سفری کوتاه اما جذاب به مناطق و شهرهای دیدنی ایرلند

سفری کوتاه اما جذاب به مناطق و شهرهای دیدنی ایرلند


منبع: همگردی

128

1398/8/27

10:30


کشور ایرلند در ذهن همه افراد به دلیل تپه های سرسبز، خط ساخلی زیبا و قلعه های تاریخی فریبنده تصویر عاشقانه ای را ثبت کرده است. تمامی نقاط و خیابان ها با گل پوشیده شده و شما حس می کنید که در یک قلعه قرون وسطایی در حال گشت و گذار هستید. ماهیگیران و کشاورزان در سراسر کشور، مواد غذایی خوشمزه ای را تولید می کنند و آن ها را به شما ارائه می دهند. علاوه بر این گروه های موسیقی سنتی و کلاسیک نیز به اجرای برنامه می پردازند و شما می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. اگر قصد سفر به این کشور و لذت بردن از جاهای دیدنی ایرلند را دارید، باید بدانید که از هر لحاظ مکان فوق العاده ای را انتخاب کرده اید. شما می توانید برای ایده گرفتن لیست ما از جاذبه های گردشگری و همچنین شهرهای دیدنی ایرلند را مطالعه کنید و برنامه ریزی بهتری برای سفر خود به مناطق دیدنی ایرلند را انجام دهید.

ایرلند

شهر دوبلین

میهمان نوازی ایرلندی ها در شهر دوبلین چندین برابر می شود. این منطقه مدرن، شهری جذاب و تاریخی بوده که مربوط به سده های گذشته است. انتخاب یک مکان اقامت در بخش مرکزی شهر به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا از جاذبه های مختلف بازدید کنند. یکی از جاذبه های اینجا کتاب مشهور کلس بوده که در کتابخانه قدیمی کالج ترینیتی و قلعه دوبلین قرار دارد. در نهایت، رودخانه لیفی کمی دورتر از مرکز شهر قرار دارد. این رود به عنوان نماد اصلی شهر دوبلین محسوب می شود و زیبایی آن بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. در کنار این رودخانه، اتوبوس های گردشگری مختلفی وجود دارند که شما را به 33 نقطه جذاب دوبلین که یکی از شهرهای دیدنی ایرلند بوده، می برند.

شهر دوبلین

شهر گالوی

گالوی دارای یک شهرت جهانی و بسیار زیاد بوده و گردشگران در طول اقامت خود در اینجا فعالیت های فراوانی را می توانند، انجام دهند. این شهر قرون وسطایی که در غرب خط ساحلی این کشور واقع شده، به خاطر فرهنگ پر جنب و جوشش شناخته شده است. تقویم محلی را بررسی کنید، زیرا فستیوال های زیادی در طول سال برگزار می شوند و همین مسئله به محبوبیت شهر کمک می کند. موسیقی و آشپزی ارزش زیادی در این مورد از شهرهای دیدنی ایرلند دارد و شما می توانید به راحتی از این دو مورد لذت ببرید. قدم زدن در اطراف شهر فرصت های فراوانی را برای عکسبرداری از دیوار محافظ قرن دوازدهمی برایتان فراهم می کند.

شهر گالوی

تریلی

این منطقه یک مکان عالی برای گذران وقت با خانواده و یکی از جاهای دیدنی ایرلند است. تریلی به یکی از بزرگترین نقاط دیدنی در شبه جزیره جنوب غربی تبدیل شده و برای تعطیلات آخر هفته فضای مناسبی دارد. هنگامی که آب و هوا مساعد باشد، شما می توانید به ساحل بروید. اگر علاقمند به تفریح در فضای باز هستید، مرکز اکولوژی بای وتلند امکان انجام ماجراجویی ها و بازدید از برج مشاهیر و نمایشگاه بین المللی منحصر به فردی را برایتان فراهم می کند. هنگامی که آب و هوا بد است، می توانید به آکوا بوم واترورلد بروید. فعالیت های متفاوتی از جمله گلف آبی در این مکان قابل انجام هستند. در نهایت، می توانید با دیدن یک نمایش زیبا در تئاتر ملی ایرلند خاطره شگفت انگیزی را برای خود بسازید.

تریلی

کورک

شهر کورک یک منطقه فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت و یکی از جاهای دیدنی ایرلند است. مرکز شهر به طور منحصر بفرد در جزیره ای در دل یک رودخانه واقع شد. در این منطقه انواع کافی شاپ، گالری و موزه ها وجود دارند. علاوه بر این در دانشگاه اینجا جشنواره های موسیقی مختلفی برگزار می شوند. هنگام رفتن به این شهر مطمئن شوید که از قله کلیسای سنت بازدید کرده اید. بازدیدکنندگان می توانند زنگ کلیسا را به صدا در آورند. بازار اینجا پر از کالاهای محلی و صنایع دستی بوده و شما می توانید سوغاتی های منحصر بفردی را تهیه کنید.

کورک

اسلیگو

اسلیگو به عنوان یکی از جاهای دیدنی ایرلند بوده و شما می توانید در اینجا انواع تفریحات آبی را انجام دهید. سواحل وسیع و شنی مقصدی عالی برای دوست داران پیاده روی هستند. شهر، در امتداد ساحل شمال غربی ایرلند و در حدود 217 کیلومتری از دوبلین واقع شده و این مورد از شهرهای دیدنی ایرلند نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان جلبک دریایی به ثبت رساند. خدمات ماساژ و رستوران ها معمولا موارد شگفت انگیز و عجیب و غریبی در منوهای خود دارند. در اینجا یک مرکز هنری معاصر وجود دارد که در آن کارهای جک باتر یتس و دیگر هنرمندان ایرلندی قرار داده شده و دوست داران هنر با بازدید از اینجا به شدت تحت تاثیر قرار می گیرند.

اسلیگو

واترفورد

واترفورد ممکن است برای کریستال های بی نظیرش شناخته شده باشد. بندر جنوب شرقی توسط وایکینگ ها در قرن نهم تأسیس شده که پایه و اساس شرقی ایرلند قدیم محسوب می شود. بازدیدکنندگان از این مورد از شهرهای دیدنی ایرلند می توانند از تر انگل وایکینگ که یک شبه جزیره از خیابان های کوچک است، بازدید کنند. برای لذت بیشتر اطمینان حاصل کنید که از کاخ اسقف ها، موزه قرون وسطی که پر از آثار تاریخی و ماکت 12 متری کشتی بوده نیز دیدن می کنید.

واترفورد

کیلارنی

مختصات جغرافیایی کیلارنی باعث می شود که اینجا به یکی از جاهای دیدنی ایرلند تبدیل شود. مسیرهای پیاده روی بسیار زیادی وجود دارند و مسافرانی که به اینجا سفر می کنند، باید آمادگی جسمانی خوبی داشته باشند. برای کسانی که به دنبال هیجان و آدرنالین بیشتری هستند، کوهنوردی و انواع قایفرانی پیشنهاد می شود. این منطقه به دلیل وجود برخی هتل های برتر معروف شده و علاوه بر این در اینجا خدمات درمانی نیز ارائه می شوند. کیلارنی همچنین دسترسی راحتی را به رینگ اف کری فراهم می کند.

کیلارنی

کانمارا

برای مشاهده یکی از مناطق دیدنی ایرلند از کانمارا دیدن کنید. جاده های این منطقه ترافیک کمتری دارند و شما در این مسیر، گوسفندهای بیشتری را نسبت به ماشین ها مشاهده می کنید. پیاده روی در پارک ملی کانمارا ضروری است و شما می توانید به راحتی به خط ساحلی بروید. گلف، تنیس و ماهیگیری فعالیت های جالبی بوده که شما می توانید انجام دهید.

کانمارا

دانگل

نشستن در دهانه رودخانه اسک و دامنه های کوه بلو استک یکی از جالب ترین کارهایی بوده که می توانید در یکی از مناطق دیدنی ایرلند انجام دهید. دقت کنید که در آب و هوای مناسب به اینجا سفر کنید، چرا که می تواند به شما آسیب جدی وارد کند. شما باید برای سفر به این منطقه زمان کافی را در نظر بگیرید تا بتوانید از همه نقاط بازدید کنید و لذت کافی را ببرید. در حالیکه شما اینجا هستید، از پارک ملی گلنوهه و قلعه یامالین هد حتما بازدید کنید. در اینجا شما می توانید فعالیت هایی مانند پیاده روی، شنا و ماهیگیری را انجام دهید. مسافران دوست دارند از مسیر پیاده روی آپالاچین بازدید کنند. به نظر شما چند نفر ممکن است مسیر پیاده روی را طی کنند که شروعش در انگلستان و پایانش در ایرلند است؟

دانگل

ویکلو

ماجراجویی و پیاده روی در فضای باز آرزوی هر مسافری است. در این مورد از مناطق دیدنی ایرلند یکی از جذاب ترین جاذبه ها به نام پاوراسکورت استید واقع شده و برای دیدن صنایع ایرلندی در کنار قدیمی ترین کارخانه ایرلندی توقف کرده و از آن دیدن کنید. این منطقه توسط دو دریاچه، خرابه های محل گلندومن استیک که یکی از مهمترین ها در ایرلند بوده، احاطه شده است. سنت کوئین هنگامیکه صومعه را در قرن ششم تأسیس کرد، یکی از جذاب ترین مکان ها بود. این منطقه همچنین از طیف وسیعی از رستوران ها که دارای غذاهای محلی و خلاقانه در منویشان هستند، تشکیل شده است.

ویکلو

کیلکنی

کیلکنی دارای شهرت جهانی برای تعطیلات آخر هفته است. در این مورد از مناطق دیدنی ایرلند، فعالیت های تفریحی و آثار تاریخی زیادی وجود دارند. قلعه کیلکنی یکی از برجسته ترین جاذبه های برتر اینجاست. دوستداران تاریخ می توانند از کلیسای جامع سنت و خرابه های ژرپوینت ابی بازدید کنند. کودکان در تمام سنین می توانند از زیپ لاین استفاه کرده و علاوه بر این می توانند تیراندازی با کمان را نیز آموزش ببینند. علاوه بر این در این منطقه فستیوال های مختلفی برگزار شده و در آن انواع غذاهای خوشمزه سرو می گردند. این شهر که مربوط به قرن دوازدهم بوده، در حدود 120 کیلومتری دوبلین قرار دارد.

کیلکنی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو