بهترین پانسیون پسرانه ، اقامتگاه و خوابگاه در تهران

منبع: آسمونی

130

1398/3/11

16:02


لیست و شماره تلفن پانسیون های پسرانه، اقامتگاه های پسرانه و خوابگاه های پسرانه در تهران

بهترین پانسیون پسرانه ، اقامتگاه و خوابگاه در تهران

بهترین پانسیون پسرانه ، اقامتگاه و خوابگاه در تهران

پانسیون های پسرانه، اقامتگاه های پسرانه و خوابگاه های پسرانه در تهران

لطفاً هنگام تماس اعلام نمایید که در آسمونی شماره تلفن را دیده اید

با پورتال آسمونی همراه باشید

خوابگاه های پسرانه محل اسکان موقت دانشجویان هستند و زیر نظر صندوق رفاه وزارت علوم اداره می شوند

اقامتگاه های پسرانه محل اسکان عمومی هستند و زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و اتحادیه مهمانپذیران اداره می شوند

پانسیون های پسرانه محل اسکان عمومی هستند و بخشی از هتل بوده و زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و اتحادیه هتل داران اداره می شوند.

این مکان ها همواره متقاضیان زیادی دارند و امکانات اقامتی در آنها مانند به نسبت نوع مجموعه (خوابگاه، اقامتگاه و پانسیون) متفاوت است.

خوابگاه ها، اقامتگاه ها و پانسیون های پسرانه در مناطق مختلف شهر تهران واقع شده اند، که از جمله آنها میتوان به مطهری، هفت تیر، انقلاب، ولیعصر، کشاورز، آرژانتین، صادقیه، ونک و میرداماد اشاره نمود. بطوریکه شما میتوانید نسبت به محل تحصیل یا کار خود مرکز مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در ادامه همراه پورتال آسمونی باشید.

دانشجویان بعد از قبولی در دانشگاه های پایتخت، یا کارمندان جهت استخدام و فعالیت در مجموعه موردنظرشان، پس از مراجعه به شهر تهران به دنبال محل سکونت مناسب (چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ قیمت) می باشند.

معمولاً دانشگاه ها به رتبه‌های تک رقمی و رتبه‌ های زیر 500 کشوری خوابگاه می دهند (به شرطی که در دفترچه آزمون ذکر نشده باشد دانشگاه فاقد خوابگاه است!)، که حداکثر زمان استفاده از این خوابگاه ها در دوره‌ های مجاز تحصیلی است. اما سایر دانشجویان و البته دانشجویان نوبت دوم (شبانه) ، میهمان، انتقالی، بورسیه، مجازی، نیمه حضوری، شاغل در ارگان‌های دولتی، خصوصی و بومی (فاصله زیر 100 کیلومتر تا شهر) می بایست از خوابگاه های خودگردان پسرانه استفاده نمایند.

خوابگاه خودگردان به معنی خوابگاه شخصی و خصوصی است که ما بین خود و دانشگاه تفاهم نامه همکاری دارند. این خوابگاه ها با مجوز و تحت نظارت دانشگاه، وزارت علوم و تحقيقات، اماکن، استانداری و نهادهای ذیربط فعالیت می نمایند و در این تفاهم نامه‌ ها ذکر شده که در این خوابگاه‌ ها فقط دانشجویان اسکان داده شوند.

برخی از خوابگاه ها دارای سرویس ایاب و ذهاب به دانشگاه مربوطه و ارایه خدمات یارانه‌ ای مثل غذا (صبحانه، نهار، شام) و اینترنت می باشند.

خوابگاه هایی نیز به عنوان خوابگاه کارمندی پسرانه تهران در سطح شهر وجود دارند که مانند پانسیون ها و اقامتگاه ها جهت اسکان عمومی هستند.

هزینه اجاره اتاق به چند مسئله وابسته است: اولی مکان قرار گرفتن آن، دومی امکانات و سومی ساختمان (نوساز یا قدیمی)، که پورتال آسمونی به شما پیشنهاد میکند قبل از بستن قرارداد و اجاره چند ماهه، حتماً خودتان به چند مجموعه سر بزنید و امکانات و شرایط آنجا را از نزدیک بررسی کرده، تا انتخاب صحیحی داشته باشید. همچنین میتوانید اطلاعات انتهای همین صفحه را نیز مطالعه نموده و از نظرات سایرین نیز مطلع شوید.

قیمت پانسیون های پسرانه تهران بستگی به تعداد تخت ، منطقه و محله در شهر تهران و امکانات آن متفاوت است. (از ماهی 300 هزار تومان تا ماهی 1200 میلیون تومان).

 

  • بازدیدکننده گرامی آسمونی: محل اسکان شما مهم است، بلکه شما بتوانید با قیمت بیشتر جای بهتر، مناسب و مجهزی را پیدا نموده و آرامش خاطر داشته باشید، پس در زمان مراجعه به یک پانسیون یا اقامتگاه، جدا از مبلغ به مسائل زیر نیز توجه داشته باشید: دسترسی و نزدیک بودن به وسایل نقلیه عمومی مثل ایستگاه مترو و BRT، امنیت، نظافت، ساکنین خوابگاه، مدیریت و پرسنل، فرنیش، پارکینگ، صبحانه رایگان، محیط سرسبز، دارای مجوز رسمی دانشجویی کارمندی از سازمانها یا اتحادیه های مربوطه، اینترنت WIFI و ADSL رایگان، پذیرش دانشجویان مقاطع مختلف و کارمندان و اشخاص، بدون ودیعه، تخت های یک طبقه، اتاق های چند نفره (2، 4، 6 و 8 تخته) و اتاق اختصاصی و 1 نفره و سایر امکانات ویژه و خدمات کامل رفاهی.
    لطفاً اطلاعات مورد نظرتان را از پانسیون یا خوابگاه مد نظر بپرسید، پیش شماره تلفن تهران 021 می باشد.

 

  • نظر شما در خصوص شرایط و امکانات پانسیون، اقامتگاه و خوابگاه های پسرانه تهران چیست؟ همین پایین پیام بگذارید.

 

  • لینک های کاربردی :

نقشه شهر تهران

هتل های تهران

مهمانسراهای تهران

خوابگاه پسرانه

خوابگاه دخترانه

منبع : آسمونی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو