مهدی سلطانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/9/24

16:50


مهدی سلطانی ضمن عذرخواهی از مخاطبان به دلیل توقف پخش سریال «آمستردام» که مدت طولانی است اتفاق افتاده ، خواستار برطرف شدن این موضوع از سوی مراجع قانونی شد.

مهدی سلطانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

مهدی سلطانی : حرمت و احترام مخاطب نادیده گرفته شد

به گزارش نم نمک ، مهدی سلطانی- بازیگر سریال «آمستردام» درباره اینکه عنوان می شود که چرا پخش این سریال 30 قسمتی پس از 11 قسمت به ناگهان متوقف شد ، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی توضیح داد : تا آنجا که من آگاهم این بار دعوا بین تولید کننده و پخش کننده است. معمولا در این مواقع دعواها ریشه های مالی دارند اما هر چه که باشد به نظر می رسد در این دعوا حرمت و احترام مخاطب نادیده گرفته شده است.

مهدی سلطانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

مهدی سلطانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی در پی این اتفاق گفته است : به جای همه مقصران از مخاطبان پوزش می خواهم. امید به اینکه خانه سینما به عنوان یک مرجع قانونی دست بجنباند و راهی برای این ندانم کاری ها بیابد. قطعاً ادامه و یا تکرار اینگونه موارد ، به نفع هیچ کس نیست. با آرزوی روزی که در هر کاری تنها کاربلدان به کار گماشته شوند و مسئولیت پذیران ، مسئولیت پذیرند.

به گزارش نم نمک ، «آمستردام» تنها سریالی است که در مقاطع اخیر به پخش آخرین قسمت خود نرسیده و همچنان نیمه کاره رها شده است.

پخش آخرین قسمت از سریال «آمستردام» مدتی است از سوی پلتفرم پخش کننده و سازندگان به دلیل مشکلات حقوقی با مشکل مواجه شده و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

«آمستردام» نخستین تجربه سریال سازی مسعود قراگزلو است که هنگامه قاضیانی ، شهرام حقیقت دوست ، مهدی سلطانی ، مهدی پاکدل ، مجتبی پیرزاده ، روشنک گرامی ، مینا ساداتی و… در آن بازی کرده اند.

داستان سریال بر اساس رقابت چند گروه مافیایی پیش می رود که هرکدام در تلاش برای شکست رقیب هستند. در این میان اتفاقات دیگری نیز رخ می دهد؛ مثل عشق های شکست خورده.


بیوگرافی مهدی سلطانی

محمدمهدی سلطانی سروستانی متولد 1 شهریور 1350 بازیگر و کارگردان ایرانی و مدرس و استاد پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او دارای دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه اوینیون فرانسه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو