داستان و بازیگران فیلم سینمایی در رادار بمانید ساخته رضا رشید پور

منبع: کولاک

173

1398/3/7

12:42


مجله اینترنتی کولاکرضا رشیدپور خبر از ساخت فیلم سینمایی “در رادار بمانید” داد که قرار است بعد از عید فطر پیش‌تولید آن را آغاز کند .  رشید پور در پیج اینستاگرامش نوشت :

فیلم سینمایی “در رادار بمانید” قصه‌ای اجتماعی دارد. خلبان یک هواپیمای مسافربری مجبور می شود که در ارتفاع سی و سه هزار پایی خبری وحشتناک را که همان لحظه روی زمین اتفاق افتاده‌، برای مسافرانش بازگو کند…


من و گروهم پس از عید فطر، پیش تولید این پروژه جذاب را آغاز خواهیم کرد. مثل همه‌ی پروژه‌های قبلی که انجام داده‌ام، تعداد زیادی از اعضای تیم، جوان هستند. حتی کارگردانمان که جوان و فیلم اولی، اما نخبه است.

نقش خلبان که یکی از محوری‌ترین نقشهای قصه است به یک بازیگر خارجی سپرده می‌شود و نیز افتخار همکاری با چند چهره‌ی مقتدر از سینمای کشورمان را خواهیم داشت.
برای یک نقش هم به دنبال تست بازیگری از علاقمندان هستیم که به زودی نحوه انجام آن منتشر خواهد شد .

رشیدپور متولد نوزدهم مرداد ماه ۱۳۵۷ است، تنها یک خواهر کوچک‌تر از خودش دارد که مهندس معمار است. مادرش خانه‌دار و پدرش مهندس برق و الکترونیک بوده و زمانی‌که برای جمع‌آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بود، حین انجام وظیفه قطع نخاع شد و در سال ۷۶ درگذشت.

در دوران مدرسه درس‌خوان بوده به‌طوری‌که دیپلم ریاضی-فیزیک خود را با معدل عالی ۱۹٫۸۶ گرفته و هم‌زمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ‌التحصیل شده‌است و دوره خلبانی گذرانده‌است.

رشیدپور علاوه بر مجری‌گری به کارگردانی و ساخت و ساز نیز اشتغال دارد. وی در فیلم‌های سوپر استار، بی‌پولی، شیش و بش، در امتداد شهر و قاتل اهلی نقش‌آفرینی کرده‌است.

او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه پنج را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

او در سال ۹۱ اقدام به تهیه ویدئوهای انتقادی و نشر آن‌ها از طریق سایت فیس بوک یا یوتیوب کرد. در تاریخ اول تیر ۱۳۹۲ محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد تلویزیون جهانی پرسپولیس با مجری‌گری رضا رشیدپور افتتاح خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو