عکس های خانوادگی شبنم مقدمی و همسرش + ماجرای کافی شاپ زدن

عکس های خانوادگی شبنم مقدمی و همسرش + ماجرای کافی شاپ زدن


منبع: نمکستان

369

1398/8/21

23:59


بیوگرافی و عکس شبنم مقدمی ، پدر ، مادر ، برادر و همسرش علیرضا آرا

شبنم مقدمی , بیوگرافی شبنم مقدمی , عکس شبنم مقدمی , afkl lrnld

نمکستانشبنم مقدمی یکی از بازیگران توانای تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد. وی در تاریخ ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و اکنون ۴۶ سال سن دارد. این بازیگر فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی است و به دلیل علاقه اش وارد حرفه بازیگری شد. وی در کلاس های آموزش بازیگری امین تارخ شرکت کرد و فعالیت هنری خود را با اجرای برنامه خانه کاغذی در رادیو آغاز کرد . جدیدترین کار او فیلم سینمایی “کلمبوس” می باشد که به تازگی اکران شد.

شبنم مقدمی

خانواده شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی در مورد خانواده اش اینطور می گوید : پدر و مادرم آدم های روشنفکر زمانه خودشان و تحصیل کرده بودند مادرم در دانشگاه کشاورزی کار می‌ کرد و پدر مرحومم مهندس برق بود یک برادر هم بنام بهنام دارم.

شبنم مقدمی و پدرش در دوران کودکی

همسر شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۳ با علیرضا محمدی ازدواج کرد.

بیوگرافی همسر شبنم مقدمی :

علیرضا محمدی ملقب به علیرضا آرا، بازیگر و کارگردان ایرانی سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شد . وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است و دوره بازیگری را در حوزه هنری گذراند.

شبنم مقدمی و همسرش

سابقه فعالیت شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی بازیگر توانا و خوب کشورمان ابتدا در مدرسه فیلمنامه نویسی حوزه هنری، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و فعالیت در عرصه بازیگری را با گروه تئاتر شایا آغاز کرد. پس از آن به طور جدی تر به آموزشگاه بازیگری آقای امین تارخ رفت و در آن جا لنز و بازی در مقابل دوربین را شناخت گرچه پیش از آن هم چه جلوی دوربین چه در پشت صحنه، به عنوان نویسنده، دستیار کارگردان،منشی صحنه و … کار می کرد، اما گذراندن این دوره یکساله، بسیار به اندوخته هایش افزود.

قبل از ورود به دانشگاه به گروه کودک رادیو پیوست و کار در رادیو را با اجرای برنامه “خانهٔ کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی در سال ۱۳۷۷ با خواندن قطعات ادبی و شعر  آغاز کرد . شبنم مقدمی در سال ۱۳۷۶ برای اولین بار به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی گل های آفتابگردان بازی کرد و پس از آن در یک فیلم سینمایی به نام صمیم قلب ایفای نقش نمود اما با بازی در مجموعه تلویزیونی زیر تیغ در میان مردم دیده و شناخته شد. خیلی ها وی را با نقش روحی در سریال مدینه می شناسند.

شغل دوم شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی هم مثل اکثر بازیگران ایرانی که یا رستوران دارند یا کافی شاپ یک کافی شاپ زیبا به نام کافه چارسو دارد. البته وظیفه چرخاندن کافی شاپ به عهده برادرش بهنام مقدمی است و خودش کمتر وقت می کند به آنجا سر بزند. کافی شاپ او در تئاتر شهر واقع شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو