چگونه هایلات اینستاگرام دیگران را دانلود کنیم؟

منبع: پلازا

1

1403/1/20

20:25


چگونه هایلات اینستاگرام دیگران را دانلود کنیم؟

دانلود هایلایت اینستاگرام چگونه است؟ در این مطلب پلازا با ما همراه باشید تا با نحوه انجام این کار و مراحلی که باید برای انجام آن پشت سر بگذارید، آشنا شویم.

چنانچه شما هم مانند خیلی از افراد استوری‌های بسیاری در پیج خود آپلود کرده و سپس آن‌ها را به عنوان هایلایت ذخیره می‌کنید، حتما برایتان پیش آمده که بخواهید این هایلایت‌ها را دانلود کنید. قابلیت دانلود هایلایت اینستاگرام یکی از امکانات کاربردی و جالب این شبکه اجتماعی است. دانلود هایلایت‌های Instagram در حافظه گوشی موبایل کار چندان سخت یا پیچیده‌ای نیست، تنها برای انجام این کار لازم است تا برخی مراحل را در پیش بگیرید.

فهرست مطالب 

روش‌های مختلف دانلود هایلایت اینستاگرام

برای دانلود کردن هایلایت‌ها در اینستاگرام، چندین روش مختلف وجود دارد که در این مقاله قصد داریم تنها ۵ مورد از بهترین و ساده‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم.

  • استفاده از تنظیمات اینستاگرام
  • آرشیو کردن استوری
  • استفاده از Inssist
  • ابزارهای سیو استوری
  • سایت یو کننده استوری

1. تنظیمات اینستاگرام

اولین و ساده‌ترین روش دانلود هایلایت اینستاگرام، استفاده از تنظیمات بومی این اپلیکیشن است. برای انجام این کار کافی است تا به هایلایت مورد نظر خود مراجعه کرده و سپس آن را به سمت بالا بکشید. بعد از بالا کشیدن صفحه هایلایت، چندین گزینه ظاهر می‌شود که در بین آن‌ها باید روی دانلود ضربه بزنید.

2. آرشیو استوری

روش آرشیو استوری نسبت به تنظیمات بومی اینستاگرام، مزیت‌های بیشتری برای شما دارد. برای نمونه بر خلاف روش تنظیمات اینستاگرام، شما می‌توانید به راحتی در هایلایت‌های خود تاریخ دقیق ثبت استوری و سایر استوری‌های منتشر شده به صورت هم‌‌زمان را دریافت کنید.

برای دسترسی به قسمت آرشیو استوری ابتدا باید در پروفایل خود روی علامت سه خط کلیک کرده و سپس گزینه Archive را انتخاب کنید. در این قسمت باید هایلایت مورد نظر را انتخاب و سپس آن را به سمت بالا بکشید تا گزینه دانلود نمایان شود.

3. استفاده از Inssist

استفاده از افزونه کروم Inssist بهترین و ساده‌ترین روش برای مدیریت حساب کاربری اینستاگرام است. با استفاده از این راهکار شما می‌توانید علاوه بر دانلود هایلایت استوری اینستاگرام خود، از سایر سرویس‌های موجود هم استفاده کنید.

دانلود هایلایت اینستاگرام با Inssist

برای بهره‌گیری از این روش باید ابتدا کروم اسکتنشن را نصب و سپس روی گزینه + کلیک کنید. در این بخش باید وارد صفحه خانه یا هوم شده و سپس اکانت خود را اضافه کنید. بعد از انجام این اقدامات، می‌توانید آیکون اینستاگرام را در سمت راست مشاهده کنید. سپس باید روی این آیکون کلیک کرده و هایلایت‌های مورد نظر خود را به قسمت Inspirations این افزونه اضافه کرده و بعد از این قسمت روی Get All کلیک کنید.

4. ابزارهای سیو استوری

یکی از بزرگ‌ترین مزایای ابزارهای دانلود هایلایت اینستاگرام، این است که شما می‌توانید به راحتی حتی هایلایت سایر افراد را هم دانلود کنید. در حالی که با استفاده از چندین روش قبلی معرفی شده، تنها مجاز به دانلود هایلایت‌های حساب کاربری خود هستید!

یکی از بهترین ابزارهای دانلود هایلایت، اپلیکیشن Video downloader – Story Saver است. با استفاده از این ابزار می‌توانید در کمترین زمان با بالاترین کیفیت هایلایت‌های مد نظرتان را دانلود کنید.

5. وب‌سایت سیو استوری

اخرین راهکار برای دانلود هایلایت اینستاگرام، وب‌سایت سیو استوری است. این وب‌سایت با آدرس Storysaver.net در حال حاضر قابلیت استفاده برای تمامی کاربران را دارد. پس از ورود به این سایت باید رو گزینه Download Instagram highlights کلیک کنید. سپس در نوار پایینی باید آیدی اکانت شخص مورد نظر را وارد کنید تا هایلایت‌های او برای شما نمایش داده شود.

دانلود هایلایت اینستاگرام

توجه داشته باشید که تنها پیج‌های پابلیک یا همان عمومی در این وب‌سایت قابل نمایش هستند. پس از به نمایش گذاشته شدن هایلایت‌های پیج، حال باید هایلایت‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و دانلود کنید.

سخن پایانی

در نهایت باید به این نکته مهم اشاره کنیم که دانلود هایلایت اینستاگرام قطعا بهترین راهکار برای سیو استوری‌های مورد نظر خود یا حتی سایر کاربران است. برای این کار علاوه بر تنظیمات شخصی اینستاگرام، می‌توانید از ابزارهای دانلود هایلایت هم استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو