طالع بینی چینی متولدین سال موش

طالع بینی چینی متولدین سال موش


منبع: نیک شو

1,152

1398/7/11

10:56


طالع بینی چینی متولدین سال موش

طالع بینی چینی متولدین سال موش

این مقاله طالع بینی چینی برای متولدین سال موش تهیه شده است .افرادی که در سال موش به دنیا آمده اند می توانند خصوصیات رفتاری خود را مطالعه کنند .متولدین سال موش افرادی باهوش و جذاب هستند آنها حس کنجکاوی قوی دارند و پول دوست هستند .اگر متولد سال موش هستید و می خواهید طالع شغل خود را با متولدین سال های دیگر ببینید مطلب مورد نظر به طالع بینی شغل چینی متولدین سال موش را مطالعه کــنید .

 

طالع‌بینی چینی متولدین سال موش

طالع بینی چینی متولدین سال موش می‌گوید افرادی که متولد این سال هستند روحیه پرخاشگرانه و تهاجمی دارند و گاهی پرحرف و گزافه‌گو می‌شوند.اصلا خود موش با ویژگی‌های جذابیت و خشونت به دنیا آمده است و در نگاه اول، شوخ‌طبع و متعادل به نظر می‌رسد. اما نباید فریب او را بخورید، چون خشونت و نا آرامی در پس این چهره خونسرد پنهان شده است. اگر مدتی با او همنشین یا همسفر شوید، به عصبانیت و تند‌خویی او پی خواهید بــرد.

طالع بینی چینی متولدین سال موش

از دیدگاه طالع بینی چینی متولدین سال موش متولدین این سال همیشه آشفته، ناراضی و گاهی عصبی هستند. آن‌ها همواره بنا را بر گله و شکایت می‌گذارند.این افراد فعالیت گروهی را دوست دارند، اهل معاشرت و اجتماعی هستند، اما، چون اغلب اطرافیانشان اهل هیاهو و یاوه‌گویی هستند، دوستان کمی دارند. البته آن‌ها موجوداتی تودار هستند، عادت به خودخوری دارند و در مجموع این صفات باعث شده که زیاد به کــسی اعتماد نکنند.

طالع بینی چینی متولدین سال موش

افزون بر این‌ها، طالع بینی چینی متولدین سال موش می‌گوید موش خوش شانس و فرصت طلب است و همیشه از همه چیز و همه کس به نفع خودش بهره‌برداری می‌کند. او حتی به پدر، مادر، دوستان و نزدیکانش هم رحم نمی‌کند و از جذابیت زیادش برای رسیدن به اهدافش استفاده مــی‌کند.

 

یک عیب موش این است که نمی‌تواند میل به قماربازی و پرخوری را در خودش کنترل کند، البته وجود این حالات را کاملا انکار می‌کند. موش همواره سرزنده به نظر می‌رسد، ولی از این می‌ترسد که روز‌های پیری‌اش را چگونه باید بگذراند. او با وجود این که همیشه در زمان حال زندگی می‌کند، ولی برای دوران کهنسالی خود خیال‌هایی دارد.

 

خانم‌های متولد سال موش معمولا به ذخیره‌سازی بیش از حد مواد غذایی می‌پردازند، هر چند، چون پرخور هستند، تمام این ذخایر را را خیلی زود مصرف می‌کنند. همیشه می‌توان آن‌ها را در تقلا برای خرید کالا‌های تجملی و غیر ضروری به امید سود بردن دید.یک شخص متولد سال موش اغلب خیالباف و گاه خلاق است. او کسی است که در عیب جویی سر آمد همه می‌شود و دیگران هم بدشان نمی‌آید به نصیحت‌هایش گوش بــدهند،

طالع بینی چینی متولدین سال موش

ولی انقدر در این کار زیاده‌روی می‌کند که از میل و رغبت دیگران برای گوش کردن به حرف‌هایش کاسته می‌شود. حتی بعضی از آن‌ها چنان فریفته این اشتیاق اولیه شنوندگان‌شان می‌شوند که در نهایت ناخواسته همه چیز را نابود می‌کنند.موش‌ها گاهی بی چشم و رو و پست هستند ولی همیشه راستگویی خودشان را حفظ می‌کنند. آن‌ها هر کاری را تا آخر دنبال مــی‌کنند،

 

حتی اگر بدانند که آخرش شکست خواهند خورد و پایانی تلخ در انتظارشان است. آن‌ها اگر بتوانند بر احساس نارضایتی همیشگی و علاقه بیش از حد خود به ابن الوقت بودن غلبه کنند، خیلی موفق‌تر خواهند بود.موش صرف نظر از این که به چه کاری بپردازد، ترجیح می‌دهد به جای تکیه بر فعالیت جسمانی با فکر و زیرکی خود امرار معاش کــند.

طالع بینی چینی متولدین سال موش

او دوست دارد از حاصل زحمات دیگران استفاده کند، نه دسترنج خود؛ و یک نکته دیگر این است که بی‌درنگ خرج می‌کند و اگر به کسی پول قرض بدهد، بدش نمی‌آید سود آن پول را هم بگیرد.چهره منفی و شیطانی موش به صورت یک شیاد، مفت‌خور، نزول‌خوار و شاید هم صاحب بنگاه کارگشایی تصویر می‌شود. تن‌پروری و علاقه به زندگی راحت و بی‌دردسر برای بعضی موش‌ها باعث می‌شود احساس پشت گرمی کــنند،

 

شاید هم به همین دلیل است که آنان در تجارت و سیاست بسیار موفق می‌شوند! در عین حال، موش توانایی این را دارد که یک رشته هنری را با موفقیت پیگیری کند. او بیشتر تلاش می‌کند تا اندیشه‌اش را به کار گیرد تا این که به کار‌های بدنی و فعــالیت‌های جسمی بپردازد.با این که موش موجودی سودجو اســت، ولی به وقتش بسیار می‌تواند احــساساتی شــود.

طالع بینی چینی متولدین سال موش

او اگر عاشق کسی شود حتی اگر این عشق یک طرفه باشد، دین و دنیایش را به یک نگاه می‌بازد و به راحتی عنان اختیار خود را به دست احساسش می‌سپارد و چه بسا ممکــن اســت کارش به قمار، باده‌نوشی، کفر، دنیاپرستی و حتی جنون بکشد.دوران کودکی موش دوران شاد و راحتی است. ولی در جوانی، به رغم آسودگی نسبی،

 

ممکن است زندگی پرماجرا و پردردسری داشته باشد و حتی دچار ضرر و زیان مالی و شکست در عشق شود، اما در دوران سالخوردگی زندگی راحت و آرامی مطابق با آرزویش خواهد داشت.فصل تولد نیز در چگونگی سرنوشت متولدین سال موش تاثیر زیادی دارد. موش متولد تابستان خوش اقبال‌تر است،

 

چون در تابستان انبار‌ها پر از آذوقه هستند. اما موش متولد زمستان باید برای یافتن غذا، تا آخر عمر تقلا کند و خطرات احتمالی این کار را نیز به جان بخرد که این امر در زندگی انسانی به صورت زندانی شدن یا مرگ ناگهانی نمود پیدا مــی‌کند.

طالع بینی چینی متولدین سال موش

مشاغل مناسب برای متولدین سال موش

از دیدگاه طالع بینی چینی متولدین سال موش مشاغلی که می‌تواند برای متولدین این سال مناسب باشند، شغل‌هایی هستند که با حساب کتاب سر و کار دارند. مشاغلی چون حسابدار، مغازه‌دار، سمسار، کارمند رسمی (عالی رتبه یا جزء)، مدیر تبلیغــات، فروشنده دوره‌گرد، روزنامه‌نگار، تاجر یا شاید موسیقیدان، نقاش، نویسنده یا حتی رباخوار، صاحب بنگاه کارگشایی، کلاه‌بردار و منتقد.

 

متولدین ماههای مختلف سال موش

طالع بینی چینی متولدین سال موش

رابطه های عاطفی زنان متولد سال موش

طالع بینی چینی متولدین سال موش

رابطه های عاطفی مردان متولد سال موش

طالع بینی چینی متولدین سال موش

رابطه های دوستانه متولدین سال موش

طالع بینی چینی متولدین سال موش

رابطه شغلی متولدین سال موش

طالع بینی چینی متولدین سال موش

رابطه والدین سال موش و فرزندان متولد سال

طالع بینی چینی متولدین سال موش

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو