چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده‌اند؟

منبع: پلازا

1

1403/1/1

23:01


چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده‌اند؟

در پاسخ به اینکه چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند باید به این نکته مهم بپردازیم که اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی برای کاربران خود در نظر گرفته است.

بر خلاف سال‌های گذشته، امروزه می‌توانید به راحتی تعداد کسانی که اخیرا پروفایل شما را مشاهده کرده‌اند را ببینید! علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از آموزش‌هایی که در این مطلب پلازا ارائه خواهیم داد، بازدیدکنندگان از پست و استوری و پروفایل Instagram خود را مشاهده کنید!

فهرست مطالب 

نکته مهم در مورد ابزارهای آنالیز اینستاگرام!

بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که تحت عنوان ابزار آنالیزور اینستاگرام وجود دارند، در حقیقت هیچ کمکی به شما در مشاهده لیست بازدیدکنندگان از پیج خود نمی‌کنند! در اصل اگر بخواهیم واقع‌بینانه به این موضوع بپردازیم، باید بگوییم که امکان مشاهده لیست افرادی که به پروفایل شما سر زده‌اند وجود ندارد! اما می‌توانید تعداد افرادی که پروفایل شما را دیده‌اند را پیدا کنید. در حال حاضر یکی از بهترین راهکارها برای انجام این کار، تبدیل اکانت معمولی به بیزینسی است.

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند

اپلیکیشن‌های زیر جزو آن دسته از ابزارهایی هستند که به عنوان یک میان‌بر برای بررسی لیست چک کنندگان اینستاگرام شما فعالیت ندارند! بلکه تنها یک سری آمار و ارقام را در مورد فعالیت پیج شما به اشتراک می‌گذارند:

  • Followmeter
  • Wprofile
  • Follower analyzer

تبدیل اکانت معمولی به تجاری

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده‌اند؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است در مورد تبدیل اکانت معمولی به تجاری صحبت کنیم. با تبدیل اکانت خود به یک حساب بیزینسی می‌توانید از برخی قابلیت‌های جدید اینستاگرام برای مشاهده بازدیدکنندگان خود بهره ببرید.

از جمله بهترین ویژگی‌های اکانت تجاری، این است که به صورت روزانه تعداد افرادی که پیج شما را مشاهده کرده‌اند را نشان می‌دهد.

راهنمای تبدیل اکانت معمولی به تجاری در اینستاگرام

برای انجام این کار ابتدا باید اینستاگرام خود را به آخرین ورژن آن به‌روزرسانی کنید. سپس در بخش تنظیمات در اینستاگرام باید گزینه Account را انتخاب کرده و سپس روی عبارت Switch professional account کلیک کنید.

نحوه تبدیل حساب معمولی به بیزینسی در اینستاگرام

در این بخش بایستی گزینه تجاری را از بین دسته بندی‌های مختلف انتخاب و سپس در قسمت زیردسته بندی‌ها کسب‌و‌کار خود را برگزینید. حتی اگر قصد دارید نوع دسته بندی صفحه تجاری شما برای عموم نمایش داده شود، بایستی گزینه Display on profile را انتخاب کنید.

استفاده از گزارش های Insights در اینستاگرام

چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبین و فالووران خود در اینستاگرام بهدست آورید، پیشنهاد می‌کنیم از گزارش‌های مربوط به اینسایت در داخل تنظیمات اینستاگرام استفاده کنید. برای انجام این کار ابتدا باید به بخش Settings مراجعه کرده و سپس با اسکرول کردن نوار به سمت پایین روی گزینه Insights کلیک کنید. از طریق این گزینه می‌توانید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

  • تعداد حساب‌های فعال
  • تعداد فالوورها
  • بررسی نحوه فعالیت پیج

سخن پایانی

در این مطلب از پلازا، به این پرسش متداول شما یعنی چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند پاسخ دادیم. برای اینکه بتوانید از لیست و اسامی بازدیدکنندگان پروفایل و سایر موارد مربوطه باخبر شوید، بهتر است اکانت خود را به اکانت بیزینسی تبدیل کنید. همچنین با استفاده از برخی تنظیمات اینستاگرام مانند Insights می توانید به برخی اطلاعات در مورد فالوورهای خود دسترسی پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو