آشنایی با موزه اوفیزی فلورانس و آنچه در این موزه با شکوه در انتظار شماست

آشنایی با موزه اوفیزی فلورانس و آنچه در این موزه با شکوه در انتظار شماست


منبع: آرگا

92

1398/8/23

12:05


موزه و گالری اوفیزی از مهم ترین مجموعه های فرهنگی تاریخی در ایتالیا است و از موزه اوفیزی فلورانس به عنوان یک گنجینه گرانبها یاد می شود که جدای از ارزش تاریخی به لحاط توریستی نیز دارای اهمیت و اعتبار زیادی است که شما علاقه مندان در این منطلب بیشتر با این موزه آشنا خواهید شد.

میکل آنژ، رافائل و بوتیچلی از بزرگ ترین اساتید هنر در دنیا هستند که بسیاری از آثار ارزشمند این هنرمندان در این موزه ارزشمند نگهداری می شود و شاید این موضوع مهم ترین عامل برای اعتبار بخشیدن به موزه اوفیزی فلورانس در ایتالیا باشید. این موزه و تعاریفی که از آن به گوش می خورد برای هر علاقه مندی دارای ارزش است و بسیاری از افراد آروزی دیدن این موزه و اشیای هنری آن را رد سر می پرورانند. این موزه به قدری دارای ارزش است که برای بازدید از آن باید از مسیرهای سختی عبور کنید به عنوان مثال قبل از ورود به این موزه باید بازرسی شوید مسائل امنیتی مورد بررسی قرار بگیرد. با ورود به این موزه از مسیر پلکانی آن عبور خواهید کرد که متعلق به دوره رنسانس هستند و سپس به وردی اصلی این موزه می رسید که بی شک با دیدن آن ها حیرت زده خواهید شد.

موزه اوفیزی فلورانس

موزه اوفیزی فلورانس را بشناسید:

با ورد به موزه دیدنی اوفیزی نقاشی های مختلفی از سقف آویزان شده اند که گالری را به نما می آورند در این موزه هزاران طاق بلند وجود دارد که برای بازدید از هر بخش باید از این طاق ها عبور کنید و آثار بسیار فوق العاده ای را در این موزه ها تماشا خواهید کرد. معماری این بنا جوجو وازاری است که این کاخ و موزه باشکوه را با توانمندی خود معماری کرده است و اکنون آن را به یکی از بناهای ارزشمند دنیا بدل کرده است.

موزه جذاب اوفیزی فلورانس

همانطور که بیان شد موزه اوفیزی فلورانس از تالارهای مختلفی تشکیل شده اند که در ابتدا متعلق به خاندان سلطنتی و اطرافیان آن ها بوده است و محلی برای پذیرایی و برگزاری جشن ها بوده است. تماشای آثار برجسته از هنرمندان یکی از جذابیت های این موزه محسوب می شود از سوی دیگر تماشای کلیسای قدیمی در موزه نیز توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است این موزه از مهم ترین مکان های دیدنی فلورانس ایتالیا است.

موزه هنری اوفیزی فلورانس

بیشتر آثار این موزه متعلق به دوران رنسانس هستند این گالری پر بازدید در روزهای خاصی از هفته آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است. زیبایی ها و جذابیت های موزه اوفیزی فلورانس تنها در آثار موجود و نوع معماری آن نهفته است بنابراین این موزه ویژه علاقه مندانی است که قصد دارند از مهم ترین آثار تاریخی و فرهنگی در دنیا دیدن نمایند مناسب می باشد و پیشنهاد می شود حتما از این موزه و دیگر مکان های دیدنی ایتالیا دیدن فرمایید.

موزه تاریخی اوفیزی فلورانس

آثار ارزشمند از بوتیچلی، فیلیپو، تیتیان، رامبرانت و دیگر هنرمندان نباید از یاد بروند و از مهم ترین جاذبه های دیدنی این موزه هستند که حتما باید از آن ها دیدن کنید افرادی که با استفاده تورهای گردشگری به ایتالیا سفر می کنند راحت تر می توانند با همه این جاذبه ها آشنا شوند. مکان های دیدنی میلان ایتالیا نیز یکی دیگر از جاذبه های توریستی این کشور است که باید از آن دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو