دانلود Scientific Toolworks Understand 5.1.1008 – کشف ماهیت کد ها

منبع: پی سی دی

89

1398/8/28

14:01


دانلود Scientific Toolworks Understand 5.1.1008 - کشف ماهیت کد ها

دانستن ماهیت کد ها امری مهم برای هر برنامه نویس حرفه ای بوده و در صورتی که این امر به درستی انجام نگیرد، برنامه نویسی درست و صحیح انجام نمیگیرد. Scientific Toolworks Understand را میتوان برای آنالیز و شناسایی ماهیت کد ها به کار برد. Scientific Toolworks Understand در اصل یک محیط برنامه نویسی (IDE) بوده که توسط شرکت های نظیر Adobe، IBM، Apple، Toyota مورد استفاده قرار گرفته و امتحان خود را از نظر کیفیت، دقت و سرعت پاس کرده است. Scientific Toolworks Understand اولین بار در اکتبر 2015  توسط کمپانی Scientific Toolworks, Inc به بهره برداری رسید و در روز های اولیه به فروش زیادی دست پیدا کرد.

Scientific Toolworks Understand را میتوان برای گزارش دهی، انالیز استاتیک کد ها، جستجو، تغییرات گرافیکی و بهینه سازی کد ها استفاده نمود و همچنین STU قادر به تجزیه و تحلیل ملیون ها خط کد بوده و آن را میتوان برای زبان های برنامه نویسی مختلف استفاده نمود.

 

STU به صورت جهانی توسط شرکت ها، ارگان های دولتی و دانشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته، و از صنایع مختلفی را تحت پوشش قرار داده است. STU  همچنین میتواند برای مهندسی معکوس مفید واقع شود. Scientific Toolworks Understand توانایی درک هزاران خط کد را  با استفاده از زبان های مختلف به شما داده و آن را میتوان برای اشکال زدایی، و رفع باگ ها استفاده نمود.

 

اهمیتی ندارد که به کدنویسی مهارت دارید یا خیر، این اپلیکیشن به صورتی طراحی گردیده که حتی بتواند برای برنامه نویسان مبتدی تا حدودی سودمند واقع شود، قابلیت تغییر و شخصی سازی پوسته در ظاهر اپلیکیشن نیز وجود دارد.

STU از اکثریت زبان های برنامه نویسی نظیر from C / C++, Java, Pascal, Python, Ada to VHDL and CSS, HTML, Javascript or PHP را پشتیبانی میکند.

با استفاده از Scientific Toolworks Understand میتوان به صورت جداگانه زبان های مختلف را انتخاب کرده و آن را مورد انالیز قرار داد. STU دارای برجسته ساز بوده که در صورت وجود ارور، میتواند رنگ کد را بسته به ماهیت کد تغییر دهد.  STU دارای قابلیت جستجو پیشرفته بوده که میتوان کد یا متنی را پیدا کرد و با یک کلیک تمام آن ها را تغییر داد.

 

دانلود

دانلود نسخه جدید Scientific Toolworks Understand – کشف ماهیت کد ها در برنامه نویسی

نسخهحجمسرور پی سی دی
32/64 بیتی289MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Scientific Toolworks Understand 5.1.1008 - کشف ماهیت کد ها

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. با استفاده از فایل Keygen اقدام به فعال سازی برنامه نمایید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو