معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری و خلاصه داستان سریال

معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری و خلاصه داستان سریال


منبع: آرگا

4

1402/8/29

11:08


سریال سرزمین مادری یکی از سریال های ایرانی پرمخاطب و جذاب است که قسمت های متعددی را شامل می شود و به دلیل داستان طولانی و ادامه دار آن هنرمندانی بسیاری در آن و البته بازیگران مطرح در آن ایفای نقش می کنند. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری می پردازیم.

سریال سرزمین مادری که ابتدا اسم آن «سرزمین کهن» بود، در سال های ۱۳۸۷ – ۱۳۹۲ در حال تولید بود و در سوم ماه بهمن سال ۹۲ از شبکه ۳ شروع به پخش گردید و اتفاقا تا بیست و چهارم ماه بهمن هم پخش می شد، ولی بعد از کمی این فیلم متوقف گردید و سرانجام در بستم ماه مهر سال ۱۴۰۲ دوباره پخش آن شروع گردید. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری و خلاصه داستان و سایر حواشی آن می پردازیم.

بازیگرهای سریال ایرانی سرزمین مادری چه کسانی هستند؟

بازیگران سریال سرزمین مادری سریال پر ستاره ایرانی

سریال ایرانی سرزمین مادری به روایت اتفاقات سیاسی ایران از ۱۳۲۰ هجری شمسی تا انقلاب سال ۵۷ و زندگی یک پسر نوجوان به اسم رهی اختصاص دارد. این اثر که دارای ۳ فصل است؛ فصل یکم آن به دوران بچگی رهی نقش اول با بازی علی شادمان می پردازد، رهی پس از بمباران شدن روستای محل زندگی خود به وسیله ی قوای متفقین از زیر آوار خارج شده و بعد از چندین روز نگهداری و مواظبت به وسیله مادر خود به تهران می رود و سپس در یک خانواده اهل حزب توده پرورش می یابد ولی برای رخ دادن اتفاقاتی وی را به یک خانواده درباری می سپرند و در این زمان می باشد که آرام آرام وی از هویتش اطلاع یافته و به همین دلیل به خانواده ای مذهبی سپرده می گردد، ولی قصه به همین جا ختم نمی شود …

معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری

اسامی هنرپیشگان سریال

همان طورکه گفته شد در این سریال هنرپیشگان مطرح و موفق بسیاری ایفای نقش می کنند، این سریال را می توان یکی از مجموعه های تلویزیونی پربازیگر دانست که در مطالب قبلی آرگا به معرفی برخی از آن ها پرداخته است. شهاب حسینی (بزرگسالی رهی اردکانی)، علی شادمان (کودکی رهی اردکانی)، بیتا فرهی (اقدس الملوک بهادری)، جواد عزتی (قاسم)، بابک حمیدیان، الهام حمیدی (مادر رهی به اسم راضیه)، نیکی کریمی (بزرگسالی شاپرک)، محمدرضا فروتن (حشمت)، امیر آقایی (پدر رهی به اسم جو.اد)، محسن تنابنده (مرتضی)، پژمان بازغی (محمودرضا بهادری)، شبنم قلی خانی (وحیده)، ثریا قاسمی(بی بی)، حسین محجوب (اوس حسین)، فرهاد قائمیان (سرهنگ عبدالرضا بهادری)، حسن پورشیرازی (حاج مصطفی برادر سوسن)، هنگامه قاضیانی (مارد شاپرک به اسم جمیله)، جعفر دهقان (رضا شاه در قسمت یک و ناصر قصاب)، فرشته صدر عرفایی، علیرضا خمسه (موسیو)، محمدرضا مالکی، میترا حجار (سوسن)، آشا محرابی، سام درخشانی، هومن سیدی، لیلا زارع (زیور)، سعید راد، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، مهران رجبی، پریوش نظریه، حسین مهری، کوروش سلیمانی، محمود بنفشه خواه، امیرحسین آرمان (پدر واقعی رهی به اسم ملارضا)، شهرام قائدی، حسین محب اهری، صالح میرزاآقایی (همسر شاپرک)، مهرداد ضیایی (اکبر)، بهرام ابراهیمی (حاج محسن)، مریم شیرازی (مادر تنی رهی)، پرویز پورحسینی (همسایه رهی)، مهسا هاشمی (نجمه)، معصومه عبداللهی (بی بی معصومه)، محبوبه عبداللهی (خواهر سرهنگ مکنزی)، پویا مردانیان (کودکی شاپرک)، مهدی شادمان، پوریا پوربهرامی (امیر بهادری)، امین گلستانه (سرباز مرزبان)، آرش احمدی، سعید نیکپور، فرزین محدث، حسین سحرخیز، لیلا برخورداری، ایرج راد، برزو ارجمند، رسول نقوی،حسین عابدینی، گل چهره سجادیه، حمید مقدسی نقش آفرینان این سریال می باشند.

معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری

بازیگران سریال سرزمین مادری همراه بیوگرافی و عکس

شهاب حسینی

آقای حسینی یکی از بازیگران سریال سرزمین مادری است که در چهاردهم ماه بهمن سال ۵۲ در تهران هنرپیشه می باشد. او هنرپیشه ایرانی تحصیلاتش را در مقطع متوسطه انسانی به پایان رساند و مشغول به تحصیل در دانشگاه در رشته روانشناسی شد که در نیمه راه آن را ترک کرد. این هنرمند کار هنری اش را با گویندگی در رادیو شروع نمود. بعدا به عنوان مجری شروع به فعالیت کرد و در سال ۷۹ با بازی در مجموعه تلویزیونی «پس از باران» قدم به دنیای هنرپیشگی گذاشت. شهاب حسینی در سال ۷۹ با بازی در مجموعه تلویزیونی «پلیس جوان» مشغول به فعالیت گردید. او از ازدواج اول خود دو پسر دارد که البته از همسر اول خود جدا شده و برای بار دوم با ساناز ارجمند ازدواج نموده است.

معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری

علی شادمان

شادمان از هنرپیشگان جوان کشورمان است که در سریال سرزمین مادری بازیگر نقش رهی (کودکی) است، او نخستین تجربه بازیگری خود را در سال ۸۴ در فیلم سینمایی میم مثل مادر به دست آورد. و در سال ۹۴ بود که در مجموعه تلویزیونی کیمیا شناخته شد.

گذری بر بیوگرافی و عکس بازیگران سرزمین مادری

نیکی کریمی

خانم کریمی از دیگر بازیگران سریال سرزمین مادری است که در نوزدهم ماه آبان سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمده است، او دیپلمه تجربی است که در دانشگاه آمریکا تحصیلاتش را در رشته طراحی لباس نیمه رها کرده است. نیکی کریمی فعالیت هنری خود را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و در سال ۶۸ با بازی در فیلمی به اسم «وسوسه» تجربه بازیگری به دست آورد. یکسال بعد در فیلم عروس بازی کرد و مشهور شد، در حال حاضر علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی، ترجمه کتاب هم فعالیت دارد.

معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری

محسن تنابنده

این هنرمند در بیست و ششم ماه فروردین سال ۵۴ در تهران به دنیا آمده است، تحصیلکرده کارشناسی رشته بازیگری است که فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. در ۱۳۸۲ آقای تنابنده با بازی در فیلم سینمایی «دانه های ریز برف» نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد و در سال ۸۹ بود که در پایتخت ایفا کننده شخصیت نقی معمولی بود و حسابی مشهور گردید. این هنرمند غیر از هنرپیشگی دست به قلم هست. و اینکه تنابنده سال ها است با روشنک گلپا ازدواج نموده و یک فرزند پسر حاصل این ازدواج می باشد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سرزمین مادری

محمدرضا مالکی

آقای مالکی در سیزدهم ماه دی سال ۵۹ در تهران به دنیا آمده است، او تحصیلکرده آکادمی تئاتر می باشد که برای نخستین بار در سال ۸۱ با بازی در مجموعه تلویزیونی «نو عروس» قدم در عرصه بازیگری گذاشت. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» در سال ۹۷ توانست خود را مطرح کند.

آرش مجیدی

این هنرمند در هفتم ماه اردیبهشت سال ۵۳ در شیراز به دنیا آمده است، او دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است. وی کارش را در عرصه هنر با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. نخستین بار در سال ۷۷ با بازی در فیلم سینمایی «شوکران» قدم در عرصه بازیگری گذاشت و با بازی در مجموعه تلویزیونی «رستگاران» در سال ۸۷ با نقش پلیسی مشهور گردید. ایشان ازدواج و متاهل هستند که حاصل آن یک دختر است.

بازیگرهای سریال ایرانی سرزمین مادری چه کسانی هستند؟

شبنم قلی خانی

قلی خانی در نوزدهم ماه آبان سال ۵۶ در تهران به دنیا آمده است، وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه و نیز کارشناسی ارشد رشته کارگردانی سینما می باشد. او بازیگری اش را با حضور در فیلم سینمایی مریم مقدس در سال ۷۹ آغاز نمود. وی در سال ۸۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش شناخته شد. او متاهل است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری

فرهاد قائمیان

قائمیان در پانزدهم ماه اسفند سال ۱۳۴۴ در اردبیل به دنیا آمده است، او کارش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و در سال ۷۲ با بازی در فیلم سینمایی «دمرل» قدم در عرصه بازیگری گذاشت. وی در سال ۸۵ ایفاکننده شخصیت خرچنگ در مجموعه تلویزیونی وفا بود که با همین نقش و بازی خود شناخته گردید. وی مداح هم است.

مهران رجبی

آقای رجبی در دوزادهم ماه دی سال ۱۳۴۰ در کرج به دنیا آمده است، او دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک است که نخست به عنوان دبیر فعالیت می کرد و سپس در سال ۷۶ نخستین بار با حضور در مجموعه تلویزیونی بچه های مدرسه همت مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی «۳ در ۴» در سال ۸۷ مشهور شد و در سال ۶۹ بود که به جرگه متاهلین پیوست و صاحب فرزند شدند.

معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری

سام درخشانی

این بازیگر در سی و یکم ماه تیر سال ۵۴ در تهران به دنیا آمده است، او تحصیلاتش در دانشگاه در رشته تئاتر را ترک کرد و در سال ۷۹ در فیلم سینمایی دلبخانه حضور یافت. ایشان به واسطه بازی در مجموعه تلویزیونی خانه پدری در سال ۸۰ مشهور شد و در سال ۹۴ بود که به جرگه متاهلین پیوست.

بازیگران مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری

آشا محرابی

خانم محرابی یکی دیگر از بازیگران سریال سرزمین مادری است که در سی و یکم ماه مرداد سال ۵۲ در تهران به دنیا آمده است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته مترجمی و نیز کارشناسی ارشد رشته روابط بین الملل است. وقتی سیزده ساله بود با بازی در مجموعه تلویزیونی «آینه» قدم به عرصه بازیگری گذاشت. در سال ۸۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» شناخته شده و مشهور گردید.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سرزمین مادری

حسین محجوب

آقای محجوب در دهم ماه مرداد سال ۱۳۲۷ در رشت به دنیا آمده است. او بعد از گرفتن مدرک دیپلم در تئاتر شروع به فعالیت نمود. در ۱۳۵۰ بود که به واسطه ی نقش آفرینی در فیلم سینمایی «رگبار» به دنیای بازیگری پیوست. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی «سربداران» در سال ۶۱ مشهور شد. او علاوه بر بازیگری به عنوان کارگردان و نویسنده نیز فعال است.

بازیگران سریال سرزمین مادری همراه بیوگرافی و عکس

الهام حمیدی

حمیدی در هشتم ماه آذر سال ۵۶ در تهران به دنیا آمده است، وی دارای مدرک کارشناسی حسابداری است که مانند بسیاری دیگر از بازیگران کارش را با رفتن به روی صحنه تئاتر آغاز نمود. وی در سال ۷۹ در مجموعه تلویزیونی طنز معجزه ازدواج قدم به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در سریال پرطرفدار مسافری از هند مقابل دوربین رفت و مشهور شد. ایشان غیر از هنرپیشگی برای یک مدت طراح لباس بود. همسر وی علیرضا صادقی و نتیجه ازدواجشان ۱ پسر و ۱ دختر است.

بازیگرهای سریال ایرانی سرزمین مادری چه کسانی هستند؟

جعفر دهقان

جعفر دهقان که در سریال سرزمین مادری ایفای نقش می کند در بیست و یکم ماه فروردین سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمده است. او ابتدا با بازی در نمایش ها تجربیات بازیگری خود را به دست آورد و سپس در فیلم سینمایی «توجیه» بازی نمود. آقای دهقان در سال ۷۵ در مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس بازی کرد و با همین نقش آفرینی هم مشهور گردید.

بابک حمیدیان

یکی دیگر از بازیگران سریال سرزمین مادری بابک حمیدیان است که در نوزدهم ماه شهریور سال ۵۹ در تهران به دنیا آمده است. او تحصیلکرده کارشناسی رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه است که ابتدا به روی صحنه تئاتر رفته و فعالیتش را آغاز نمود. سپس در سال ۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مزرعه پدری بازی کرده و نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. آقای حمیدیان در سال ۸۸ با بازی در مجموعه تلوزیونی به کجا چنین شتابان مشهور گردید. وی ازدواج کرده و متاهل است.

بازیگران سریال سرزمین مادری همراه بیوگرافی و عکس

ترلان پروانه

ترلان پروانه در هجدهم ماه تیر سال ۷۷ در شیراز به دنیا آمده که فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک بوده و برای اولین بار وقتی تنها ۳ سال داشت برای تبلیغات شامپو جلوی دوربین حاضر شد. ۳ سال بعد با بازی در مجموعه تلویزیونی ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها بالاخره نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. در سال ۸۴ بود که در مجموعه تلویزیونی شبی از شب ها با بازی در شخصیت نازنین مرود توجه قرار گرفت.

معرفی بازیگران سریال سرزمین مادری

برزو ارجمند

و اما یکی از بازیگران سریال سرزمین مادری برزو ارجمند است که آثار موفقی زیادی از خود در عرصه سینما و تلویزیون و نمایش خانگی برجای گذاشته است. او در هفتم ماه فروردین سال ۵۴ در مشهد به دنیا آمده است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته بازیگری است که ابتدا در عرصه تئاتر فعالیت داشته و سپس به قاب تلویزیون با بازی در مجموعه تلویزیونی «زیر چتر خورشید» پیوسته است. تجربه حضور او در سریالی به اسم زیر آسمان شهر بود که پله های ترقی و شهرت را برای وی رقم زد. ایشان ازدواج کرده و متاهل هستند.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سرزمین مادری

بیتا فرهی

خانم فرهی در یکم ماه فروردین سال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمده است، او تحصیلکرده رشته هنر بوده و نخستین تجربه بازیگری اش را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «هامون» به دست آورده است. همچنین وی در سال ۸۰ در سریالی به اسم «ولایت عشق» بازی کرد و به واسطه همین بازی به خوبی مورد توجه قرار گرفت. او ۲ بار ازدواج کرده است که بار اول از یکدیگر جدا شده و سپس با علی آزموده ازدواج می نماید.

بازیگران مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری

میترا حجار

خانم حجار در پانزدهم ماه بهمن سال ۵۵ در مشهد به دنیا آمده و از بازیگران باسابقه کشورمان محسوب می شود. او که دارای مدرک کارشناسی کارگردانی است کارش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و بعدا در سال ۷۶ با بازی در فیلم سینمایی غریبانه قدم به دنیای بازیگری گذاشت. در سال ۸۰ بود که در مجموعه تلویزیونی «پلیس جوان» ایفای نقش نمود و توانست شناخته و مشهور شود.

بازیگرهای سریال ایرانی سرزمین مادری چه کسانی هستند؟

سعید نیک پور

وی بازیگر تئاتر و تلویزیون یکی از بازیگران سریال سرزمین مادری است، او زاده بیست و دوم ماه دی سال ۱۳۲۴ در ری است که تحصیلات آکادمی خود را در رشته بازیگری به اتمام رساند و سپس به صورت عملی برای حضور در دنیای بازیگری به روی صحنه نمایش رفت. وی فعالیتش را با بازی در سریالی به اسم «سلطان صاحبقرآن» رنگ و بوی حرفه ای و رسمی بخشید. در سال ۶۴ بود که در مجموعه تلویزیونی «امیر کبیر» مقابل دوربین رفت و دوباره باعث شناخته شدن خود گردید. ایشان سالهای زیادی است که ازدواج کرده اند.

بازیگران سریال سرزمین مادری همراه بیوگرافی و عکس

رضا کیانیان

آقای کیانیان زاده بیست و نهم خرداد ماه سال ۱۳۳۰ در تهران، تحصیلکرده کارشناسی رشته تئاتر می باشد که در سال ۶۸ با بازی در فیلم سینمایی تمام وسوسه های زمین به عرصه سینما پیوست. در سال ۷۶ با بازی در فیلم سینمایی آزانس شیشه ای مشهور گردید و علاوه بر هنرپیشگی عکاسی می کند، دست به قلم دارد و نیز از فعالان اجتماعی بوده و از حامیان محیط زیست است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در یکم ماه خرداد سال ۷۴ در تهران به دنیا آمده است، وی در سال ۸۲ وقتی هنوز کمتر از ده سال داشت، در مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» بازی کرد و سپس با ایفای نقش در سریالی به اسم فاصله ها در سال ۸۹ شناخته شده و به شهرت رسید. در حال حاضر او خواننده و مدل هم است.

بازیگران سریال سرزمین مادری همراه بیوگرافی و عکس

فرزین محدث

آقای محدث بازیگر و از اعضای گروه تئاتر شالیزه است که شهرتش را مدیون بازی در فیلم سینمایی مارمولک می باشد. وی زاده بیستم ماه اردیبهشت سال ۵۸ در تهران با مدرک کارشناسی رشته بازیگری است. فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. در سال ۸۸ در سریال «پرانتز» ایفای نقش نمود و نخستنی تجربه خود رد مقابل دوربین را به دست آرود.

سعید راد

آقای راد از بازیگران قدیمی ایرانی است که تحصیلاتش متعلق به دوران پیش از انقلاب می باشد. او زاده چهارم ماه آبان سال ۱۳۲۶ در تهران بوده که با بازی در فیلم سینمایی فاتحین صحرا در سال ۵۰ مقابل دوربین رفت و در سال ۶۰ وقتی ۷ سال از سومین دهه عمرش می گذشت، با ایفای نقش در فیلم سینمایی مرز مورد توجه قرار گرفت. در زندگی شخصی وی می خوانید که پس از جدایی از همسر اولش برای بار دوم ازدواج می کند.

بازیگران سریال سرزمین مادری همراه بیوگرافی و عکس

لیلا برخورداری

لیلا برخورداری یکی از بازیگران سریال سرزمین مادری است که ابتدا فعالیتش را در عرصه تئاتر آغاز نمود و بعد با بازی در مجموعه تلویزیونی «دوران سرکشی» نخستین تجربه بازیگری اش را به دست آورد. سپس در سال ۸۴ با بازی در سریالی به اسم «حس سوم» به خوبی مشهور گردید. وی زاده بیستم اردیبشت سال ۵۷ در همدان و تحصیلکرده کارشناسی بازیگری و نیز کارشناسی ارشد رشته کارگردانی می باشد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سرزمین مادری

بهرام ابراهیمی

آقای ابراهیمی یزدی زاده سال ۱۳۴۴ در قم و دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی، نخستین بار در سال ۵۲ در سریال تلویزیونی صخره سیاه ایفای نقش نمود و در سال ۸۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی «اولین شب آرامش» مشهور گردید. این هنرمند چندین سال است که ازدواج کرده و متاهل است.

بازیگرهای سریال ایرانی سرزمین مادری چه کسانی هستند؟

لیلا زارع

این هنرمند در بیست و یکم سال ۵۹ در تهران به دنیا آمده است، او لیسانس رشته مدیریت بازرگانی می باشد که نخستین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم سینمایی «ما همه خوبیم» در سال ۸۳ به دست آورد. خانم زارع در فیلم سینمایی سوپراستار در سال ۸۷ بازی نمود که با همین نقش آفرینی مشهور گردید.

بازیگرهای سریال ایرانی سرزمین مادری چه کسانی هستند؟

حسین مهری

یکی از بازیگران سریال سرزمین مادری، حسین مهری است. او زاده بیست و سوم آبان ماه سال ۶۳ در تهران، فعالیتش را با بازی در نمایش های تئاتر آغاز نمود و سپس در سال ۷۷ با بازی در فیلم سینمایی عشق + ۲ تجربه تصویری خود را به دست آورد. در سال ۸۹ نیز در سریالی ایرانی به اسم زیر هشت ایفای نقش نمود و مطرح گردید. در سال ۹۱ هم به جرگه متاهلین پیوست.

بازیگران مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری

شهرام قائدی

ایشان زاده سی و یکم ماه مرداد سال ۵۴ در فارس دارای مدرک دیپلم هستند. فعالیتش را با حضور بر روی صحنه نمایش آغاز نمود و برای نخستین بار در سال ۷۵ با بازی در سریالی به اسم «تهران ۱۱ – ۵۹۵ ج ۴۸» کسب تجربه نمود. در سال ۸۵ هم در مجموعه تلویزیونی قرارگاه مسکونی مشهور شد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سرزمین مادری

 حسین سحرخیز

این هنرپیشه و کارگردان یکی از بازیگران سریال سرزمنی مادری است که در بیست و پنجم ماه تیر سال ۷۷ در تهران به دنیا آمده است، او فعالیتش در عرصه بازیگری را با حضور در نمایش های تئاتر آغاز نمود. آقای سحرخیز در سال ۶۳ با بازی در مجموعه تلویزیونی «برای فردا» نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد و در سال ۸۵ با بازی در مجموعه تلویزیونی «ریحانه» مشهور گردید. وی چند سالی است که ازدواج نموده و صاحب همسر و فرزند می باشد.

بازیگرهای سریال ایرانی سرزمین مادری چه کسانی هستند؟

بازیگران مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری

بعد از پخش چهار قسمت به دلیل برداشت اهانت و تحریف تاریخ برهای بختیاری، اعتراض های زیادی در نواحی لر نشین شکل گرفت و به دنبال آن و دیگر موارد بازنگری در چگونگی پوشش هنرپیشگان خانم و نیز کمرنگی شخصیت اتفاقات اسلامی در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در سال ۵۷ پخش آن عقب تر افتاد و برای مدتی توقیف شد. تاریخ های متفاوت متعددی برای پخش آن اعلام گردید اما سرانجام در پنجم ماه مهر سال ۱۴۰۲ به طور آنلاین در نرم افزار تلوبیون و از بیستم ماه مهر سال ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش گردید.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سرزمین مادری

در مطلبی که با همراهی شما به پایان رسید شما را با بازیگران سریال سرزمین مادری و بیوگرافی مختصر به همراه عکس آشنا کردیم. با توجه به تعداد بالای هنرمندان حاضر در این اثر و زیاد بودن نقش آفرینان آن ما آشنایی با برخی از این عزیزان را با استفاده از لینک مطالبی که قبلا در سایت آرگا منتشر شده است، در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شود. در صورت تمایل برای آشنایی با بازیگران سریال رحیل و بازیگران سریال تفریق از سریال های محبوب و پرمخاطب تلویزیون ایران می توانید به لینک ها مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو