنسول‌ها را با قیمت مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید. جالب است بدانید که تمامی کالای این فروشگاه آنلاین مبل و بخش‌های مختلف آن مانند پارچه، شامل گارانتی می‌شوند و حتی بعد از ۲۰ سال باز هم خدمات و تعمیرات محصول توسط شرکت انجام می‌شود. علاوه بر این اگر طرح خاصی مدنظر شماست می‌توانید آن را به کارشناسان مبلیران ارائه دهید تا آن را برای شما بسازند.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی مبلیران:

  • ارائه خدمات مادام‌العمر و گارانتی تمام بخش‌های مبل از جمله پارچه آن
  • تعویض رایگان پارچه مبل در طول گارانتی
  • امکان ساخت مبل به صورت سفارشی

۷. فروشگاه اینترنتی مبل ۲۴؛ برترین وبسایت خرید مبلمان مدرن

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید مبل از تولیدی

مبل ۲۴ تنها فروشگاه عضو اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان مبلمان ایران است و اولین فروشگاه اینترنتی مبلمان در ایران نیز محسوب می‌شود. این فروشگاه اینترنتی به صورت تخصصی در حوزه فروش مبلمان مدرن و تختخوابشو فعالیت می‌کند و انواع نیازهای مبلمان را پوشش می‌دهد. فروشگاه آنلاین مبل ۲۴ علاوه بر پرداخت دو مرحله‌ای، امکان پرداخت هزینه تا ۲۴ قسط را برای رفاه حال مشتریان فراهم کرده است. علاوه بر این بر روی اغلب محصولات فروشگاه تا ۳۰ درصد تخفیف ویژه قرار دارد.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی مبل ۲۴:

  • امکان خرید دو مرحله‌ای
  • دارای روش پرداخت اقساطی تا ۲۴ ماه
  • فعالیت تخصصی در حوزه فروش مبلمان مدرن و تختخوابشو

۸. فروشگاه اینترنتی ایران میز

مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتی خرید مبل

یکی از قدیمی‌‌های حوزه مبلمان که از سال ۸۸ آغاز به کار کرد، فروشگاه اینترنتی ایران میز است. این فروشگاه اینترنتی بالاترین سطح مجوز اینماد که مجوز دو ستاره است را دریافت کرده است و به همین دلیل یکی از مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتی خرید مبل ایران محسوب می‌شود. در صفحه اول سایت کدهای تخفیف با درصدهای مشخص قرار دارد که می‌توانید قبل از پرداخت اینترنتی از آن‌ها استفاده کنید. یکی از بخش‌های این فروشگاه به بخش همکاران تعلق دارد که در آن می‌توانید سفارش‌های عمده خود را با قیمت کمتر ثبت کنید. برای انتخاب دقیق‌تر رنگ و نوع مبل می‌توانید به بخش نمونه پارچه‌های ایران میز در صفحه اول مراجعه کنید.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی ایران میز:

  • ارائه کد تخفیف در صفحه اول سایت
  • نمایش نمونه پارچه‌های مبلی در سایت برای انتخاب دقیق‌تر
  • ارسال رایگان سفارشات بالای ۷ میلیون تو‌مان به سراسر ایران

۹. فروشگاه اینترنتی رویال مبل؛ بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی با پشتیبانی از واقعیت افزوده

فروشگاه های اینترنتی خرید مبل

اگر امکاناتی مانند ارسال رایگان به سراسر کشور، خرید مستقیم از کارخانه و ارائه ضمانت‌نامه برای محصولات برایتان اهمیت دارد بهترین انتخاب برای شما فروشگاه آنلاین رویال مبل است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این فروشگاه آنلاین مبل، امکان مشاهده محصولات از طریق تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) است که به کمک آن می‌توانید محصول مورد نظر خود را قبل از خرید، در فضای منزل خود مشاهده کنید. رویال مبل برای تمام محصولات خود علاوه بر ۲۴ ماه ضمانت، ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز لحاظ می‌کند که شامل تعویض پارچه، تغییر رنگ چوب، بازسازی و تعمیرات مبل می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی رویال مبل:

  • پشتیبانی از تکنولوژی واقعیت افزوده برای مشاهده مبل در منزل
  • خرید اقساطی ۱۲ ماهه بدون پیش‌پرداخت
  • ۲۴ ماه ضمانت بر روی کلیه محصولات

۱۰. فروشگاه اینترنتی توکامارت؛ از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید مبل کلاسیک و سلطنتی

بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی

آخرین پیشنهاد ما به علاقه‌مندان مبل‌های کلاسیک و سلطنتی تعلق دارد. فروشگاه توکامارت به صورت تخصصی در حوزه مبل‌های سلطنتی و کلاسیک فعالیت می‌کند و تمام محصولات آن دارای ۱۸ ماه ضمانت هستند. ارسال مبل‌های این فروشگاه به سراسر کشور انجام می‌شود و امکان تسویه درب منزل نیز وجود دارد. یکی از امکانات جالب فروشگاه آنلاین توکامارت، امکان انتخاب تعداد نشیمن، تعویض رنگ و انتخاب طرح و رنگ پارچه هنگام خرید است. خبر خوش اینجاست که اگر قصد دارید از این فروشگاه به صورت اقساطی خرید کنید هیچ کارمزدی برای شما لحاظ نمی‌شود.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی توکامارت:

  • عدم دریافت کارمزد برای پرداخت اقساطی
  • امکان بازدید حضوری
  • امکان تسویه درب منزل

سخن پایانی

همان‌گونه که ملاحظه کردید، هر کدام از فروشگاه های اینترنتی خرید مبل امکانات متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و در حوزه خاصی فعالیت می‌کنند. برخی از آن‌ها فقط در حوزه مصنوعات چوبی فعالیت دارند و برخی فقط مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارند. برای انتخاب بهترین وبسایت خرید مبل اینترنتی، علاوه بر موارد ذکر شده، باید به بودجه و نیاز خودتان نیز توجه ویژه داشته باشید. اگر از فروشگاه‌هایی که ذکر شد تجربه خرید دارید یا نکته خاصی در مورد خرید اینترنتی مبلمان وجود دارد در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو