عکس و بیوگرافی مهتاب ثروتی + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی

عکس و بیوگرافی مهتاب ثروتی + همسرش ، خانواده‌اش و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

204

1398/6/5

22:39


عکس های جدید مهتاب ثروتی و همسرش + بیوگرافی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی ، عکس مهتاب ثروتی و همسرش ، بیوگرافی مهتاب ثروتی Mahtab Servati

نمکستان: مهتاب ثروتی بازیگر جوان ایرانی در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۷۰ در شهر تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته عکاسی است و در عرصه هنر و بازیگری نیز فعالیت می کند. این بازیگر مجرد است و در حال حاضر ۲۷ سال سن دارد. در ادامه به بیوگرافی کامل وی همراه با عکس های جدیدش می پردازیم.

بیوگرافی مهتاب ثروتی

همسر مهتاب ثروتی :

در مورد مجرد و یا متاهل بودن مهتاب ثروتی اطلاعات دقیق و موثقی در دسترس نیست اما با توجه به مستنداتی که در اینستاگرام منتشر کرده وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

صفحه اینستاگرام مهتاب ثروتی :

مهتاب ثروتی با آیدی mahtabservati در اینستاگرام عکس های شخصی و غیرشخصی خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام مهتاب ثروتی

سابقه فعالیت مهتاب ثروتی :

مهتاب ثروتی فعالیت در عرصه هنر را با تئاتر آغاز کرد و با پشتکار و تلاش خود توانست پله پله پیشرفت نماید. شاید بیشتر افراد وی را از سریال کیمیا یادآور شوند . وی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نقش دختر خرمشهری به نام سلما را بازی کرد که به خوبی از پس نقشش برآمد.

خانم ثروتی در سال ۱۳۹۳ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی متولد ۶۵ ساخته مجید توکلی پا به عرصه سینما گذاشت و دو سال بعد در فیلم سینمایی بی نامی همبازی بازیگران مشهوری همچون باران کوثری و حسن معجونی شد.

ثروتی در فیلم های کوتاهی همچون بازمانده روز و آئورت حضور فعال داشت و نمایش هایی از جمله ماجرای مترانپاژ و ایران استرالیا را بر روی صحنه تئاتر اجرا نمود.

عکس های مهتاب ثروتی در سریال کیمیا

نام سریال های مهتاب ثروتی :

  • سریال کیمیا (جواد افشار)
  • سریال روح الله (راما قویدل)
  • سریال در جستجوی آرامش (سعید سلطانی)
  • سریال سرباز (حمید نعمت ­الله)

نام فیلم های سینمایی مهتاب ثروتی :

  • متولد ۶۵ (مجید توکلی)
  • بی نامی ( علیرضا صمدی)
  • حریم شخصی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو