ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹


منبع: نت نوشت

487

1398/7/7

02:44


ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹

ترس هماره بعد سنگینی وجود در لحظه است. ترس پیمایش یک حالت فزاینده‌‌ی غلیظ را هشدار می‌دهد و تو را هماره مقرب به این باور می‌داند که دگر زوری نداری بر سوزاندن. سراپا خیس می‌شوی از تقلیل یافتگی جسم در لحظه‌‌ی وصال که به انتظارش نشسته بودی. چه مومنانه خویشتن دار عظمتی می‌شوی که تا آن لحظه بر چرخ میتازاندی. ترس همان چگالی فربه‌‌ی اتمسفر از که در ثانیه‌های تو رخنه می‌کند، به بلوغ می‌رسد و می‌سوزاند. ترس همان زندگیست. در این متن قصد داریم ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ را با هم مرور کنیم.

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹

صحبت از یکی از محبوب ترین ژانرهای فیلم‌های سینمایی است، ژانری که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و روز به روز هم بر تعداد این افراد افزوده می‌شود. به همین بهانه می‌خواهیم مروری بر ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ طبق رتبه بندی سایت‌های IMDB و Rotten Tomatoes داشته باشیم. با نت نوشت همراه باشید، فهرستی از ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ از این قرار است:

بیشتر بخوانید: فیلم های ترسناک معرفی شده در نت نوشت

فیلم Escape Room

فیلم Escape room

Escape Room

خلاصه‌‌ی این فیلم ۹۹ دقیقه‌ای که مناسب برای افراد بالای ۱۳ سال است از این قرار می‌باشد: ۶ غریبه توسط پازل‌های عجیبی که به خانه‌شان ارسال شده، به بازی ترسناکی و در عین حال شگفت انگیزی دعوت می‌شوند. به آن‌ها گفته شده که قرار است در یک اتاق فرار مهیجی قرار بگیرند.

به دنبال این، آن‌ها خود را در اتاق‌های رمزآلود ساختمانی می‌یابند که باید از عقلشان برای برون رفت از این بحران استفاده کنند. این زنان و مردان به خیال بردن جایزه‌ای ۱۰ هزار دلاری، وارد این ساختمان می‌شوند، در حالی که نمی‌دانند فرار از آن جا تقریباَ غیر ممکن است.

کارگردان این اثر که در لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ قرار دارد و توانسته امتیاز ۶٫۳ را از IMDB کسب کند، Adam Robitel است که پیش از این فیلم‌های ظهور سیاره‌‌ی میمون‌ها و رئیس را در کارنامه‌‌ی هنری خود دارد. گفتنی است بازیگرانی چون Taylor Russell, Logan Miller, Jay Ellis, Tyler Labine در این فیلم ترسناک به ایفای نقش پرداخته اند.

  • نکته‌‌ی جالب در مورد فیلم Escape Room این است که با وجود خشونت، فیلم صحنه‌های خون‌ریزی زیادی ندارد. در حقیقت، قهرمان‌ها کمتر مجبور می‌شوند به خودشان صدمه بزنند.

فیلم Velvet Buzzsaw

فیلم Velvet Buzzsaw

Velvet Buzzsaw

هنرمندان و مجموعه داران بزرگ مبالغ هنگفتی را برای تجارت آثار هنری می‌پردازند. ماجرای این آثار هنری مختلفی که برای تاجران هنر، زیبا و وسوسه انگیز به نظر می‌رسند اما رفته رفته به واسطه‌‌ی آن ها، چهره‌‌ی واقعی شان را نشان می‌دهند.

فیلم درباره‌‌ی تعدادی تابلوی نقاشی‌ است که از یک هنرمند ناشناس کشف می‌شود و پس از آن، یک سری نیروهای فراطبیعی برای انتقام گرفتن وارد داستان می‌شوند.

نویسنده و کارگردان این فیلم ۱۱۳ دقیقه‌ای که در ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ قرار دارد Dan Gilroy فیلمنامه نویس آمریکایی و بازیگران آن Jake Gyllenhaal, Rene Russo, Zawe Ashton هستند. گفتنی است این فیلم با امتیاز ۵٫۷ ساخته‌‌ی کمپانی نتفلکیس است.

  • نام این فیلم مخاطب را به یاد تمام فیلم هایی می‌اندازد که با نام ارّه ساخته شده اند.

فیلم The Prodigy

فیلم The Prodigy

The Prodigy

مادری نگران رفتارهای غیر عادی و پریشان فرزند خردسالش مایلز است، او فکر می‌کند نیروهای ماورائی او را به اسارت خود در آورده اند. سارا که به شدت نگران امنیت خانواده‌اش است. باید میان غریزه‌‌ی مادری خود برای دوست داشتن و محافظت از مایلز که از نظر هوشی یک نابغه است و همچنین نیاز به تحقیق در مورد این که چه کسی یا چه چیزی پسرش را به تسخیر خود درآورده است، یکی را انتخاب کند.

سارا بعد از آن که تصمیم می‌گیرد او را نزد یک روانشناس ببرد، مجبور می‌شود که در گذشته به دنبال جواب بگردد و …

کارگردان این فیلم ۹۲ دقیقه‌ای که در لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ قرار دارد امتیاز ۵٫۹ را از آن خود کرده، Nicholas McCarthy است. نیکولاس مک کارتی در کارنامه‌اش دو فیلم دیگر در ژانر ترسناک دارد. او در سال ۲۰۱۲ با اولین ساخته‌اش، فیلم مستقل پیمان (The Pact) توانست نظرات را به سوی خود جلب کند اما فیلم دوم‌اش، در درب شیطان (At the Devil’s Door) کاملا ناموفق بود و حتی فرصت اکران در سینماها را پیدا نکرد.

در سوی دیگر، نویسنده فیلم جف بولر اخیرا تبدیل به یکی از انتخاب‌های اصلی هالیوود برای نوشتن‌ فیلم‌های ترسناک شده است. او اخیرا فیلم‌نامه‌ اقتباس جدید نردبان جیکوب (Jacob’s Ladder)، نسخه بازسازی کینه (Grudge) و بازسازی فیلم قبرستان حیوانات خانگی (Pet Sematary) اثر استیون کینگ را به نگارش در آورده است. بازیگران این فیلم Taylor Schilling, Jackson Robert Scott, Peter Mooney, Colm Feore هستند.

  • قالب توجه است که تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی‌شود.

فیلم Happy Death Day 2U

فیلم Happy Death Day 2U

Happy Death Day 2U

Happy Death Day یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۷ بوده است. درخت Gelbman کشف کرد که مرگ بارها و بارها به طور شگفت آور آسانتر از خطرات پیش روی انسان است. حضور رایان فان  توسط قاتلی با ماسک بچگانه تعقیب می‌شود و از همان مشکل تری در قسمت اول رنج می‌برد.

معلوم می‌شود این حلقه‌‌ی زمانی توسط وسیله‌ای به وجود آمده که رایان و دوستانش در آزمایشگاه دانشکده ساخته اند. وقتی رایان سعی می‌کند با فعال کردن این وسیله حلقه را متوقف کند، دوباره تری را به روز مرگش برمی گرداند، اما این بار این اتفاق در بُعدی موازی رخ می‌دهد.

در این بُعد، او دیگر با کارتر دوست نیست، اما مادرش هنوز زنده است. تری سر دوراهی بستن این حلقه یا برگشتن به بُعد خودش قرار گرفته، اما به هر حال او باید چند بار دیگر بمیرد، چون قاتل دیگری با ماسک بچگانه به دنبال اوست.

در این فیلم از لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ که برای افراد بالای ۱۳ سال مناسب است بازیگرانی چون Jessica Rothe, Israel Broussard, Phi Vu به ایفای نقش پرداخته اند. روز مرگت مبارک ۲ در گیشه با این که به سود آوری قابل توجهی دست یافت، اما نسبت به قسمت اول آن ضعیفتر ظاهر شد.

فیلم اول این مجموعه یک اثر جذاب با بازی درخشان جسیکا روث بود که می‌توان آن را نسخه‌‌ی کمدی فیلم Groundhog Day در نظر گرفت. حالا در Happy Death Day 2U هم جسیکا روث به عنوان بازیگر اصلی و هم کریستوفر لاندن به عنوان کارگردان حضور دارد.

او در کارگردانی دنباله‌ها تجربه‌‌ی نسبتا زیادی دارد که آن را مدیون عناوین Paranormal Activity است. نسخه‌هایی که در ادامه عناوین نخستین این فیلم‌ها ساخته شده بودند.

نقد The Hole in the Ground

نقد The Hole in the Ground

The Hole in the Ground

پس از ناپدید شدن کوتاه مدت فرزند کوچک سارا اونیل که کریس (ساکن روستایی در ایرلند) نام دارد، او به خانه بازگردانده می‌شود اما رفتار کریس به شکل نگران کننده‌ای تغییر کرده است. سارا گمان می‌کند رفتار نگران کننده‌‌ی پسرش به طور عجیبی با یک سوراخ اسرارآمیز در جنگل مرتبط است. مادر می‌ترسد اصلاً او پسرش نباشد.

Lee Cronin کارگردان این فیلم از لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ است. Seána Kerslake, James Quinn Markey, Kati Outinen, David Crowley از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Us

فیلم Us

بیشتر بخوانید: فیلم Us ساخته‌ی جوردن پیل؛ سایه ها می‌دانند که چه تابستانی است!

Us

تعطیلات آرام خانواده‌ای در سواحل سانتاکروز به آشوب کشیده می‌شود چرا که حضور سر زده و ناخوانده‌‌ی افرادی ناشناس آرامش آن‌ها را در هم می‌ریزد. فیلم، داستان یک خانواده را دنبال می‌کند که که در تجربه‌ای دهشتناک با همزادهای خود مواجه می‌شوند و این شروع تهدید هاست…

جوردن پیل Jordan Peele کارگردان این فیلم ترسناک است که بازیگرانی چون لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، الیزابت ماس و تیم هیدکر را در فیلم جدیدش به بازی گرفته است. نیونگو به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون پلنگ سیاه، ۱۲ سال بردگی و جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد و دوک با حضور در آثاری چون پلنگ سیاه و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت به شهرت رسیده اند.

Peele پس از موفقیت گسترده‌‌ی نخستین فیلم بلند خود، یعنی Get out برگردان به فارسی برو بیرون توانست بودجه‌‌ی ساخت این فیلم را بدست آورد. او که پیش از آن به عنوان بازیگر در سینمای آمریکا فعالیت می‌کرد توانست در همان آغاز کار به عنوان یک کارگردان خلاق شناخته شود و اسکار بهترین فیلم‌نامه‌‌ی غیر اقتباسی را برای اولین فیلمش تصاحب کند.

فیلم Wounds

فیلم Wounds

Wounds

اتفاقات اسرارآمیزی پس از پاسخ به تلفنی مشکوک تلفنی در نیو اورلئان اتفاق می‌افتد …

جالب توجه است که کارگردان این فیلم بابک انواری فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، بازیگر سینما، و فیلم‌بردار ایرانی – انگلیسی است که به واسطه‌‌ی فیلم‌های Under The Shadow (2016) ،Two & Two (2011 شناخته شده و فارغ التحصیل ان دانشگاه وست مینستر انگلیس است.

گفتنی است فیلم زیر سایه، فیلم ترسناکی است که در تهران اتفاق می‌افتد و داستان یک مادر و دختر را در دوران جنگ ایران و عراق روایت می‌کند. خانه این مادر و دختر مورد اصابت موشکی قرار گرفته که منفجر نشده است اما دختر کوچک فکر می‌کند که این موشک حامل جن‌هایی است که برای تسخیر او آمده‌اند.

این فیلم توانست نمره ۹۹ را از وبسایت روتن تومیتوز کسب کند و از طرف انگلیس برای شرکت در رقابت‌های بهترین فیلم خارجی زبان در اسکار فرستاده شد. این فیلم همچنین یکی از فیلم‌های قابل توجه جشنواره سینمایی ساندنس بود که بعد از نمایش افتتاحیه، نتفلیکس حق پخش آن را خرید.

در این فیلم افرادی چون به ایفای نقش Zazie Beetz, Armie Hammer, Dakota Johnson, Brad William Henke به ایفای نقش پرداخته اند. آرمی همر که فیلم‌های شبکه‌های اجتماعی، رنجر تنها و مردی از یو.ان.سی.ال.ای. را در پرونده‌‌ی بازیگری خود دارد، در این فیلم نقش یک متصدی بار به نام ویل را بازی می‌کند.

ویل در نیواورلئان کار می‌کند و دارای یک زندگی معمولی است تا اینکه یک روز یک تلفن در مغازه او به جا می‌ماند. هنگامی که ویل این تلفن را بر می‌دارد، زندگی او وارد مسیر جدیدی می‌شود و یک سری از اتفاقات غیرقابل توضیح در زندگی او رخ می‌دهند.

فیلم Mercy Black

فیلم Mercy Black

Mercy Black

زنی پس از مارینا هس پس از اتفاقی ناخوشایند یعنی چاقو زدن به همکلاسی خود، در تلاش برای ترساندن روحی شیطانی به یک موسسه‌‌ی روانی فرستاده می‌شود. سال‌ها بعد او آزاد شده است به خانه و محل زندگیش برمی‌‎گردد و درصدد است خواهر زاده‌‌ی خود را نجات دهد.

گفتنی است Daniella Pineda, Austin Amelio, Elle LaMont ,Lee Eddy بازیگران این فیلم ۸۸ دقیقه‌ای مناسب برای افراد بالای ۱۴ به کارگردانی Owen Egerton هستند. این فیلم به همراه فیلم BlacKkKlansman نامزد جایزه‌ی اسکار شده بود.

این سومین فیلم از اگرتون بعد از Blood Fest و Follow است. او درباره‌‌ی فیلمش چنین گفته است:

“داستان درباره‌ی زنی است که ۱۵ سال پیش از همکلاسی خود چاقو خورده است، او این اقدام مهیب را به گردن یک شبح به‌ نام Mercy Black انداخته است. او برای این حرفش مدتی را در تیمارستان گذرانده است، و احتمالا درمان شده است، اما زمانی که او از تیمارستان خارج می‌شود، دوباره همان چیزها را که فکرش را نمی‌کرد، می‌بیند.

این موجود یک ریشه‌ی ویروسی دارد. پسر خواهر جوان او با این موجود درمی‌آمیزد، و این زن مجبور است که با قدرت این موجود اسطوره‌ای روبه‌رو شود. من سعی کردم لحظه‌های هیجان‌آور این فیلم را، بیشتر از لحظه‎‌هایی که خودم می‌ترسم همراه کنم.

اما من واقعا در بعضی از موقعیت‌های فیلم احساس ترس و ناراحتی دارم. این فیلم سرشار از شگفتی‌ها و لحظه‌های ترسناکی است که من آن‌ها را در فیلم‌های ترسناک دوست دارم، اما بعضی از وحشتناک‌ترین لحظه‌ها زمانی است که مردم با هم صحبت می‌کنند و گفتن حقیقت بسیار سخت است.”

فیلم Pet Sematary

فیلم Pet Sematary

Pet Sematary

لوئیس کرید Dr. Louis Creed به همراه همسرش راشل به همراه دو فرزندانشان از شهر به روستایی نقل مکان می‌کنند.  ماجرا از زمانی جدی می‌شود که گربه‌‌ی خانواده در بزرگراه شلوغ نزدیک مزرعه‌‌ی آن‌ها کشته می‌شود، لوئیس این گربه را در قبرستان مخصوص حیوانات خانوادگی دفن می‌کند. سپس در کمال تعجب گربـه به زندگی باز می‌گردد، اما دیگر همان حیوانی که قبلا بود نیست.

این زوج خیلی زود قبرستان اسرارآمیزی را که در اعماق جنگل در نزدیکی خانه‌‌ی جدیدشان پنهان شده و محل دفن حیوانات است، پیدا می‌کنند. ظاهرا کودکان، حیوانات خانگی خودشان را پس از مرگ در این مکان دفن می‌کردند؛ اما خیلی زود معلوم می‌شود که ماجرا به همین سادگی‌ نیست و پای نیروهای شیطانی در میان است.

در این فیلم بازیگرانی چون جیسون کلارک (بازیگر فیلم Dawn of the Planet of the Apes)، جان لیتگو (بازیگر The Crown و Dexter) و امی سیمتز (بازیگر Alien: Covenant و Stranger Things) حضور دارند.

کارگردانی Pet Sematary هم بر عهده کوین کولش Kevin Kölsch و دنیس ویدمایر است که به خاطر فیلم ترسناک مستقل‌شان با عنوان Starry Eyes شناخته می‌شوند. این فیلم بر پایه یک ﻓﯿﻠﻢنامه نوشته‌‌ی ﺟﻒ ﺑﺎﻟﺮ (ﻗﻄﺎﺭ ﮔﻮﺷﺖ ﻧﯿﻤﻪﺷﺐ) و ﺩﯾﻮ ﮐﯿﮕﺎﻧﯿﮏ (داستان واقعی) ساخته شده است.

قبرستان حیوانات محصول کمپانی Paramount اثری اقتباسی از زمان رمان استیون کینگ یکی از دلهره‌آورترین و تاریک ترین داستان‌های ترسناک است. این رمان به قلم آقای کینگ در سال ۱۹۸۳ منتشر شد و در سال ۱۹۸۹ برای ساخت یک فیلم سینمایی مورد اقتباس قرار گرفت.

این فیلم تماشایی در ۱۹۹۲ هم صاحب یک ادامه شد. ساخت نسخه‌‌ی جدید زمانی جدی شد که فیلم و سریال‌های مرتبط با آثار استیون کینگ بیشتر از همیشه مورد استقبال قرار گرفتند، مخصوصا زمانی که فیلم IT (آن) پا به گیشه گذاشت.

 فیلم The Silence

فیلم The Silence

 The Silence

جهان مورد حمله‌‌ی موجوداتی دهشتناک قرار می‌گیرد که طعمه‌های انسانی خود را با صدا شکار می‌کنند. این‌ها چندین دهه در تاریکی زمین در یک غار زیرزمینی گسترده پرورش یافته‌اند.

این در ححالی است که آلی اندروز ۱۶ ساله که شنوایی خود را در ۱۳ سالگی از دست داده است و خانواده‌اش به پناهگاه دور افتاده‌ای پناه می‌برند. آن‌ها باید برای دوری از این موجودات و زنده ماندن صدایی ایجاد نکنند که این موجودات متوجه حضورشان نشوند.

گفتنی است John R. Leonetti این فیلم را با بازیگرانی چون Stanley Tucci, Kiernan Shipka, Miranda Otto, Kate Trotter کارگردانی کرده است.

فیلم The Curse of La Llorona

فیلم The Curse of La Llorona

The Curse of La Llorona

در ادامه لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ به سراغ این اثر می رویم: مادر و فرزندان خردسال زنی به نام لیورونا در لس آنجلس دهه‌‌ی هفتاد میلادی به زودی وارد قلمرو ماورای طبیعی ترسناکی می‌شوند. قلمرویی که این زن، کودکانش را طعمه‌‌ی خود می‌کند. این فیلم ششمین اثر در مجموعه‌‌ی سینمایی احضار به حساب می‌آید.

بازیگرانی مانند Linda Cardellini, Raymond Cruz, Patricia Velasquez, Marisol Ramirez به کارگردانی Michael Chaves در این فیلم ترسناک به ایفای نقش پرداخته اند. جیمز وان کارگردان فیلم‌های ترسناک اره، توطئه‌ آمیز و دو قسمت اول مجموعه احضار در نفرین لیورونا به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.  گفتنی است مایکل چاوز به عنوان کارگردان قسمت سوم فیلم احضار انتخاب شده است.

فیلم Brightburn

فیلم Brightburn

Brightburn

کودکی که نیروهای فوق انسانی دارد از دنیایی دیگر به زمین سقوط می‌کند او که در درونش جدالی میان خیر و شر برقرار است به جای آنکه ثابت کند قهرمان بشریت است، ثابت می‌کند که …

کارگردان این فیلم ترسناک ماورایی که در لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ حضور دارد دیوید یاروفسکی David Yarovesky است که بازیگرانی مانند Elizabeth Banks, David Denman, Jackson A. Dunn, Abraham Clinkscales را برای این فیلم به بازی گرفته است.

جیمز گان کارگردان بخش ۱ و ۲ مجموعه‌‌ی نگهبانان کهکشان تهیه‌ کننده‌‌ی این فیلم سینمایی است و یاروفسکی پیش از این با گان در پروژه نگهبانان کهکشان نیز همکاری داشته است. برایان گان برادر جیمز گان و مارک گان پسرعموی او هم این فیلمنامه را نوشته‌اند. الیزابت بنکس قبلا در فیلم گان به اسم Slither به ایفای نقش پرداخته بود.

فیلم Ma

فیلم Ma

Ma

این فیلم قصه‌‌ی زن تنهایی است که در اوهایو زندگی می‌کند و با چند دختر نوجوان رابطه‌‌ی دوستی را آغاز می‌کند. رابطه‌ای که در آغاز برای دختران نوجوان رویایی است اما پس از گذشت زمان کوتاهی این رویا به کابوسی سیاه بدل می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی Octavia Spencer, Diana Silvers, Juliette Lewis, McKaley Miller به ایفای نقش پرداخته اند. Tate Taylor تیت تیلور کارگردان فیلم خدمتکاران (The Help) کارگردان این فیلم است.

فیلم I Am Mother

فیلم I Am Mother

I Am Mother

در پی انقراض بشریت، یک دختر نوجوان توسط یک روبات که برای باز پس گیری زمین طراحی شده است، بزرگ می‌شود. اما پیوند جدانشدنی میان این دو هنگامی تهدید می‌شود غریبه‌ای اخبار هشدار دهنده‌ای وارد داستان می‌شود.

Grant Sputore , Rose Byrne, Maddie Lenton, Summer Lenton از بازیگران و کارگردان این فیلم هستند که امتیاز ۶٫۸ را از آن خود کرده است.

فیلم Annabelle Comes Home

فیلم Annabelle Comes Home

Annabelle Comes Home

این فیلم سومین قسمت از مجموعه‌‌ی فیلم‌های آنابل است. ویرا فارمیگا و پاتریک ویلسون، از بازیگران آشنای مجموعه هم در نقش وارن‌ها، دو نقش فرعی فیلم را به عهده دارند و مکینا گریس بازیگر مجموعه‌‌ی تلویزیونی تسخیرشدگی (The Haunting) نقش دختر وارن‌ها را ایفا می‌کند.

در ادامه معرفی این گزینه پرطرفدار از لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۹ باید گفت گری دابرمن که نویسنده‌‌ی دو قسمت قبلی مجموعه آنابل و فیلم‌های ترسناکی چون آن (It) اقتباس سینمایی از رمان استیون کینگ و راهبه (The Nun) بوده برای نخستین بار به عنوان کارگردان در اولین تجربه‌‌ی خود آنابل به خانه می‌آید را کارگردانی می‌کند. جیمز وان، تهیه کننده این فیلم درباره‌اش چنین گفته است:

  • این فیلم مانند «شبی در موزه به همراه آنابل» خواهد بود که در آن باید یک بار دیگر با این عروسک ترسناک مواجه شویم.

فیلم It: Chapter Two

فیلم It: Chapter Two

It: Chapter Two

فیلم ترسناک آن (It – Chapter Two) همچون قسمت اول آن (ساخته شده دز ۲۰۱۷) از نوشته‌‌ی استیون کینگ اقتباس شده است. اندی موشیاتی کارگردان و گری دابرمن فیلم‌نامه‌نویس که با هم روی قسمت اول هم کار کرده بودند برای ساخت قسمت دوم نیز حضور دارند.

داستان این اثر در سال ۲۰۱۶ می‌گذرد، یعنی ۲۷ سال پس از وقایع تابستان سال ۱۹۸۹ که در فیلم اول روایت شدند. در این قسمت پنی‌وایز دوباره بازگشته است. باشگاه بازندگان به قول‌شان عمل می‌کنند و برای نابود کردن همیشگی او باز می‌گردند اما نمی‌دانند که او قوی‌تر و بی‌رحم‌‎تر از همیشه بازگشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو