عکس‌ جدیدی از کروئلا منتشر شده است

منبع: گیمفا

690

1398/6/13

01:30


عکس‌ جدیدی از کروئلا منتشر شده است

عکس‌های جدیدی از پشت صحنه‌ی لایو اکشن جدید والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) به‌نام Cruella «کروئلا» منتشر شده است. در این عکس‌ها که توسط سایت Just Jared منتشر شده است، اما استون (Emma Stone) را می‌بینیم، که شخصیتی شرور دارد و به همراه دو نفر از مردان پیروش در خیابان‌های لندن است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Cruella قرار است به کشف شخصیت شروری بپردازد که از کتاب دودی اسمیت (Dodie Smith) در سال ۱۹۵۶ به‌نام The Hundred and One Dalmatians «صد و یک سگ خالدار» الهام  و سرچشمه گرفته است. صداپیشه‌ی کروئلا در فیلم اقتباسی اصلی دیزنی یعنی «صد و یک سگ خالدار»  در سال ۱۹۶۱، بتی لو گرسون (Betty Lou Gerson) بوده است.

از بازیگران فیلم ‌می‌توان به برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم Howards End اما تامپسون (Emma Thompson) و اما استون (Emma Stone) بازیگر فیلم La La Land که قرار است نقش کروئلای شرور را بازی کند، اشاره نمود. انتظار می‌رود که Cruella به سبک دهه‌ی ۱۹۷۰ فیلم‌برداری گردد. استون نقش خودش را punk rock صدا میزند.

جوئل فرای (Joel Fry) بازیگر سریال Game of Thrones و فیلم Yesterday در نقش جاسپر (Jasper) و پال والتر هاوسر (Paul Walter Hauser) در نقش Horace به اما استون و تامپسون در فیلم پیوسته‌اند. سازنده‌ی فیلم Tonya، کریگ گیلسپای (Craig Gillespie) فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

فیلم کروئلا از دیزنی قرار است در تاریخ ۲۸ مه سال ۲۰۲۱ اکران گردد.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو