روش های رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

منبع: پلازا

2

1403/1/18

07:53


روش های رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

قوانین و سیاست گذاری اینستاگرام ممکن است هرکاربری را با محدودیت‌های مخلتفی مواجه کند که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم نحوه رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

اگر در حین کار با اپلیکیشن یا شبکه Instagram با خطای We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram یا موارد این چنینی مواجه شدید باید بدانید که برای شما محدودیتی درنظر گرفته شده است که بسته به عملکرد شما ممکن است برایتان مشکل‌ساز شود. در این زمینه تصمیم داریم نحوه رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم که در مدت زمان کوتاهی بتوانید از شر این مشکل خلاص شوید و به کار خود بپردازید.

فهرست مطالب

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

همانطور که می‌دانید روزانه میلیون‌ها نفر در شبکه اینستاگرام فعالیت می‌کنند که در این میان شرکت Meta که صاحب امتیاز اینستا است برای تامین حفظ حریم خصوصی کاربران باید قوانین سخت‌گیرانه‌ای را درنظر بگیرد تا از بروز مشکلات برای کاربران جلوگیری نماید. در همین راستا اگر به هردلیلی با مشکل محدود شدن ارسال پیام مواجه هستید، باید بدانید که راهکارهای بسیاری برای رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام وجود نداشته است و از فرصت‌های محدود پیش‌رو باید بهترین استفاده را ببرید.

۴ مرحله آسان برای رفع پیام خطای محدودیت اینستاگرام

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

در ادامه به 4 آیتم مهم در این زمینه اشاره خواهیم داشت که با مطالعه آن می‌توانید اطلاعات بیشتر و بهتری را از محدودیت به وجود آمده کسب کنید.

  • پست یا استوری که از آن خطا دریافت کرده‌اید را حذف نمایید. گاهی اوقات به دلایل مختلفی نظیر کپی رایت یا صحنه‌های خشونت آمیز، تصاویر یا ویدیوهای شما ازسوی ربات‌های اینستا ریپورت می‌شوند که این موضوع بسته به سابقه شما ممکن است با محدودیت یا حتی حذف اکانت مواجه شود.
  • ارسال گزارش به اینستا. اگر در این زمینه خطایی از سمت شما رخ نداده است می‌توانید درخواست خود را به زبان انگلیسی برای اینستاگرام ارسال کنید. در این زمینه می‌توانید از گوگل ترنسلیت نیز کمک بگیرید.
  • تغییر دادن رمز عبور اینستا و فعال کردن تایید دو مرحله‌ای. گاها دیده شده است که برخی اکانت‌ها که از امنیت پایینی برخوردار هستند با محدودیت کاربری از سوی اینستا مواجه می‌شوند.
  • یک اکانت پشتیبان برای خود بسازید. اگر هرکاری کردید و نتوانستید از مشکل عبور نمایید پیشنهاد می‌شود یک اکانت دیگر بسازید اما اگر اکانت شما بیزنسی بوده باید از طریق گزارش مشکل خود را برطرف کنید.

چه چیزی باعث می‌شود اینستاگرام شما را به انجام برخی کارها محدود کند؟

باید بدانید اینستاگرام محتوای ممنوعه را مسدود می‌کند و برای مقابله با آن هیچگونه چشم‌پوشی و ملاحظات را رعایت نمی‌کند. همانطور که می‌دانید حفظ حریم خصوصی کاربران در اینستا از هرچیزی مهم‌تر است و بخش امنیتی این سرویس در تلاش است تا از انتشار تصاویر و ویدیوهای ممنوعه نظیر محتویات خشونت‌آمیز، تصاویر و ویدیوهای مرتبط با پورنوگرافی، دروغ پراکنی و تشویق کاربران به انجام کارهای غیرانسانی، خرید و فروش اسلحه و مشروبات الکلی، تجویز داروی غیرقانونی، قمار، آزار و اذیت دیگران و حتی قلدری، تهدیدهای مجازی و موارد این چنینی جلوگیری نمایید.

یکی دیگر از دلایلی که سبب محدود شدن شما خواهد شد فالو کردن بیش از ۲۰۰ کاربر درطول روز می‌باشد. در این زمینه شما حق این را ندارید که درطول روز بیش از ۲۰۰ کاربر را فالو کنید که در صورت بروز این اقدام با محدودیت‌های مختلفی مواجه خواهید شد.

لایک و کامنت‌ها در طول روز نیز محدود هستند که در این زمینه شما فقط می‌توانید ۱۰۰۰ لایک و ۲۰۰ نظر در روز انجام دهید. ارسال پیام یا نظر بیشتر می‌تواند اکانت شمارا به عنوان اسپم معرفی نماید و همین موضوع سبب محدودیت اکانت شما شود.

استفاده از تغییر دهنده ای پی (فیلترشکن) که درهر بار اتصال با IP جدیدی به اینستا وصل می‌شوند یکی دیگر از دلایل محدود شدن اکانت می‌باشد که در این زمینه پیشنهاد ما به شما استفاده از پروکسی ثابت است.

سخن پایانی

معرفی راهکارهای مربوط به رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام درکنار نکات تکمیلی در خصوص جلوگیری از محدود شدن اکانت دراختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه سعی شد به تمامی موارد موجود اشاره شود. باتوجه به توضیحات فوق دیدگاه شما عزیزان نسبت به این مطلب آموزشی چیست؟ ایا توانستیم نیاز شما جهت برطرف نمودن این مشکل را ارائه دهیم؟ اکنون می‌توانید نظرات و پیشنهاداتی که مدنظر دارید را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و از این طریق به تکمیل شدن این نوشته کمک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو