دانلود کامل قسمت ۱۲ مردان آهنین نیمه نهایی جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

منبع: شبونه

2

1403/1/17

21:54


قسمت 12 مردان آهنین نیمه نهایی جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ با کیفیت عالی را در این صفحه مشاهده نمایید. قسمت ۱۲ مردان آهنین نیمه نهایی https://video-vcdn.varzesh3.com/videos-quality/2024/04/05/D/dpdldjja.mp4 دانلود   مرحله نیمه نهایی مردان آهنین امشب جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش شد که پیشنهاد می‌کنیم اگر نتوانستید تماشا کنید در این صفحه تماشا کرده و …

دانلود کامل قسمت ۱۲ مردان آهنین نیمه نهایی جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳

قسمت 12 مردان آهنین نیمه نهایی جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ با کیفیت عالی را در این صفحه مشاهده نمایید.

قسمت ۱۲ مردان آهنین نیمه نهایی

دانلود

 

مرحله نیمه نهایی مردان آهنین امشب جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش شد که پیشنهاد می‌کنیم اگر نتوانستید تماشا کنید در این صفحه تماشا کرده و یا دانلود کنید مردان آهنین از برنامه‌ها و مسابقه‌های نوستالژی بوده که در دهه ۸۰ در ایام نوروز از شبکه ۳ پخش می‌شد اما بعد از گذشت ۱۰ سال مجددا برگزاری و پخش این مسابقه از سر گرفته شده است.

شرکت کنندگان قسمت دوازدهم (گروه چهارم مرحله نیمه نهایی) مردان آهنین:

مالک جعفری، میلاد عباس زاده، منوچهر محمدزاده، محمد صادقی

مسابقه مردان آهنین یکی از مسابقه‌های جذاب و هیجان انگیز بوده که در بین جوانان و نوجوانان و حتی کودکان طرفداران زیادی دارد این مسابقه مرحله نیمه نهایی بوده که توانسته توجه علاقه‌مندان به تلویزیون را به خود جلب کند به خصوص علاقمندان به ورزش‌های مسابقه و قدرتی که این شب‌ها به اوج خود رسیده است.

اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه ۸۰ خورشیدی مخاطبان تلویزیونی، شب‌های نوروزی را با مشاهده قدرت‌نمایی مردانی به پایان رساندند که لقب آهنین داشتند. دوست‌داران آن برنامه هنوز نام‌هایی همچون «محراب فاطمی»، «مجتبی ملکی»، «رضا قرایی»، مرحوم «روح‌الله داداشی» و … را در ذهن دارند. هر چند که در چند سال گذشته ایده‌هایی برای پخش مجدد این رقابت در تلویزیون طرح شد اما در پنج سال گذشته دیگر رسانه ملی علاقه‌ای به پخش آن نداشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو