دانلود Build a Bridge v2.5.6 – بازی فکری پل سازی برای اندروید

دانلود Build a Bridge v2.5.6 – بازی فکری پل سازی برای اندروید


منبع: دانلود ها

119

1398/3/5

15:40


بازی Build a Bridge توسط استودیو بازی سازی BoomBit Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک فکری و معمایی می باشد که توانسته با ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. در بازی Build a Bridge همانند یک مهندس حرفه ای و با تجربه باید به ساخت پل ها و سازه های گوناگون بر روی دریاچه و رودخانه ها و یا دره های عمیق بپردازید.

در این بازی مجموعه‌ای از ابزارهای مناسب و مفید برای طراحی سازه‌ های مهندسی را برای شما فراهم می‌آورد. با استفاده از مواد و مصالحی که در اختیار دارید پل هایی از جنس چوب، فلز و آهن بسازید. این پل ها باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند زیرا باید از روی این پل ها باید اتوبوس، کامیون و اتومبیل ها و حتی جرثقیل و ماشین های سنگین عبور کنند. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Build a Bridge v2.5.6 Apk + Mod

کاور-بازی-build-a-bridge

info

Test your engineering and improvisation skills in a puzzle game where the stakes are as high as they get. It is you who will construct bridges for cars, trucks, busses… And sometimes even monster trucks. Gather your wits and get on with the construction!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود شده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو