اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار


منبع: سماتک

450

1398/6/8

06:41


اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار

سریال بانوی سردار پرویز شیخ طادی جدیدترین مجموعه تلویزیون شبکه سه سیما است که در شهریور ۹۸ پخش می شود. اسامی بازیگران سریال بانوی سردار به همراه جدیدترین تصاویر و عکسهای بازیگران مجموعه بانوی سردار شبکه ۳ را در این بخش از سایت سماتک خواهید خواند. مجموعه تلویزیونی بانوی سردار یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی ایرانی است که به زودی پس از پایان مرداد ماه ۹۸ از شبکه سوم سیما از قاب تلویزیون نمایش داده می شود. اسامی بازیگران سریال بانوی سردار به همراه خلاصه داستان و زمان پخش و تکرار های این مجموعه زیبا و منحصر به فرد را در این بخش مشاهده خواهید کرد. مجموعه بانوی سردار به کارگردانی پرویز شیخ طادی به زودی از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

 

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار عبارتند از: پانته آ سیروس در نقش بی بی مریم که بازیگر نقش اول سریال بانوی سردار شبکه سه است که این بازیگر زن به دلیل توانمندی هایی که در سوارکاری و تیراندازی داشته برای این نقش انتخاب شده است. همچنین حبیب دهقان نسب دیگر بازیگر این مجموعه تلویزیونی است. به گزارش سماتک نام بازیگران سریال بانوی سردار که هم اکنون در حال پخش از قاب تلویزیون می باشد بسیار زیاد هست و فرخ نعمتی، عسل قرایی، فاطمه شکری، مجید کریمی، کاظم هژیرآزاد، محمد فیلی، سهیلا رضوی، مهدی میامی، فرزین محدث، سیاوش درخشی، بهشاد چنگیزی، علیرضا جاویدفر، پارسا قربانی، شاپور کلهر، مرتضی زارع، حمیدرضا نعیمی، صدرالدین حجازی، علیرضا مهران، علیرضا دیلمی از مهمترین هنرمندان و بازیگران مجموعه بانوی سردار هستند. خلاصه داستان و زمان پخش سریال بانوی سردار به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سعید مرادی در ادامه این قسمت از سایت بیان خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

داستان سریال بانوی سردار

خلاصه داستان سریال بانوی سردار که مضمون تاریخی دارد به شرح حال و جزئیات زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی در مورد مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضاشاه (پدر محمدرضا پهلوی) می پردازد. در خلاصه داستان سریال تلویزیونی بانوی سردار آمده است که قیام مردم ایران علیه نیروهای اشغالگر انگلیسی نوشته شده است و این مجموعه تلویزیونی در لوکیشن های مختلف تصویر برداری شده است و هم اکنون به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است که برای پخش در شبکه سه تدارک دیده شده است.

 

مجموعه تلویزیونی بانوی سردار در مورد یکی از زنان ایرانی منطقه شهرکرد است که پانته آ سیروس بازیگر نقش بی بی مریم که در این مجموعه به نام مریم بانو نامگذاری شده است که شرحی از یک داستان واقعی می باشد که داستان سریال بانوی سردار از روی داستان زندگی واقعی این شخص ساخته شده است و بی بی مریم شرح زندگی خود را به صورت یک کتاب درآورده است و این مجموعه تلویزیونی بانوی سردار با اقتباس از آن ساخته شده است. به گزارش سماتک لوکیشن های این مجموعه تلویزیونی آماده شده است و تمام قسمت ها و همچنین قسمت آخر سریال بانوی سردار تحویل مرکز پخش شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است. لوکیشن های آخرین قسمت مجموعه بانوی سردار در ارتفاعات پردیس و کوهستان های پلور استان مازندران تصویربرداری شده است.

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

تربیت مردان شجاع وطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت و همدلی در میان دو قوم ترک و لر، تاثیرگذاری بی بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال تلویزیونی بانوی سردار به آن پرداخته شده است. همانطور که می دانید و به گزارش سایت سماتک مجموعه بانوی سردار اقتباسی است که نگارش داستان سریال بانوی سردار در حدود دو سال زمان برده است و شرح حال بی بی مریم معروف به سردار مریم است که وی در دوران خودش عدل و عدالت را بین اقوام ترک و لر گسترش داد و با انجام این کارها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و بسیاری از ظالمان را از دور خارج کرد. جالب است بدانید که سریال تلویزیونی بانوی سردار در یک قلعه تاریخی ساخته شده است و این قلعه برای ساخت لوکیشن های این مجموعه مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته است. بی بی مریم سردار بختیاری بوده است که تعدادی سردار را تحت فرماندهی خویش دارد و زندگینامه بی بی مریم در یک کتاب به نگارش در آمده است که شما می توانید آن را تهیه کرده و بخوانید.

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

زمان پخش سریال بانوی سردار

زمان پخش سریال بانوی سردار از روز سه شنبه بیست و نهم مرداد ماه ۹۸ هر شب ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود. سریال تلویزیونی بانوی سردار در قسمت های 40 دقیقه‌ای تولید و آماده پخش از شبکه ۳ سیما می باشد و زمان تکرار سریال بانوی سردار روز بعد در ساعت های یک بامداد و بازپخش دوم آن در ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز بعد خواهد بود. سومین بازپخش این مجموعه تلویزیونی ظهر روز بعد از پخش قسمت اصلی خواهد بود که زمان پخش تکرار سریال بانوی سردار ساعت ۱۴:۴۵ بعدازظهر است که بنابر تصمیم اداره امور پخش شبکه سه سیما زمان بندی شده است.

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

عوامل سریال بانوی سردار

عوامل اصلی مجموعه بانوی سردار که به کارگردانی پرویز شیخ طادی ساخته شده است و دستیار اول کارگردان محسن حسن پور بوده است که این مجموعه بسیار پربیننده خواهد بود و تهیه کننده و مجری طرح آقای سعید مرادی نیز می باشند. طراح بدلکاری علیرضا فتحی و طراح تیتراژ دهقان محمدی بوده است که باید بدانید تصویربرداری سریال بانوی سردار با مدیریت فرخ مجیدی انجام شده است. مدیر صدابرداری علی عدالت دوست، مدیر برنامه ریزی داریوش جهانگیری و کار تدوین آن به مهدی مهرنیا سپرده شده است. کار صدا به عهده احسان افشاریان بوده و طراح چهره پردازی داریوش صالحیان است؛ طراح صحنه و لباس و مدیر هنری مجید علی، مدیر تولید رحیم بیابانی و طراح جلوه های ویژه میدانی حمید رسولیان هستند.

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

عکس بازیگران سریال بانوی سردار

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار + خلاصه داستان، زمان پخش و تکرار

اسامی بازیگران سریال بانوی سردار به همراه ساعت دقیق پخش و زمان تکرار های سریال بانوی سردار را در این بخش مشاهده کردید امیدواریم توانسته باشیم نیاز شما مخاطب عزیز را پاسخ داده باشیم. شما عزیزان می توانید بخش هایی از مجموعه تلویزیونی بانوی سردار را در ویدئو زیر مشاهده کنید که امیدواریم لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو