بهترین ورزشکار سال ایران در صداوسیما هادی چوپان حتی کاندید نبود

منبع: شبونه

1

1403/2/6

23:11


بهترین ورزشکار سال ایران در صداوسیما (جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲») هادی چوپان حتی کاندید نبود این اتفاق سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است. در جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» که توسط صداوسیما برگزار شد هیچ نامی از هادی چوپان قهرمان بدنسازی جهان برده نشد تا کاربران فضای مجازی از این بابت تعجب کنند برخی از …

بهترین ورزشکار سال ایران در صداوسیما هادی چوپان حتی کاندید نبود

بهترین ورزشکار سال ایران در صداوسیما (جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲») هادی چوپان حتی کاندید نبود این اتفاق سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

در جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» که توسط صداوسیما برگزار شد هیچ نامی از هادی چوپان قهرمان بدنسازی جهان برده نشد تا کاربران فضای مجازی از این بابت تعجب کنند برخی از کاربران میگویند معیار انتخاب ورزشکار برتر از نگاه صداوسیما به همه ایرانی ها فرق دارد.

بهترین ورزشکار سال ایران در صداوسیما هادی چوپان حتی کاندید نبود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رییس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

پیمان یوسفی مجری این جشنواره در ابتدای مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به مسؤولان، ورزشکاران و پیشکسوستان ورزش بیان کرد: قدردانی از دیرینه‌ترین ویژگی‌های انسانی است و در فرهنگ و دین ملت ما این موضوع محکم‌تر است. این قدردانی برای قهرمان ورزشی مانند بار دوم روی سکو رفتن است؛ چه برسد به اینکه چنین رخدادی در مقابل دیدگان ملت شریف و فهیم ایران باشد. شایان ذکر است نزدیک به ۵ میلیون نفر در سامانه پیامکی این اختتامیه شرکت کرده و همت به خرج داده‌اند تا از عزیزان ورزشکار پشتیبانی کنند.

نظرات


تصویری


ویدئو