معرفی سریال خون سرد؛ داستان سریال، بیوگرافی بازیگران و تصاویر آن

معرفی سریال خون سرد؛ داستان سریال، بیوگرافی بازیگران و تصاویر آن


منبع: تاپ ناز

4

1402/11/1

15:15


خون سرد اولین نمایش خانگی کمپانی فیلم نت است که از طریق نمایش خانگی پخش شد. این سریال به دلیل شباهت داستانی به سریال آمریکایی دکستر مورد توجه قرار گرفت …

خون سرد اولین نمایش خانگی کمپانی فیلم نت است که از طریق نمایش خانگی پخش شد. این سریال به دلیل شباهت داستانی به سریال آمریکایی دکستر مورد توجه قرار گرفت و توانست به آمار خوبی دست یابد. اگر قصد دارید این سریال را تماشا کنید؛ در ادامه همراه سایت تاپ ناز باشید چرا که ما قصد داریم آن را به صورت کامل به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی سریال خون سرد؛ داستان سریال، بیوگرافی بازیگران و تصاویر آن

داستان این سریال

دکتر کسری کیا، پزشکِ بخش پزشکی قانونی است. او که خاطره تلخی از دوران کودکی در ارتباط با پدرخوانده و رفتارهای آزاردهنده او نسبت به مادرش داشته است، بعد از قتل مادرش توسط پدرخوانده خود سال‌ها با کینه و نفرت از او، اقدام به انتقام از مردانِ زنان‌آزار می‌کند.

این درد و کینه عمیق قدیمی او را به سمت قتل‌های سریالی می‌کشاند. کسری به‌واسطه ظاهر موجه و نفودی که در اداره آگاهی به‌واسطه حضور رفیق قدیمی خود، امیرعیل، دارد و سابقه خودش در پزشکی قانونی و همچنین هوش و ذکاوت بسیارش مانع موفقیت پلیس در کشف این پرونده می‌شود.

کسری تمام پرونده‌های زن‌آزاری که پلیس به‌صورت ناقص به آن پی می‌برد یا همسرش در مواجه با موکلانش کشف می‌کند را به‌صورت غیرقانونی پیگیری می‌کرد و با پیدا کردن عاملین آن‌ها را به طراحی نقشه‌های مختلف به انبار مرکزی قدیمی پدرش می‌آورد و آن‌ها را به قتل می‌رساند ادامه پیدا کردن این قتل‌ها تا جایی پیش رفت که کسری برای مخفی نگه داشتن خود از دست پلیس اقدام به قتل هر مانعی کرد.

در این حین سارا، خواهر کوچک کسری، متوجه اتفاقاتی از کودکی خود می‌شود که تا آن زمان از آن‌ها اطلاعی نداشت در همین راستا به‌دنبال پدرخوانده خود می‌رود تا متوجه گذشته خود شود پیگیری‌های سارا با کمک امیرعلی سرنخ‌هایی به آن‌ها می‌دهد تا نشانه‌هایی از جهانگیر، پدرخوانده آن‌ها، پیدا شود در نهایت این جریانات سارا با زنده کردن گذشته همه‌ی واقعیت را پیدئا می‌کند و کسری توسط دوست قدیمی خود امیرعلی دستگیر می‌شود.

مطلب مشابه: داستان سریال سیب ممنوعه از فصل 1 تا 5؛ درباره بازیگران و تصاویر آن

بازیگران این سریال

امیر آقایی

امیر آقایی

نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند.

امیر آقایی (زاده 10 مرداد 1354) بازیگر و نویسنده ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در بدون تاریخ، بدون امضاء (1395) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد، و برای نقش مکملی که در شنای پروانه (1398) داشت، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

شهرام حقیقت‌ دوست

شهرام حقیقت‌دوست

شهرام حقیقت دوست بازیگری را از سال 1373 و با تئاتری به نام پسر کارون (امیر دژاکام) آغاز کرد. سپس با بازی در سریال مهر خوبان در سال 74 به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی 1376) بود. نخستین حضورهای جدی او در تلویزیون را می‌توان در سریال‌های خط قرمز (1379) و داستان یک شهر-ساخته اصغر فرهادی- دید.

از آثار مشهور او در آغاز فعالیت سینمایی می‌توان به عطش (حسین فرحبخش) و جنایت (محمدعلی سجادی) اشاره کرد، که برای جنایت (فیلم) نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفتمین جشن خانه سینما شد. هفتمین جشن سینمای ایران در عرصه تئاتر بازی او در هشت اثر حسین کیانی از جمله تکیه ملت و مشروطه بانو و کاندیدایی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر برای نمایش ابرهای پشت حنجره رضا گوران قابل ذکر است. از دیگر فیلم‌هایی که حقیقت دوست در آن‌ها ایفای نقش کرده می‌توان به این آثار اشاره کرد: چند می‌گیری گریه کنی، سنگ، کاغذ، قیچی، کلاشینکف (سعید سهیلی)، هیلانه، زرد، لابی، زیر سقف دودی (پوران درخشنده)، عطر داغ، معکوس، آنجا همان ساعت (سیروس الوند) و قاتل و وحشی (حمید نعمت‌الله). او برای بازی در زیر سقف دودی کاندیدای جایزه از جشنواره نیس فرانسه شد.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد اصفهان و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از 9 سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

او که در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد 1361»، «اگر..» «هم‌هوایی» و «مخمصه» بازی کرده‌است، در سال 1392 با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

او  برای بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه (1392) به شهرت رسید و برای بازی در نقش مکمل فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم (1395) نامزد دریافت جایزه حافظ شد. بهرامی برای بازی در نقش اصلی دارکوب (1396) موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او از آن زمان برای بازی در ایتالیا ایتالیا (1395)، علفزار (1400) و جنگل پرتقال (1401) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

مطلب مشابه: داستان سریال سوپرانوز؛ درباره این سریال، شخصیت ها و بازیگران آن

جلال فاطمی

جلال فاطمی

جلال فاطمی فرزند جواد فاطمی و پریدخت سپهری نویسنده و خواهر زاده شاعر و نقاش نامدار ایرانی سهراب سپهری است. او سه خواهر و یک برادر دارد. از کودکی شیفته نقاشی و فیلم بوده‌است. در سال 1354 برای ادامه تحصیل عازم آمریکا می‌شود. او دوره دبیرستان را در شهر سالت – لیک در ایالت یوتا به پایان رسانده و فارغ‌التحصیل رشته فیلم و پویانمایی از دانشگاه کل آرتس یا مؤسسه هنرهای کالیفرنیا است که بنیانگذارش والت دیزنی است.

حاصل پانزده سال کار فاطمی در هالیوود، مونتاژ ده‌ها فیلم تلویزیونی، ساخت حدود صد و شصت فیلم تبلیغاتی، هفده فیلم کوتاه و مستند، بیش از چهل کلیپ موسیقی و یک تله فیلم سینمایی با نام نوزاد اتمی The Nuclear Baby است که نامزد بهترین فیلم و بهترین مونتاژ تلویزیونی از جشنواره هیوستون در سال 1990 میلادی شد. فاطمی در اوایل سال‌های هفتاد خورشیدی با ایده ساخت فیلم و تبلیغات تلویزیونی به ایران آمد. یک سال بعد، شرکت رسانه پویا توسط او، جعفر فاطمی و جمشید اردلان تأسیس شد و در مدتی کوتاه به جرگه موفقترین شرکت‌های تبلیغاتی و خدمات دیجیتالی سینمای ایران پیوست. فاطمی در سال 1384 با فیلم بالابلند کار در سینمای ایران را آغاز کرد.

امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری (زاده 17 مرداد 1355) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد.

او در سال 74 نخستین کار تصویری اش را انجام داد که در واقع یک کلیپ موسیقی ساخته مسعود آب پرور بود و از این راه به دفاتر دیگر معرفی شد و بالاخره کار خود را با سریال مهر خوبان و ترور شروع کرد؛ و با ما چند نفر چهره شد.

او جزو 520 هنرمندی بود که از محمد سرافراز بابت انتصاب علی اصغر پورمحمدی به عنوان معاون جدید سیما قدردانی کردند.

مطلب مشابه: داستان سریال زخم کاری، بیوگرافی کوتاه بازیگران و حواشی این سریال

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده بازیگر متولد سال 1368 است. او آخرین فرزند از خانواده 6 نفری است و اصلاتا تبریزی است. پدر و مادرش علاقه داشتند که فرزندانشان دارای تحصیلات عالی شوند و یک رشته ورزشی را هم برای سلامتی دنبال کنند.

بر همین اساس سارا رسول زاده در دوران کودکی هندبال بازی می کرد و تحصلات دانشگاهی را هم دنبال کرد و چند سال عضو تیم هندبال نفت بود. او در دوران دانش آموزی چند تئاتر عروسکی بازی کرد و چند اجرای تئاتر هم در آن دوران داشته است.

سارا رسول زاده دوره آکادمیک بازیگری را نگذرانده است و فقط در دوره آموزش بازیگری به ورک شاپ های استاد علی رفیعی رفته است. او نخست مجری گری را آغاز کرد و سپس تئاتر را شروع کرد.

در سال 1394 به دلیل بازی در سریال عاشقانه به عنوان یک بازیگر معرفی شد. البته بیش از این در کارنامه هنری اش تئاتر عروسکی داشت.

سارا از دوران کودکی با سبک تئاتر آشنا شد و تا دوران دانشجویی اش این فعالیت را گاه و بی گاه انجام می داد. او در حوزه تئاتر هم، در همین زمان کوتاه، اثر درخشان يِرما از استاد علی رفیعی را در کارنامه هنری اش دارد.

کارگردان این سریال کیست؟

کارگردان این سریال کیست؟

امیرحسین ترابی کارگردان و نویسنده است. او فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی سینما و فوق لیسانس رشته پژوهش هنر است.از سال 70 با دستیاری کارگردانی وارد سینما شد و تا سال 80 در سینمای ایران برنامه ریزی و دستیاری می کرد و از آن به بعد به صورت مستقل کارگردانی را آغاز کرد. در این سال ها هزاران تیزر تبلیغاتی، پنج شش تله فیلم، 13 فیلم کوتاه و برنامه های متعدد برای تلویزیون ساخته است که مهم ترین و معروف ترین آن ها سری اول سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد است. ترابی کارگردانی و نویسندگی فیلم سینمایی هزارتو را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

مطلب مشابه: درباره سریال نیسان آبی؛ بازیگران، داستان و حواشی جالب این سریال

همه‌چیز درباره فیلم نت اسپانسر اصلی سریال خون سرد

فیلم‌نت یک سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی آنلاین برای پخش فیلم و سریال است که در سال 1393 تأسیس شده و از طریق آن می‌توان به سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کرد.

همزمان با راه‌اندازی فیلیمو و نماوا، محمد صراف به واسطه پشتوانه سیاسی برنامه دیروز، امروز، فردا برای اینکه از این قافله جا نماند تصمیم گرفت که وارد کارزار تاسیس و مدیریت یک پلت‌فرم مستقل شود؛ اما به دلیل فقدان خلاقیت در مدیریت پس از چندی مجبور شد این سامانه را واگذار کند.

در حال حاضر 80 درصد سهام فیلم‌نت متعلق به هولدینگ گلرنگ و 20 درصد آن متعلق به علی سرتیپی است. گفته می‌شود که میزان مخاطب فعالی که هزینه ماهیانه آبونمان این سامانه را پرداخت می‌کند، آماری تقریبا بین 400 الی 500 هزار نفر است.

آیا سریال خون سرد ارزش تماشا کردن دارد؟

آیا سریال خون سرد ارزش تماشا کردن دارد؟

پاسخ به این سوال سخت است. سریال در ژانر جنایی و پلیسی ساخته شده اما نه آنچنان جدی است و نه آنچنان اکشن درست و حسابی دارد. اما بازیگران نسبت به دیگر آثار خود؛ بازی خوبی را از خود نشان داده‌اند؛ مثلا سارا بهرامی توانسته با ایفای نقش خوب خود توجه‌ها را به خود جلب کند. پیشنهاد ما در تاپ ناز این است که چند قسمت از این سریال را دیده و اگر توانستید با فضای آن ارتباط برقرار کنید؛ بقیه قسمت‌ها را نیز تماشا کنید.

سخن پایانی

ممنون که تا آخر همراه تاپ ناز بودید. ما امروز و در این مقاله سعی کردیم تا درباره سریال خون سرد نوشته و آن را به صورت کامل به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر قصد تماشای این اثر را دارید؛ امیدواریم اطلاعات نوشته شده در این مقاله به درد شما بخورد.

مطلب مشابه: معرفی سریال خاطرات خون آشام؛ درباره بازیگران سریال و داستان آن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو