معرفی سریال شریک جرم؛ داستان سریال، بازیگران، تعداد قسمت ها و تصاویر

منبع: تاپ ناز

2

1402/11/2

01:03


سریال شریک جرم یکی از برترین و جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی است که مخاطبان توانسته‌اند با فضای جنایی آن به خوبی ارتباط برقرار کنند. این سریال از طریق پلتفرم نماوا …

سریال شریک جرم یکی از برترین و جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی است که مخاطبان توانسته‌اند با فضای جنایی آن به خوبی ارتباط برقرار کنند. این سریال از طریق پلتفرم نماوا پخش شده و در آن بازیگران معروفی همچون سارا بهرامی، المیرا دهقانی و علیرضا ثانی‌فر به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه همراه سایت تاپ ناز باشید تا این سریال را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی سریال شریک جرم؛ داستان سریال، بازیگران، تعداد قسمت ها و تصاویر

داستان این سریال درباره چیست؟

خلاصه سریال شریک جرم حول محور یک خانم وکیل خوش‌نام و حرفه‌ای به نام میترا می‌گردد که یک روز طی حادثه‌ای جرمی در محل کارش رخ می‌دهد. او که موقعیت شغلی‌اش به خطر افتاده باید خودش را تبرعه کند و به همین دلیل دست به تحقیقاتی درباره یکی از موکلان خود می‌زند. رفته رفته او با رازهای تاریکی روبه‌رو می‌شود و درمی‌یابد که چقدر همه چیز در هم تنیده و حال آینده شغلی او نیز در خطر است.

تعداد قسمت

درباره تعداد قسمت های سریال شریک جرم نیز باید بگوییم ابتدا گفته شد که سریال در قالب مینی سریال است اما سپس طبق آخرین اخبار باید بگوییم احتمالا این مجموعه 15 تا 20 قسمت 50 دقیقه‌ای باشد.‌ همچنین رده بندی سنی آن +12 سال اعلام شده است.

بازیگران این سریال چه کسانی هستند؟

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد اصفهان و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از 9 سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

او که در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد 1361»، «اگر..» «هم‌هوایی» و «مخمصه» بازی کرده‌است، در سال 1392 با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

او  برای بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه (1392) به شهرت رسید و برای بازی در نقش مکمل فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم (1395) نامزد دریافت جایزه حافظ شد. بهرامی برای بازی در نقش اصلی دارکوب (1396) موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او از آن زمان برای بازی در ایتالیا ایتالیا (1395)، علفزار (1400) و جنگل پرتقال (1401) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

مطلب مشابه: معرفی سریال خون سرد؛ داستان سریال، بیوگرافی بازیگران و تصاویر آن

علی مصفا

علی مصفا

علی مصفّا (زاده 11 آذر 1349 در تهران) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او که فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است، در رشته عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده‌است. مصفا دو فیلم بلند سیمای زنی در دوردست (1384) و پله آخر (1390) با حضور همسرش لیلا حاتمی را کارگردانی کرده‌است. او برای نقش‌آفرینی در جهان با من برقص (1398) دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

مصفا در سال 1377 با بازیگر لیلا حاتمی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر است. وی به زبان فرانسوی مسلط است.

بهناز جعفری

بهناز جعفری

بهناز جعفری در سال 1353 در تهران زاده شد. وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال 1373 بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان‌آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت.

جعفری بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال 1372 آغاز کرد و در نمایشهای کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … به ایفای نقش پرداخته‌است.

بهناز جعفری مبتلا به ام‌اس است. وی در مصاحبه‌ای در شهریور 1396 اعلام کرد که به تازگی به اینستاگرام پیوسته و قصد ازدواج ندارد زیرا به باور وی ازدواج مانع فعالیت بازیگری وی خواهد بود.

مطلب مشابه: معرفی سریال 100؛ داستان و معرفی بازیگران سریال آخر زمانی صد

وحید آقاپور

وحید آقاپور

وحید آقاپور متولد خرداد ماه 1357 در شهرری، فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش از دانشکده سینما ـ تئاتر ، هنرپیشه، صداپیشه و عروسک گردان است.

فعالیت هنری را سال 1376 با نمایش هاپوخان در فرهنگسرای بهمن آغاز کرد. سال 1378 به عنوان عروسک گردان در نمایش خورشید در آتش کار کرد. سال 1384 نمایش دو لقک و نصفی را کارگردانی کرد. سال 1387 با تله فیلم خوشبختی مقابل دوربین رفت. با بازی در فیلم پذیرایی ساده، سینما را تجربه کرد. سریال چک برگشتی نخستین تجربه تلویزیونی او در سال 1390 بود. همسر او مریم داننده نیز بازیگر تئاتر است.

وحید آقاپور تاکنون در آثار بسیاری از جمله فیلم های موقعیت مهدی ، تفریق ، گلدن تایم ، اکسیدان ، پذیرایی ساده ، مجموعه های عاشورا ، دل دار ، بانوی سردار ، لحظه گرگ و میش ، شرایط خاص ، مجموعه های نمایش خانگی جوکر ، ممیزی و سقوط (اختصاصی فیلیمو) حضور داشته است. او سال های 1379 ، 80 و 81 جایزه اول بازیگری مرد از جشنواره دانشگاه تهران را بدست آورد.

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی

 المیرا دهقانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای اهل ایران است. وی با بازی در سریال لحظه گرگ و میش به شهرت رسید. مادرش اصالتاً اهل شیراز و پدرش اهل اصفهان است و نام خانوادگی کامل وی المیرا دهقانی دولت‌آبادی است.

ورود دهقانی به عرصه بازیگری به صورت کاملاً اتفاقی بود. آموزش بازیگری را از سال 1388 و تحت نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز آغاز کرد. در سال 1390 پس از 2 سال تمرین بازیگری، برای نخستین بار در تئاتر «زمین آبی‌است مثل پرتقال» به کارگردانی سیامک کمالی سروستانی به ایفای نقش پرداخت.

سپس در تئاترهای مختلفی در تهران و شیراز با کارگردان‌هایی نظیر: سیامک کمالی سروستانی، محمد یعقوبی، امیررضا کوهستانی، میترا مؤمنی، رضا ثروتی و همایون غنی‌زاده همکاری کرد. وی در سال 1392 با اجرای نمایش «پرتره ناتمام از کلاغ سفید» به کارگردانی سپیده کریمی در فستیوال بین‌الملل دانشکده هنر، موفق به اخذ بورسیه بازیگری از دانشکده موسیقی و تئاتر تالین از کشور استونی شد و یک دوره بازیگری «از تمرین تا اجرا» را در تالین گذراند. او همچنین در نمایش «نیمه تاریک ماه» به کارگردانی داوود بنی اردلان به روی صحنه رفته‌است.

مطلب مشابه: معرفی انیمه جوجوتسو کایس؛ داستان و شخصیت های این سریال

علیرضا ثانی‌فر

علیرضا ثانی‌فر

علیرضا ثانی‌فر نخستین در باره این موضوع بار در سینما حضور یافته و سال 1364 در 13 سالگی در فیلم مرگ گرگ‌ها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری بازی کرده‌است.از جمله فعالیت‌های وی نویسنده فیلم سینمایی تلویزیونی درست مثل یک پل، نویسنده سریال انیمیشن پاییز گرم، یکی از نویسندگان سریال انیمیشن شب چله، سرپرست گویندگان سریال انیمیشن مشاهیر معاصر، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن کلان آباد، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن هوشان، نویسنده فیلمنامه «قطب نما»، سرپرست نویسندگان سریال انیمیشن نازبالش و… است. از جمله جشنواره‌های شرکت کننده: تقدیر شده در جشنواره تئاتر فجر سال 1375 ، در نمایش خیابانی برنده جایزه اول، یاد باد… به کارگردانی برزو ارجمند فیلمنامه نویسی از سومین مسابقات فیلمنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1390 برای فیلمنامه «قطب نما» به همراهی و همکاری آناهیتا تیموریان. نخستین کار تلویزیونی وی شن‌های کف رودخانه در سال 1376 است.

مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی (زاده 2 بهمن 1370) عکاس و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او بیشتر برای بازی در فیلم شیطان وجود ندارد که برنده خرس طلایی در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد؛ شناخته می‌شود.

او برای اولین بار در سریال «کیمیا» و در نقش “سلما” دختر جنوبی حضور پیدا کرد. اولین تجربه او در تلویزیون نیز مربوط به بازی اش در سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی می باشد که در تابستان 1396 از شبکه تهران پخش شد. از آثار مهم او می توان به بازی در سریال خاتون و فیلم های متولد 65، پاستاریونی و حریم شخصی و فیلم کوتاه طعم شیرین تاریکی اشاره کرد.

مطلب مشابه: داستان سریال زخم کاری، بیوگرافی کوتاه بازیگران و حواشی این سریال

محمد امین شعرباف

محمد امین شعرباف

محمد امین شعرباف هنرپیشه ایرانی متولد 10 خرداد 1369 است. او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و نخستین بار با نقش سروش در سریال قورباغه به شهرت رسید. آقای شعرباف سپس در سریال نوبت لیلی نیز حضور داشت و اکنون او را در جدیدترین اثرش می‌بینیم که جز نقش‌های ‌کلیدی محسوب می‌شود.

به‌آفرید غفاریان

به‌آفرید غفاریان

به‌آفرید غفاریان (زاده 30 دی 1372 در شمیرانات) بازیگر تئاتر و سینما است. وی بیشتر برای بازی در نقش اصلی فیلم سوفی و دیوانه و نقش لیلا آرش در تئاتر فعل شناخته می‌شود.

غفاریان فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده و در نمایش‌های باغ آلبالو، ستوان اینیشمور و سه خواهر به کارگردانی حسن معجونی و فعل به کارگردانی محمد رضایی‌راد بازی کرده‌است. او در سال 94 با بازی در نقش اصلی فیلم سینمایی سوفی و دیوانه برای اولین بار پا به عرصه سینما گذاشت و بعد از آن در نقش‌های فرعی فیلم‌های درساژ و مردی بدون سایه ظاهر شد.

وی در هنرستان سوره و سپس دانشگاه سوره در رشته نمایش تحصیل کرده‌است.

تولید و ساخت

سریال شریک جرم بعد از سریال خسوف، دومین همکاری مشترک همایون اسعدیان و مازیار میری در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در سکوت خبری در سال 1402 ساخته شد و به صورت اختصاصی از پائیز 1402 در پلتفرم نماوا پخش شد.

آیا این سریال ارزش تماشا کردن را دارد؟

آیا این سریال ارزش تماشا کردن را دارد؟

سریال شریک جرم، اثری جنایی و پلیسی است که این روزها بازار این نوع از فیلم و سریال‌ها داغ است. مخاطبین نیز با این نوع از آثار ارتباط برقرار می‌کنند و همیشه آمار بالاست. اما مسئله این است که سینمای خانگی ایران در ساخت یک اثر اساسی ناتوان است و سریال‌های جنایی نیز آثاری ساده و معمولی هستند که در مقابل آثار جدی سینمای خارج، اصلا به حساب نمی‌آیند. با این حال سریال شریک جرم توانسته حداقل‌ها را فراهم کند.

سخن پایانی

ممنون که تا آخر همراه تاپ ناز بودید. ما امروز و در این مقاله سعی کردیم تا درباره سریال شریک جرم نوشته و آن را به صورت کامل به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر قصد تماشای این اثر را دارید؛ امیدواریم اطلاعات نوشته شده در این مقاله به درد شما بخورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو