عکس های خانوادگی سجاد افشاریان و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های خانوادگی سجاد افشاریان و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

1,171

1398/3/15

09:50


عکس های جدید سجاد افشاریان و همسرش + بیوگرافی سجاد افشاریان

سجاد افشاریان ، عکس سجاد افشاریان و همسرش ، بیوگرافی سجاد افشاریان ، s[hn htahvdhk

نمکستان : سجاد افشاریان نمایش نامه‌نویس، بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر ایرانی در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۳۶۴ در شهر شیراز متولد شد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد بوشهر است. افشاریان یکی از نویسندگان محبوب طنز پرداز تلویزیون بوده و اکنون فعالیت در عرصه بازیگری را با سریال برادرجان آغاز کرده است.

عکس و بیوگرافی سجاد افشاریان بازیگر و نویسنده

خانواده سجاد افشاریان :

سجاد افشاریان در خانواده ای فرهنگی و اهل شیراز متولد شد. پدرش از معلمان بازنشسته بوده و مادرش نیز مدیر بازنشسته است. وی دارای یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر می باشد.

همسر سجاد افشاریان :

در شبکه های مجازی و سایتهای مختلف عکس سجاد افشاریان در کنار دختر دیگری دیده می شود اما هیچ منبع موثقی از ازدواج ایشان وجود ندارد و اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

عکس های جدید سجاد افشاریان

صفحه اینستاگرام سجاد افشاریان :

سجاد افشاریان با آیدی sajadafsharian در اینستاگرام فعالیت می کند.

صفحه اینستاگرام سجاد افشاریان

سابقه فعالیت سجاد افشاریان : 

سجاد افشاریان نویسنده و بازیگر ایرانی فعالیت در عرصه بازیگری را از دوران دبیرستان با تمرینات تئاتر آغاز نمود. رشته اش در دبیرستان ریاضی فیزیک بوده اما به دلیل علاقه اش به هنر و بازیگری رشته ی ادبیات نمایشی را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کرد. وی در دوران دبیرستان با فیلمسازی آشنا شد و به انجمن سینمای جوان پیوست. سجاد به طور جدی تئاتر تمرین می کرد تا جایی که در سن کمتر از ۲۰ به عنوان داور جشنواره رشد معرفی شد.

سجاد افشاریان در سال ۱۳۸۲ به طور جدی نویسندگی را آغاز کرد. وی برای اولین بار یک سریال برای تلویزیون شهرش یعنی شیراز نوشت سپس در سن ۲۲ سالگی به عنوان یکی از نویسندگان موثر در سریال شمس العماره ساخته سامان مقدم حضور فعال داشته است. افشاریان در سال ۹۳ به گروه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان ملحق شد. وی نویسندگی بخش های مختلف خنداونه همچون طراحی سوالات مهمانان و ایده پردازی های گفتاری برنامه را برعهده داشت و در نهایت به عنوان سرپرست نویسندگان در خندوانه فعالیت می کرد.

شناخته شدن سجاد افشاریان با حضور وی به عنوان استنداپ کمدی در سری اول خنداننده شو اتفاق افتاد. وی در این مسابقه با استنداپ های نوین بسیار درخشید و در نهایت در برابر مهران مدیری بازنده شد و از مسابقه حذف گردید.

بیوگرافی سجاد افشاریان

بازیگر شدن سجاد افشاریان : 

سجاد افشار در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار در سریال نجوا ساخته ابراهیم شیبانی به عنوان بازیگر از قاب تلویزیون دیده شد و این بار با نقش آفرینی در سریال برادر مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت. وی در این سریال نقش آراز برادر چاوش را در کنار بازیگرانی همچون حسام منظور، نسیم ادبی، علی نصیریان، لعیا زنگنه و حسن پورشیرازی برعهده داشته است. سریال برادر با ژانری اجتماعی، مذهبی یکی از سریال های رمضان ۹۸ است که هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود.

فعالیت های دیگر سجاد افشاریان :

سجاد افشاریان علاوه بر فعالیت در عرصه نویسندگی و بازیگری با همراهی پگاه آهنگرانی بازیگر سینمای ایران کافه ای به نام آپ آرت مان را مدیریت می کند. در واقع آپ آرت مان محیطی فرهنگی برای هنرمندان است که در آن کارگاه های مختلفی برگزار می شود. وی همچنین مدیر هنری گروه موسیقی بمانی بوده و در این عرصه نیز فعالیت می کند.

سجاد افشاریان

در ادامه با عکس های جدید سجاد افشاریان همراه ما باشید.

پگاه آهنگرانی و سجاد افشاریان

عکس های پگاه آهنگرانی و سجاد افشاریان

حسام منظور و سجاد افشاریان

عکس های دیده نشده سجاد افشاریان و حسام منظور در سریال برادرجان

علی نصیریان و سجاد افشاریان در سریال برادرجان

علی نصیریان و سجاد افشاریان در سریال برادرجان

حسام منظور و کامران تفتی و سجاد افشاریان

عکس های حسام منظور و کامران تفتی و سجاد افشاریان

حسام منظور و سجاد افشاریان و کامران تفتی در سریال برادرجان

حسام منظور و سجاد افشاریان و کامران تفتی در سریال برادرجان

بیوگرافی سجاد افشاریان

بیوگرافی سجاد افشاریان

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده سجاد افشاریان

عکس های جدید سجاد افشاریان و خانواده اش + بیوگرافی کامل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو