کیف دانشجویی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

کیف دانشجویی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟


منبع: زیبامون

1,217

1398/8/4

13:02


برای اینکه بتونید بهترین و مناسب ترین کیف رو برای مدرسه و دانشگاه انتخاب کنید اول باید بدونید که یک کیف دانشجویی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد. این ویژگی ها رو در زیبامون دات کام بخوانید.

کیف دانشجویی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

کیف ها یکی از اصلی تری و ضروری ترین لوازم جانبی یا اکسسوری هایی هستند که هم خانم ها و هم آقایان به آن نیاز داشته تا بتونن وسایل مورد نیاز خودشون رو به راحتی حمل کنند و دسترسی راحتی به این وسایل داشته باشند.

کیف دانشجویی هم جز مواردی هست که تقریبا تمام دانشجوها به آن نیاز دارند و به دلیل اینکه قرار هست این کیف مدت زمان خیلی زیادی همراه دانشجویان باشه، باید در انتخاب ان دقت داشته و کیف مناسب و خوبی رو برای این منظور تهیه کنند. این کیف نه تنها باید تمام معیارهای یک کیف مناسب رو داشته باشه بلکه باید با استایل دانشجویی شما هم هماهنگی داشته باشه.

تمام ویژگی های کیف دانشجویی مناسب رو در این بخش از زیبامون دات کام بخوانید و با توجه به این نکات، بهترین و مناسب ترین کیف دانشجویی رو انتخاب کنید.

 

بهترین کیف دانشجویی؛ کوله پشتی است!

کوله پشتی ها یکی از مناسب ترین، بهترین و جا دارترین انواع کیف برای مدرسه و دانشگاه هستند و اگر با دقت این مدل از کیف رو انتخاب کنید، نه تنها از انتخاب خودتون راضی خواهید بود بلکه میتونید دسترسی خیلی راحتی به تمام وسایل و ابزار مورد نیاز برای کلاس های مختلف رو داشته باشید.

 

کوله پشتی برزنتی مخصوص دانشگاه

 

بند کیف دانشجویی  و کوله پشتی باید ضخیم و پهن باشد

اولین موردی که در هنگام خرید کیف دانشجویی و کوله پشتی باید به آن دقت کنید، بند کیف هست. هرچه بند کیف شما پهن تر و ضخیم تر باشد، فشار کمتری به شانه ها وارد می شود و حمل کیف نیز برایتان راحت تر خواهد بود. اگر قرار هست این کیف رو در تمام طول روز همراه خودتون داشته باشید بهتره از کیف هایی که دارای بندی یک لایه نرم و بالشتک مانند هستند استفاده کنید.

این بندها باید قابل تنظیم نیز باشند تا بتوانید متناسب با سنگینی کیف، قد و وزن خودتون بهترین اندازه رو برای بند کیف تنظیم کنید تا حمل و نقل ان برایتان آسان تر باشد. بندهای کوله پشتی بعد از تنظیم شدن باید به خوبی بر روی پشت بدن و ستون فقرات بنشیند تا هیچ فشاری به کمر و ستون فقرات وارد نشود. اگر احساس کردید در هنگام راه رفتن کوله پشتی مدام در تکان خوردن هست باید دوباره آن را تنظیم کنید زیرا در این صورت با کمر درد و مشکلات مربوط به ستون فقرات مواجه خواهید شد.

 

جا دار بودن کیف دانشجویی

یک کیف دانشجویی خوب و مناسب باید به اندازه کافی جا دار باشه و محفظه های مختلفی داشته باشه تا بتونید وسایل مورد نیاز در مدرسه و دانشگاه رو در یک محفظه مشخص و مخصوص قرار بدید تا دسترسی به این وسایل و پیدا کردن آن ها راحت تر باشه. علاوه بر این کیف یا کوله پشتی که دارای چندین محفظه باشه، کمک میکنه تا وزن کتب ها و وسایل درون کیف، به طور متعادل در تمام قسمت های کیف تقسیم بشه و حمل کردن آن برای شما راحت تر خواهد بود. 

 

کوله پشتی دانشجویی مشکی با کابل شارژر

 

جیب مناسب برای قرار دادن مداد و خودکار و وسایل ضروری کوچک

بهتره کیف دانشجویی یا کوله پشتی که انتخاب میکنید دارای جیب مخصوص برای قرار دادن خودکار، مداد، ظرف غذا، بطری آب و سایر وسایل ضروری باشه. این جیب های کوچک به شما این امکان رو میدن تا بتونید به راحتی این ابزارها و وسایل مورد نیاز خودتون رو سازماندهی کنید و یک کیف منظم و مرتب داشته باشید.

 

محل مخصوص برای نگه داری لپ تاپ

یک کیف دانشجویی خوب و مناسب باید دارای یک محفظه مخصوص برای نگه داری از لپ تاپ باشه تا بتونید با خیال راحت این ابزار مهم و کاربردی رو با خودتون حمل کنید و مورد استفاده قرار بدید. معمولا در کیف های دانشجویی و کوله پشتی ها یک محفظه مخصوص لپ تاپ که دارای 2 لایه ضربه گیر هست، طراحی شده تا از لپ تاپ در برابر ضربه های احتمالی محافظت کنه. این مدل از کیف ها برای دانشجوبان انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

کوله پشتی دانشجویی مخصوص لپ تاپ

 

کیف دانشجویی دارای جیب های مگنتی یا آهنربایی

جیب های مگنتی یا آهنربایی بر روی کیف ها، خیلی سریع و راحت باز و بسته میشن و برای زمان هایی که در حال حرکت هستید و یا عجله دارید و فرصت باز کردن زیپ و سگگ کیف وجود ندارد، بسیار مناسب خواهد بود. شما میتونید پر کاربرد ترین وسایل خودتون رو در این جیب ها قرار داده و خیلی سریع و آسان به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

کیف دانشجویی بادوام و باکیفیت

شما به عنوان یک دانشجو، کتاب، جزوه، وسایل و ابزارهای مختلفی رو باید همراه خودتون داشته باشید و برای حمل این وسایل باید یک کیف بادوام و باکیفیت داشته باشید. پس بهتره بر روی خرید یک کیف دانشجویی با کیفیت سرمایه گذاری کنید و مطمئن باشید با یک بار هزینه کردن، نه تنها راحتی بیشتری خواهید داشت بلکه تا مدت های طولانی، خیالتان از بابت خراب شدن یا پاره شدن کیف هم راحت خواهد بود!

 

کوله پشتی خاکستری شیک

 

داشتن کیسه ضد آب برای کیف دانشجویی

بهتره کیف دانشجویی رو انتخاب کنید که دارای یک کیسه ضد آب هم باشه تا در روزهای بارانی مانع از خیس شدن کتاب ها، جزوه ها، لپ تاپ، گوشی موبایل و ... بشه. این کیسه ها معمولا در بسته بندی بسیاری از کوله پشتی ها وجود دارند که به راحتی تمام قسمت های کوله پشتی رو پوشش میده و مانع از خیس شدن آن خواهد شد.

 

داشتن کیسه مخصوص برای حمل بطری آب

همراه داشتن یک بطری آب نه تنها به شما کمک میکنه تا در هر زمان و موقعیتی که هستید به آب دسترسی داشته بلکه در کاهش هزینه خرید آب نیز به شما کمک خواهد کرد. در هنگام خرید کیف دانشجویی بهتره یک کیسه مخصوص بطری آب نیز تهیه کنید تا این بطری رو با خیال راحت و بدون نشت کردن با خود همراه داشته باشید.

 

کیف دانشجویی با زیپ قفل دار

اگر از لحاظ امنیت کیف خود نگران هستید، بهتره کیفی رو انتخاب کنید که دارای زیب قفل دار یا قفل شونده باشه. این زیپ ها معمولا دارای یک قفل رمزی هستند و احساس امنیت خیلی خوبی رو برای شما ایجاد خواهند کرد و مطمئن خواهید بود که وسایلتان در امن ترین جای ممکن قرار دارند!

 

شکل ظاهری و طراحی کیف دانشجویی

یک کیف دانشجویی مناسب در کنار تمام کاربردهای خوبی که دارد، باید از طراحی و شکل ظاهری خوب و مناسبی نیز برخوردار بوده و نه تنها باید استایل دانشجویی شما رو تکمیل کنه بلکه باید باعث زیباتر شدن استایل شما هم باشه. پس در هنگام خرید کیف دانشجویی این مورد رو هم در نظر بگیرید.

 

کیف دانشجویی شیک و ساده


مزایای کیف دانشجویی

یک کیف دانشجویی خوب و مناسب علاوه بر اینکه به شما این امکان رو میده که تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خودتون در طول روز رو به راحتی سازماندهی کرده و همراه خودتون داشته باشید، معمولا قابلیت حمل آسانی داره و اگر کیف دانشجویی خودتون رو از نوع کوله پشتی انتخاب کنید، با قرار دادن این کیف در پشت خود، دستهاتون به طور کامل آزاد خواهد بود و میتونید سایر کارها رو به راحتی انجام بدید.

 

کیف برزنتی ساده برای داشنگاه

 

کیف دانشجویی مردانه

کیف دانشجویی مردانه نیز دارای مدل های متنوعی هست که می توانید متناسب با سلیقه و استایلتون بهترین مدل کیف رو انتخاب کنید. کیف های دستی  که معمولا سایز بزرگی داشته و با نام کیف لپ تاپی نیز شناخته شده هستند، جز انتخاب های اول برای آقایان بوده و این امکان رو به اونها میده تا کتاب ها، جزوات، لپ تاپ و سایر وسایل مورد نیاز رو با این کیف حمل کنند. این کیف ها علاوه بر بند کوتاه و مچی که دارند، دارای بند بلند نیز بوده و میشه این کیف ها بر روی شانه نیز قرار داد.

 

مدل کیف دانشجویی مردانه

 

کیف دانشجویی مردانه مشکی

 

کیف دانشجویی پسرانه

این روزها تنوع خیلی زیادی برای کیف دانشجویی پسرانه نیز وجود داره و میشه گفت دانشجویان قدرت انتخاب خیلی زیادی در این زمینه دارند. انواع مدل های کوله پشتی، کیف های لپ تاپی، کیف دانشجویی با بند بلند و ... همگی مدل هایی هستند که میتونید متناسب با نیاز و علاقه مندی خودتون بهترین و مناسب ترین مدل رو انتخاب کرده و مورد استفاده قرار بدید.

 

کیف دانشجویی پسرانه با بند بلند

 

 

 

کیف دانشجویی چرم

کیف دانشجویی چرم یکی از مدل های فوق العاده شیک و کلاسیک هستند که استایل دانشجویی شما رو خیلی خاص و عالی نشان خواهند داد. این کیف ها چرمی نیز دارای مدل های متنوع و زیادی هستند. کیف های سامسونت و رمزدار یا کیف مهندسی، کوله پشتی چرم، کیف دوشی چرم و ... همگی جز مدل های کیف دانشجویی چرم بوده و جز انتخاب های عالی و بادوام برای دانشگاه هستند.

 

کیف دانشجویی چرمی

 

کیف دانشجویی زنانه چرمی

 

کیف دانشجویی دخترانه

بسیاری از دختران دانشجو ترجیح می دهند از مدل های کیفی که بر روی دوش قرار می گیرد استفاده کنند. این مدل از کیف ها نه تنها برای مهمانی، دورهمی، مسافرت، خریدهای روزمره و ... مناسب هستند بلکه میتونن یک گزینه خیلی خوب برای دانشگاه نیز باشند. این مدل از کیف ها بر خلاف کوله پشتی وزن خیلی زیادی رو بر روی کمر و شانه وارد نمی کنه و حمل بسیار آسانی داره.

 

کیف دانشجویی دخترانه چرمی شیک

 

این کیف، برای افرادی که وسایل زیادی در طول روز نیاز ندارند مناسب هست و به شما این امکان رو میده تا خیلی سریع و راحت با باز کردن زیپ کیف، به تمام وسایل درون کیف دسترسی داشته باشید. این مدل از کیف دانشجویی دخترانه معمولا تنوع زیادی در طرح و رنگ داره و شما میتونید متناسب با هر نوع استایلی که برای دانشگاه انتخاب می کنید، یک کیف شیک و زیبا نیز داشته باشید.
 

مدل کیف دانشجویی دخترانه زیبا

 

کیف دوشی دخترانه برای دانشگاه

 

کیف دانشجویی شیک و ساده دخترانه

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو