فیلم / سلفی گرفتن مردم در مراسم خاکسپاری رضا داوودنژاد

منبع: شبونه

2

1403/1/18

15:48


فیلم سلفی گرفتن مردم با پژمان بازغی در مراسم تشییع و خاکسپاری رضا داوودنژاد کار زشتی که همچنان توسط برخی از افراد انجام میشود برخی از مردم برای سلفی گرفتن با سلبریتی ها به مراسم تشییع رضا داوودنژاد امده بودند. دانلود متاسفانه برخی از افراد هیچگونه توجهی به اخلاق ندارند و احترامی به صاحبان عزا …

فیلم / سلفی گرفتن مردم در مراسم خاکسپاری رضا داوودنژاد

فیلم سلفی گرفتن مردم با پژمان بازغی در مراسم تشییع و خاکسپاری رضا داوودنژاد کار زشتی که همچنان توسط برخی از افراد انجام میشود برخی از مردم برای سلفی گرفتن با سلبریتی ها به مراسم تشییع رضا داوودنژاد امده بودند.

دانلود

متاسفانه برخی از افراد هیچگونه توجهی به اخلاق ندارند و احترامی به صاحبان عزا نیمگذارند آنها فقط برای گرفتن سلفی و تفریح خود حتی از مراسم عزای دیگر هم نهایت استفاده را میکنند.

روحانی مدام خواهش می کرد تا شرایط را برای خواندن نماز میت فراهم کنند اما این افراد گوش شنوا نداشتند این قدر این دیدار برای شان هیجان انگیز بود که پشت به صفوف نماز ، جنازه  و همه مقدسات ایستاده بودند تا از سلبریتی ها فیلم بگیرند.

همچنین ببینید

فیلم گریه جانسوز زهرا داوودنژاد در خاکسپاری

فیلم گریه جانسوز علیرضا داوودنژاد در خاکسپاری

فیلم گریه های غزل بدیعی در مراسم تشییع همسرش

همچنانکه به قطعه هنرمندان نزدیک می‌شویم، جماعتی موبایل به دست به انتظار ایستاده‌اند تا هر چهره آشنایی را شکار کنند. از میان آنان راهی باز می‌کنیم تا به قطعه هنرمندان نزدیک‌تر شویم اما هر چه نزدیک‌تر می‌شویم، بر شمار صحنه‌های جالب توجه هم افزوده می‌شود. تلاش دیگران هم برای قانع کردن شان راه به جایی نمی برد . این اولین بار نبود که اتفاقاتی از این دست می افتاد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو