بازیگران معروف در اکران مردمی فیلم سال دوم دانشکده من +تصاویر

بازیگران معروف در اکران مردمی فیلم سال دوم دانشکده من +تصاویر


منبع: نیک صالحی

1,036

1398/7/28

22:14


فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من رسول صدر عاملی با حضور سها نیاستی و پدرام شریفی بازیگران جوان این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه مشهد به اکران رسید.

فیلم سال دوم دانشکده من کاری از رسول صدر عاملی می باشد که توانسته است در جشنواره های خارجی به مقام دست پیدا کند. شب گذشته مراسم اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی هویزه با حضور کارگردان آن و پدرام شریفی و سها نیاستی برگزار شده است. در ادامه تصاویری از اکران مردمی سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدر عاملی را در نیک صالحی مشاهده کنید

اکران مردمی فیلم سال دوم دانشکده من

سها نیاستی و پدرام شریفی بازیگران جوان کشورمان دیروز در اکران مردمی فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدر عاملی در مشهد سینما هویزه حضور یافتند.

سها نیاستی بازیگر فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من

اکران مردمی فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من

عکس های سها نیاستی

پدرام شریفی بازیگر سال دوم دانشکده من

سها نیاستی

پدرام شریفی بازیگر جوان

«سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدر عاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی پیش از این با اکران در جشنواره‌ های معتبر خارجی از جمله جشنواره مسکو، شانگهای، آسیاپاسفیک و … با واکنش‌ های مثبت بین المللی روبرو شده بود. همچنین سها نیاستی بازیگر این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مسکو را از آن خود کرده است.

بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من

در این فیلم سینمایی علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، علی استادی، مریم بوبانی، شیوا خسرو مهر و با هنرمندی افشین هاشمی، با معرفی سها نیاستی و فرشته ارسطویی به ایفای نقش می‌ پردازند. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من رسول صدر عاملی آمده است :مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌ هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌ روند…

سها نیاستی در مشهد

پدرام شریفی در اکران فیلمش در مشهد

سها نیاستی بازیگر سال دوم دانشکده من

سها نیاستی و رسول صدر عاملی

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو