شرط جالب بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» برای بازی در فیلم های جدید

منبع: بلاکس آپ

62

1398/6/31

14:48


شرط جالب بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» برای بازی در فیلم های جدید

به تازگی بازیگر فصل اول سریال «بازی تاج و تخت» شرطی بسیار جالب برای بازی در فیلم های جدید گذاشته است. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر شما از طرفداران سری فیلم ارباب حلقه ها و سریال محبوب بازی تاج و تخت باشید، با نام شان بین (Sean Bean) آشنا هستید. او در معروف ترین سریال و فیلمی که بازی کرده در همان ابتدا جان خود را از دست داده است و به گونه ای نقش او در آن پروژه کوتاه بوده است. همانطور که می دانید او در سریال بازی تاج و تخت نقش شخصیت ند استارک را ایفا می کرد که در همان فصل اول سرش را زدند و در سری فیلم ارباب حلقه ها نیز نقش شخصیت برومیر را ایفا می کرد که در آنجا نیز در همان قسمت اول توسط تیرهایی که به بدنش وارد شد، جان خود را از دست داد. این ماجرا آنقدر در آثار شان بین تکراری بود که دستمایه شوخی‌ های بسیار از طرفداران او در فضای مجازی شد. شاید به همین دلیل باشد که شان بین مدتی است شرطی جالب برای جلوی دوربین رفتن دارد. او می‌ گوید:

نباید شخصیتی که نقشش را بازی می‌کنم، کشته شود.

او دلیل جالبی هم برای این کار دارد:

اگر قرار باشد دوباره بازی در این دست نقش‌ ها را قبول کنم، داستان فیلم‌ ها قابل پیش‌بینی خواهد بود.

شان بین درباره سرنوشت تلخ ند استارک در سریال بازی تاج و تخت‌ هم نظر جالبی دارد. او می گوید از اینکه ند استارک در فصل اول کشته شد، بسیار خوشحال است. برای اینکه اگر این اتفاق نمی افتاد تا هفت فصل دیگر در روند ساخت سریال گیر می افتاد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو