دختران و پسران خوش‌تیپ، این ۶ توصیه را بخوانند

منبع: فرزند

250

1398/8/8

18:35


دختران و پسران خوش‌تیپ، این ۶ توصیه را بخوانند

رازهای کوچکی برای خوش‌تیپ بودن وجود دارد که از ترکیب رنگ‌ها در استایل تا نحوه راه رفتن یا مدل لبخند زدن را شامل می‌شود.

ترفندهایی وجود دارد که در صورت یادگیری آنها از جوانی، می‌توانید دیگر در هر جایی و هر موقعیتی به‌عنوان یک فرد خوش‌تیپ حضور پیدا کنید. چه کسی از خوشتیپ‌بودن بدش می‌آید؟ پس با ما همراه باشید تا با رمز و راز خوشتیپ بودن آشنا شویم.

اینکه چگونه براساس جنسیت، سن،‌موقعیت و البته فصل، لباسمان را انتخاب کنیم یکی از نکات مهم برای تبدیل شدن به فردی خوش‌تیپ است. دختران و پسران جوان می‌خواهند جوری لباس بپوشند که تیپی متفاوت نسبت به بقیه داشته باشند.

نکته این است که در متفاوت بودن نباید دچار زیاده‌روی شد؛ اما چگونه؟ ۶ نکته زیر را بخوانید تا پاسخ این سؤال را پیدا کنید.

۱ . سایز درست، اولین گام خوش‌تیپ بودن

انتخاب سایز درست هر لباس اولین قدم برای خوش‌تیپ بودن است. ممکن است پوشیدن لباس‌های خیلی جذب و چسبان توجه همه را به شما جلب کند، ولی لزوما هر توجهی، نشانه خوش‌تیپ بودن شما نیست.

در مقابل،‌این هم خوشایند نیست که سایز لباس‌هایتان چندبرابر سایز مناسب شما باشد و شما در لباس‌های خیلی آزاد غرق شوید.

البته سایز لباس را باید با توجه به نوع آن انتخاب کنید؛ مثلا دختران و پسران جوان سویشرت‌های گشاد و آزاد را دوست دارند. شما می‌توانید یک سایز بزرگ‌تر از سویشرت موردنظرتان را انتخاب کنید و در آن راحت باشید

برخلاف سویشرت‌ها،‌شلوارها را باید دقیقا اندازه و هم‌سایز خود انتخاب کنید، درست مثل تی‌شرت‌های دخترانه و پسرانه که نه باید زیادی تنگ و چسبان و نه زیادی گشاد و آزاد باشند.

۲ . لایه‌های رنگی را پیدا کنید

اگر دوست دارید تیپ شخصی خودتان را داشته باشید، چند لایه لباس رنگی را دریابید. یکی از اصلی‌ترین مدهای روز مخصوصا در استایل جوانانه، پوشیدن چندین لباس روی هم است.

پسرها می‌توانند یک تی‌شرت بپوشند و روی آن هم پیراهنی با دکمه‌های باز تن کنند. این تیپ را به دختران هم می‌توان پیشنهاد داد. آنها همچنین می‌توانند سویشرت را جایگزین شومیز کنند.

ترسی از رنگ ها نداشته باشید؛ همه لباس‌های شما نباید یک رنگ داشته باشند، مثلا می‌توانید یک شلوار جین آبی را با بلوز نارنجی بپوشید و یک پیراهن زرد هم به این ترکیب اضافه کنید. رنگ کیف یا شال و روسری گزینه دیگر دختران برای ست کردن است. تا قبل از سی‌سالگی فرصت مناسبی برای پوشیدن لباس‌های رنگی رنگی است. این فرصت را از دست ندهید.

۳ . سفید را پایه کنید

وقتی که حوصله یا وقت ندارید لباستان را از میان رنگ‌های مختلف انتخاب کنید، یک تی‌شرت سفید به کمکتان می‌آید. برای این جور وقت‌ها همیشه یک بلوز دخترانه یا تی‌شرت پسرانه سفید در کمد لباستان داشته باشید.

بلوز یا تی‌شرت سفید را با یک شلوار جبن بپوشید و هر رنگ کفشی را که می‌خواهید انتخاب کنید. سفید از جمله رنگ‌های ساده‌ایست که هر تیپ و استایلی را شاد و متفاوت نشان می‌دهند و ضمنا می‌شود با هر لباس و اکسسوری دیگری آن را ست کرد.

۴ . به سراغ جین‌های جوان بروید

خیلی از مردم در تمامی دنیا عاشق جین هستند؛ چون لباسی است که هر فردی با هر سنی، در هر موقعیتی می‌تواند بپوشد. فرقی نمی‌کند مدرسه می‌خواهید بروید یا یک جلسه کاری مهم؛ شلوار جین همیشه یک گزینه قابل توجه است.

در مورد جوانان البته یک تفاوت وجود دارد؛ آنها باید در کمد لباسشان جایگاه ویژه‌ای برای جین در نظر بگیرند. تنها به دنبال شلوار جین دخترانه یا پسرانه نباشید و به کت جین یا شومیز و مانتو جین هم فکر کنید.

همیشه برای خرید شلوار جین یا هر لباس جین دیگری، رنگ آبی کلاسیک اولین انتخاب است. اگر انتخاب شما این رنگ نبود، به سراغ سایر رنگ‌ها مثل آبی روشن، طوسی یا مشکی بروید. جین ظاهر هر لباس ساده‌ای را مدرن و خلاقانه جلوه می‌دهد. هر موقع هم نمی‌دانید چه بپوشید، شلوار جین از سردرگمی نجاتتان می‌دهد و کمک می‌کند خوش‌تیپ‌تر به نظر بیایید.

۵ . از کتانی‌ها غافل نشوید

کفش‌های کتانی هم طرفداران زیادی دارند، چون هم راحت و هم شیک هستند. دختران و پسران جوان لازم است چند جفت کتانی داشته باشند. موقع انتخاب کتانی دخترانه یا پسرانه خود، به سراغ رنگی بروید که بتوانید آن را با بیشتر لباس‌هایتان ست کنید.

رنگ‌های طبیعی مانند کرم، خاکی یا طوسی و مشکی انتخاب‌های خوبی هستند. اگر بتوانید کتانی سفیدرنگ را تمیز نگه دارید، این رنگ هم جزو گزینه‌های جذاب است.

درست است که یک جفت کتانی پسرانه یا دخترانه را می‌توان با هر تیپی و در هر موقعیتی پوشید، اما این موضوع یک شرط دارد؛ این که کتانی مورد نظر شما یک کتانی استاندارد و باکیفیت باشد.

کتانی‌های بی‌کیفیت و بدفرم می‌تواند شکل پاهای شما را عوض کرده و شما را دچار مشکلات جدی کند. کتانی خود را از میان برندهای معتبری مثل نایک (Nike) ، آدیداس (َAdidas) یا ریباک (Reebok) انتخاب کنید که هم طراحی‌های زیبایی دارند و هم آسیبی به پا نمی‌رسانند. کتانی‌های معروف کانورس (Converse) هم پیشنهاد خوبی هستند.

۶ . به اکسسوری‌های شاد و شلوغ بچسبید

اکسسوری‌ها را فراموش نکنید؛ استایلتان را با چند جفت دستبند چوبی و کژوال یا گوشواره‌های زیبا و متنوع و یک ساعت رنگی تکمیل کنید. اگر عینک می‌زنید، از فریم‌های رنگی و شیک استفاده کنید. همین جزییات و نکات ریز در خوش‌تیپ‌تر شدن شما اثر بسزایی دارد.

منبع: هفتستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو