رامی ملک در فیلمی جدید با دنزل واشینگتن همبازی خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

145

1398/2/27

22:48


رامی ملک در فیلمی جدید با دنزل واشینگتن همبازی خواهد شد

طبق تازه ترین اخبار هنرمندان، رامی ملک بازیگر برنده اسکار قرار است در فیلم جدیدی با نام Little Things (چیزهای کوچک) ایفای نقش داشته باشد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

طبق خبری که وبسایت ورایتی منتشر کرده است، رامی ملک (Rami Malek) بازیگر برنده اسکار در فیلم سینمایی Bohemian Rhapsody، قرار است در فیلمی جدید ایفای نقش داشته باشد. مالک در فیلم سینمایی Little Things (چیزهای کوچک) با دنزل واشینگتن همبازی خواهد شد. این فیلم محصولی از برادران وارنر (Warner Bros) خواهد بود و کارگردانی و نویسندگی این فیلم را جان لی هنکاک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Blind Side (نقطه کور) و فیلم The Highwaymen (دزدان سرگردنه)، بر عهده خواهد داشت.

داستان فیلم Little Things در مورد تلاش یک معاون کلانتر با نام دِکه و با نقش‌آفرینی دنزل واشینگتن است که قرار است با همکاری کارآگاهی با نام بکستر و با نقش‌آفرینی رامی ملک، یک قاتل سریالی بسیار باهوش و نیرنگ‌باز را در منطقه‌ٔ کرن کانتی ایالت کالیفرنیا، دستگیر کند. دِکه از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است و استعداد عجیبی در کار خود دارد، اما حال باید با بکستر جوان که مافوق او محسوب می‌ شود و مشکلات روحی و روانی نیز دارد، کار کند و همین موضوع موی دماغ دِکه است. شخصیت دِکه گذشته تیره و تاری هم دارد که با آن‌ نیز دائم در حال کشمکش است. در آخر لازم به ذکر است که برای دانلود جدیدترین فیلم های روز دنیا می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو