پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروش اینترنتی با Seo

پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروش اینترنتی با Seo


منبع: ایران ناز

1

1403/2/5

14:48


پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروش اینترنتی با Seo

پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروش اینترنتی با Seo

 

اگر به این صفحه مراجعه کرده‌اید، حتما جزو کسانی هستید که در فکر راه اندازی یک آنلاین شاپ بوده و به دنبال یک آموزش جامع هستید. جالب است بدانید که در سه سال اخیر، بسیاری از افراد همانند شما به فضای مجازی روی آورده‌اند.

 

با تکیه بر تجربیات این افراد، در ادامه مطالبی را به شما ارائه می‌کنیم که می‌تواند در انتخاب بهترین مسیر برای راه اندازی آنلاین شاپ مدنظرتان، مفید و کاربردی باشد.

 

منظور از طراحی سایت فروشگاهی و فروش اینترنتی چیست؟

بعد از آنکه در سال 1399 شاهد گسترش کرونا بودیم، تحول بزرگی در فضای مجازی شروع شد که بسیاری از افراد را وادار به حضور در این حوزه نمود.

 

شاید بتوان یکی از آمارهای مهم در این بخش را رشد نزدیک به 300 درصدی خرید آنلاین، حضور کسب‌و‌کارها در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر شدن تقاضا در پلتفرم‌های آنلاین از جمله دیجی کالا و غیره دانست.

 

چنین رویه‌ای باعث شده تا امروزه راه اندازی کسب‌وکار آنلاین برای بسیاری از افراد، نه به عنوان مکمل، بلکه به عنوان اولین قدم برای شروع بیزینس‌شان تلقی شود. اگر شما هم قصد دارید شغل جدیدی را آغاز کنید و یا کسب‌و‌کار خودتان را گسترش دهید، اولین و مهم‌ترین چالش، طراحی سایت است.

 

منظور از طراحی سایت، ایجاد وب سایتی در اینترنت می‌باشد. پلتفرمی که کاربران بتوانند با وارد کردن لینک آن در مرورگر خود، به محصولات و خدمات‌تان دسترسی داشته باشند.

 

یک سایت، پلتفرمی بر بستر وب است که می‌تواند انواع محتوا (تصویر، متن، ویدیو و غیره) را از طریق یک گوشی یا کامپیوتر به مخاطب نشان دهد. همچنین این سکوها امکان آن را می‌دهند که بتوانید هزینه محصول را از مخاطب به صورت کاملا آنلاین دریافت کنید.

 

برای راه اندازی چنین پلتفرم‌هایی، می‌توانید به شیوه‌های مختلفی اقدام کنید که مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

 

  • برنامه نویسی: شما می‌توانید با تسلط بر زبان‌های برنامه نویسی فرانت و بک‌اند، این پلتفرم‌ها را ایجاد کنید.
  • طراحی با وردپرس: در این روش، از سیستم‌های مدیریت محتوا کمک گرفته می‌شود که بستر لازم برای ایجاد سایت را فراهم می‌کنند. این متد به دلیل عدم نیاز به دانش برنامه نویسی، طراحی سایت شما را با سرعت و در کمترین هزینه انجام خواهد داد.

 

پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروش اینترنتی با Seo

آشنایی با وب سایت‌های فروشگاهی اینترنتی

 

آشنایی با روش طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی آنلاین شاپ

همانطور که گفتیم، طراحی سایت با روش کدنویسی و با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس انجام می‌شود. همچنین راه اندازی آنلاین شاپ‌ها را می‌توان هم از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا به کمک سیستم‌های فروش واسط انجام داد.

 

به عنوان فردی که قصد دارید فروش آنلاین را تجربه کنید، باید مسیری را طی نمایید که متشکل از مراحل مختلفی است. برای آشنایی با پروسه طراحی سایت و راه اندازی یک آنلاین شاپ می‌توان به فرآیند زیر اشاره کرد:

 

  • تامین کالا: این مورد ضروری نیست؛ چراکه می‌توانید با گرفتن مقداری سود، کالاهای دیگران را به فروش برسانید.
  • طراحی سایت: پس از آنکه حوزه کاری خودتان را تعیین کردید، حال نوبت آن است تا نسبت به ایجاد سایت‌تان اقدام کنید. طراحی سایت در طی یک سلسله مراحل انجام می‌شوند که عبارتند از: خرید دامنه، هاست، خرید قالب و افزونه و یا طراحی با کدنویسی که می‌تواند در ابتدا با طراحی فرانت و در ادامه با پیاده سازی بک‌اند سایت انجام گردد.
  • اخذ مجوزها: از آنجایی که شما به عنوان یک فروشنده در فضای مجازی فعالیت می‌کنید، می‌بایست نسبت به اخذ پول و ارسال کالا اقدام کنید. در این حالت از 2 جهت می‌بایست اقدام به اخذ مجوز نمایید. اولین مورد، جلب اعتماد کاربران است تا بتوانند با اطمینان از سایت شما خرید کنند. دوم، اخذ مجوزهایی است تا امکان ارائه درگاه‌های پرداخت به شما میسر شود. از جمله مجوزها در این بخش می‌توان به اینماد، نماد ساماندهی، کد مالیاتی و غیره اشاره کرد.
  • ثبت قرارداد با شرکت‌های پستی: شما می‌توانید از طریق ثبت قرارداد با شرکت‌های پستی، محصولات خود را به آنها تحویل دهید تا به دست مشتریان ارسال شود.
  • سئو و تبلیغات: در صورتی که مشتری ثابتی ندارید، می‌بایست از طریق تبلیغات و معرفی محصولات یا خدمات خود به عموم مردم، مشتریان بیشتری را بیابید. برای این کار لازم است نسبت به تبلیغات و یا سئو اقدام کنید که دو عنصر مکمل یکدیگر است.

 

شما می‌توانید با اموزش سئو، هم مهارت جدیدی را آموخته و نیز سایت خود را برای دیده شدن در نتایج موتور جستجو بهبود دهید.

 

پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروش اینترنتی با Seo

آموزش فروش آنلاین

 

راهکارهای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

یکی از چالش‌های مهم بسیاری از کسانی که اقدام به ایجاد آنلاین شاپ می‌کنند، رشد کسب‌و‌کار و بیشتر کردن فروش‌شان است. این دغدغه نیز در آموزش مهارت‌های فروش آنلاین همانند طراحی سایت فروشگاهی جدی گرفته می‌شود. چراکه به همان اندازه و بیشتر برای نتیجه دادن شغل آنلاین شما مهم خواهد بود.

 

وبمستران و کسانی که فروش آنلاین را در پیش می‌گیرند، می‌توانند روش‌های بسیاری را در فضای مجازی برای رشد کسب‌و‌کار خود انتخاب کنند که عبارتند از:

 

  • تبلیغات محصولات پرفروش: از آنجایی که تبلیغات هزینه بالایی دارد و به عموم مردم نشان داده می‌شود، شما می‌توانید با پروموت کردن محصولاتی که پرفروش و به عبارت دیگر پسند همگان است، کاربران را در حداقل‌ترین حالت به بازدید از سایت‌تان بکشانید.
  • افزایش نرخ تبدیل: با جذب ترافیک به سایت خود، حال می‌توانید ترفندهایی را برای افزایش فروش سایت فروشگاهی به کار بگیرید. به عنوان مثال می‌توان به ارائه تخفیف به کاربرانی که خرید اول خود را انجام می‌دهند اشاره کرد. ارسال رایگان و یا ارائه هدیه از جمله این نوع ترفندها است.
  • سئو: یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که بنابرآمارها (سال 2021) تا 73% از شرکت‌ها از آن برای پروموت کردن خود استفاده می‌کنند، اموزش سئو و اعمال تکنیک‌های آن روی سایت می‌باشد. نتیجه استفاده از سئو، افزایش آگاهی و محبوبیت برند شما، بالا آمدن نتایج صفحات سایت شما در صفحه SERP موتورهای جستجو و بهبود وضعیت متریک‌های بازاریابی نظیر ترافیک، تعامل، تجربه کاربری و غیره است.

 

از آنجایی که سئو نتایج ماندگارتری داشته و هزینه بسیار معقولی نسبت به روش‌های دیگر دارد، غالب کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که بخشی از پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروش اینترنتی با SEO، به ارائه خدمات اختصاص یافته است.

 

پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروش اینترنتی با Seo

آشنایی با روش‌های افزایش فروش

 

پکیج آموزشی طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی

یادگیری مباحثی که در این بخش بیان کردیم، شامل موضوعات بسیاری می‌شود که برای راه اندازی یک پلتفرم ضروری است. از سوی دیگر فراگیری هرشاخه از این مهارت نیاز به مباحث بسیاری دارد تا بتوان خروجی مناسبی را انتظار داشت.

 

از این رو مهم است کسانی که قصد راه اندازی سایت‌های فروشگاهی را دارند، در یک پکیج و بسته جامع، قدم به قدم مسیر آن را بیاموزند. ما در مجموعه SEOEDU راهنمای کاملی را برای طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارائه کرده‌ایم.

 

شما کاربران می‌توانید در این پکیج، طراحی سایت فروشگاهی خود را از صفر تا صد با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام داده و سایر قدم‌ها برای ارتقای این پلتفرم نظیر اموزش سئو و بهینه سازی آن را فرا بگیرید.

 

اگر زمان یا مهارت کافی را برای انجام این کارها ندارید، می‌توانید آنها را به مجموعه SEOEDU برون سپاری کنید. SEOEDU با داشتن سابقه بیش از 6 سال در حوزه سئو و طراحی سایت، تاکنون خدمات بسیاری را در این زمینه به سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، تبلیغاتی و شخصی ارائه کرده‌ است.

 

مجموعه ما آماده ارائه خدمات بهینه سازی سایت در چهارچوب قوانین گوگل، طراحی سایت، تولید محتوا، کیورد ریسرچ و … است که می‌توانید در وب سایت seoedu.ir همه آنها را مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو