تاثیر وجود سنسورهای Airpods در هندزفری بلوتوث اپل چیست؟

منبع: فرزند

152

1398/7/29

13:27


تاثیر وجود سنسورهای Airpods در هندزفری بلوتوث اپل چیست؟

در هندزفری بلوتوث اپل از سنسورهای متفاوتی استفاده شده است. یکی از مهم ترین این سنسورها، سنسور نوری است که با تشخیص بالا می تواند بفهمد که آیا ایرپاد همچنان در گوش شما وجود دارد یا آن را از گوش خود خارج کرده اید.

سنسور دیگری که اپل آن را تحول هندزفری بلوتوث خود می داند، سنسور حرکتی است. این سنسور برای اولین بار است که در یک هندزفری مورد استفاده قرار گرفته شده است.

این سنسور می تواند وارد شدن ضربه را حس کرده و اقدام به فعال سازی دستیار سوتی سیری کند.

این سنسور همچنین به شما امکان می دهد با وارد کردن یک ضربه به آن با یکی از مخاطب های خود تماس برقرار نمایید. سنسور دیگری که در این هندزفری وجود دارد، سنسور تشخیص صحبت است که به شما امکان ارتباط با دستیار سیری را می دهد.

مزایای استفاده از Airpods چیست؟

اپل برای این هندزفری بلوتوث خود، از چیپست اختصاصی W1 استفاده کرده است که محصول خود شرکت اپل می باشد. این چیپست به نحوی طراحی شده است که به ایرپاد اجازه می دهد به صورت کاملا هوشمند با دستگاه مقصد تعامل کند. این چیپست ویژگی های خاصی به ایرپاد بخشیده است.

یکی از قابلیت های ویژه ای که در این چیپست برنامه ریزی شده است و آن را به یک محصول خاص تبدیل می کند، این است که اگر در حین گوش دادن به آهنگ ایرپاد از گوشتان خارج شد، چیپست برای جلوگیری از به هدر رفتن باتری، اقدام به توقف پخش خواهد کرد. البته اپل به یکی از زیر مجموعه های خود یعنی کمپانی بیتس نیز فناوری تولید این چیپست را داده است.

از دیگر ویژگی های این چیپست، می توان به عملکرد کاملا هوشمند آن در انجام دستورات اشاره نمود. اگر در نزدیکی تلفن همراه تان جعبه ایرپاد را باز کنید، منوی پاپ آپی روی گوشیتان ظاهر خواهد شده که نشان دهنده هماهنگ شدن ایرپاد با دستگاه شما است و این قابلیت نیز به همت این چیپست عملی شده است.

منبع: ویرگول

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو