تاریخ شروع پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders اعلام شد

تاریخ شروع پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders اعلام شد


منبع: بلاکس آپ

837

1398/5/19

17:12


تاریخ شروع پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders اعلام شد

در جدیدترین اخبار اطلاعات جدیدی از تاریخ شروع فصل پنجم سریال Peaky Blinders منتشر شده است. در ادامه برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) مدتی پیش توسط شبکه BBC منتشر شد و ما شاهد تصاویر رسمی این فصل بودیم. حال در تازه ترین اخبار اطلاعات جدیدی از این فصل منتشر شده و در آن گفته شده که فصل پنجم سریال Peaky Blinders در تاریخ 25 آگوست 2019 (3 شهریور 1398) پخش خود را از شبکه بی‌ بی‌ سی آغاز خواهد کرد. در ادامه تصاویر جدیدی از این سریال منتشر شده که در ادامه می توانید آنها را تماشا کنید:

در فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز ما به سال 1929 می رویم و اتفاقات در سالی رخ می دهد که بحران مالی جریان دارد. زمانی که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه تنها روی آینده او و خانواده‌اش بلکه روی آینده کل ملتش تاثیر می‌گذارد. 

همانند فصل های گذشته استیون نایت وظیفه ساختن این فصل را نیز برعهده دارد. در این سریال بازیگرانی چون کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک، بنجامین زفانایا، آنیا تیلور جوی، سم کلفلین، برایان گلیسون، نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک ایفای نقش دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو