دانلود فیلم Doctor Sleep 2019

دانلود فیلم Doctor Sleep 2019


منبع: پی سی دی

298

1398/8/11

14:43


دانلود فیلم Doctor Sleep 2019

فیلم Doctor Sleep در سبک ترسناک و دلهره آور با بازی Rebecca Ferguson ، Ewan McGregor و Carel Struycken و کارگردانی Mike Flanagan می باشد . این فیلم در ادامه فیلم The Shining است . Dan Torrance اکنون بزرگ شده و هنوز سایه  ماجراهایی که او در گذشته گذرانده است بر زندگی اش باقی مانده است . او به شدت تلاش می کند تا به ذره ای آرامش برسد . اما همه چیز زمانی تغییر می کند که با Abra ملاقات می کند ، نوجوانی که همانند او موهبتی به نام shine را دارد . آن دو با ماجراهایی رو به رو می شوند که باعث می شود این قدرت درونی را فرا بخوانند …

فیلم Doctor Sleep ادامه ای بر شاهکار استنلی کوبریک ، The Shining می باشد . داستان این دو فیلم بر اساس رمان استیون کینگ ، نویسنده ژانر وحشت و فانتزی است . فیلم دکتراسلیپ بیشتر دارای جوی تاریک و فانتزی می باشد تا دلهره آور و ترسناک و به این دلیل به فیلم قبلی یعنی درخشش شباهت دارد اما کارگردان فیلم ، Flanagan سعی بر آن داشته که به دور از اتفاقات فیلم قبل ، روندی متفاوت را در پیش بگیرد و این فیلم حتی به عنوان فیلمی مستقل دیده شود که به طرفداران این مجموعه حسی تازه اما آشنا را می دهد .

فیلم دکتراسلیپ توانسته به عنوان دنباله یک فیلم شاهکار و معروف ، بسیار خوب ظاهر شود و توجه طرفداران  و منتقدین را به خود جلب کند حتی عده ای از طرفداران این فیلم را تاثیرگذار تر و جذاب تر از کتاب آن دانسته اند . اگر از طرفداران رمان های استیون کینگ و فیلم درخشش هستید این فیلم جذاب را از دست ندهید .

دانلود
تصاویر

دانلود فیلم Doctor Sleep 2019

راهنمای اجرا
1. پس از دانلود فایل را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. ویدئو را با نرم افزار PotPlayer باز کنید.
3. در صورتی که موفق به اجرای ویدئو نشدید K-Lite Codec Pack را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات
نام: Doctor Sleep
بازیگران: Rebecca FergusonEwan McGregorCarel Struycken و …
ژانر: ترسناک
سال انتشار: 2019
مدت زمان: 161 دقیقه
زبان: انگلیسی
تریلر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو