آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه

منبع: برترین ها

96

1398/3/17

09:24


سریال تلویزیونی «موسی(ع)» گفت: خدا را شکر نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت جسمانی جمال شورجه بسیار خوب است و از لحاظ روحی و عمومی بهبودی وی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

خبرگزاری میزان: احمد میرعلایی تهیه کننده سریال تلویزیونی «موسی(ع)»  درباره آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان سریال «موسی(ع)» گفت: خدا را شکر نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت جسمانی جمال شورجه بسیار خوب است و از لحاظ روحی و عمومی بهبودی وی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی در همین راستا ادامه داد: وضعیت جمال شورجه تا حدی بهتر شده که پزشکان اجازه خروج از منزل به وی داده‌اند و وی می‌تواند با تمهیدات خاصی می‌تواند در دفتر خود مشغول کار شود، به امید خدا از شروع هفته آینده وی می‌توان تحت نظر از منزل خارج شود.

ه آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه

تهیه کننده سریال "موسی (ع)" درباره نظر پزشکان در مورد وضعیت درمان جمال شورجه اضافه کرد: پزشکان توصیه اکید داشته‌اند که وی باید مشغول کار شود تا هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی تقویت شود، البته این ورود به فعالیت‌های کاری یکباره نیست و با یک شیب ملایم آغاز می شود.

وی درباره وضعیت عمومی کارگردان پیشکوست سینما و تلویزیون تصریح کرد: خوشبختانه شورجه از لحاظ روحی بسیار خوب است، فیزیوتراپی روی وی با موفقیت انجام می‌شود، خوشبختانه پزشکان از انجام مراحل درمان روی وی به بسیار راضی و خوشحال هستند.

میرعلایی درباره روند پیگیری ساخت سریال موسی (ع) توسط جمال شورجه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بهبود وضعیت کارگردان این سریال جلساتی با گروه کارگردانی در منزل وی صورت می گیرد و جمال شورجه با دقت مشغول پیگیری روند ادامه ساخت سریال موسی (ع) است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو