چگونه تصاویر تگ شده در پروفایل اینستاگرام را حذف کنیم؟

منبع: پلازا

1

1403/1/15

13:27


چگونه تصاویر تگ شده در پروفایل اینستاگرام را حذف کنیم؟

تگ کردن در Instagram یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی است. با پلازا همراه باشید تا با نحوه پاک کردن تصاویر تگ شده در اینستاگرام آشنا شویم.

برخی اوقات افراد قصد پاک کردن تصاویر تگ شده اینستاگرام را دارند! در چنین شرایطی کافی است تا به پست مورد نظر مراجعه کرده و با ضربه روی آن تگی که مربوط به شما است را به راحتی پاک کنید. بعد از اینکه تگ خودتان را از پست حذف کردید، اینستاگرام پیام تاییدیه را برای شما ارسال می‌کند تا در نهایت تگ به صورت کامل از پست حذف شود.

فهرست مطالب 

تصاویر تگ شده در اینستاگرام

اگر قصد پاک کردن تصاویر تگ شده در اینستاگرام را دارید، به این نکته توجه داشته باشید گه به محض تگ شدن شما، تصویر مورد نظر به صورت خودکار در بخش photos of you ذخیره می‌شود! این قابلیت اینستاگرام شاید برای برخی‌ها خوشایند و برای برخی دیگر ناخوشایند باشد.

آموزش حذف تگ از تصاویر در اینستاگرام  

برای اینکه بتوانید تگ مربوط به اکانت کاربری خود را از تصاویر مختلف در اینستاگرام پاک کنید، ابتدا باید به بخش پروفایل مراجعه کرده و سپس وارد قسمت Photos of You وارد شوید. در این بخش تمامی تصاویر و پست‌هایی که در داخل آن‌ها آیدی شما تگ شده است نمایش داده خواهد شد.

پاک کردن تصاویر تگ شده اینستاگرام

پس از انتخاب تصویر یا پست مورد نظر، یکبار روی آن ضربه بزنید تا تگ شما مشخص شود. با لمس کردن Remove Me from Post تگ شما از پست حذف خواهد شد.

راهکار کاربردی برای جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام

چنانچه دوست ندارید تمامی کاربران در اینستاگرام شما را در پست‌های مختلف تگ کنند، باید به تنظیمات پروفایل خود مراجعه کنید. در نوار ظاهر شده به بخش Privacy مراجعه کرده و سپس گزینه Posts را انتخاب کنید. در این قسمت در زیر عبارت Allow tags from، سه گزینه وجود دارد که باید شما گزینه اول یعنی Everyone را برگزینید.

کلام آخر

برای پاک کردن تصاویر تگ شده در اینستاگرام کافی است تا روی تصاویر مورد نظر کلیک کرده و گزینه پاک کردن تگ را انتخاب کنید. با انجام این کار عکس یا پست مورد نظر برای همیشه از قسمت photos of you برای همیشه پاک خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو