بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز + عکس های شخصی

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز + عکس های شخصی


منبع: نمکستان

888

1398/9/24

15:39


عکس  و بیوگرافی آن ماری سلامه + عکس های خصوصی و دیده نشده نمکستان : آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز در ۲ مرداد ماه ۱۳۶۹ در یکی از روستاهای لبنان به نام فاریا به دنیا آمد. این بازیگر لبنانی تبار به تازگی با ایفای نقش ساره یوسف در سریال حوالی […]

عکس  و بیوگرافی آن ماری سلامه + عکس های خصوصی و دیده نشده

عکس های آن ماری سلامه در سریال حوالی پاییز

نمکستان : آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز در ۲ مرداد ماه ۱۳۶۹ در یکی از روستاهای لبنان به نام فاریا به دنیا آمد. این بازیگر لبنانی تبار به تازگی با ایفای نقش ساره یوسف در سریال حوالی پاییز در ایران شناخته شده است. آن ماری سلامه دوران تحصیل خود را در مدرسه مهران منصور گذراند و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شد. مدرک تحصیلی وی کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی بوده و بازیگری را از تئاتر شروع کرده است. بازیگر نقش ساره یوسف شخصیتی مهربان، پر تلاش و با استعداد دارد.

چهره متفاوت آن ماری سلامه

آن ماری سلامه یکی از بازیگران با استعداد و مشهور لبنان می باشد. وی تاکنون در دو فیلم ایرانی به نام  آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی و سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی بازی کرده است.  سریال حوالی پاییز از شبکه ی سه در حال پخش بوده و آن ماری سلامه در این سریال نقش “ساره” دختر جوانی که به تازگی از عربستان به ایران آمده را بازی می کند. او در این سریال با بازیگران سرشناسی از جمله رویا تیموریان، حسین مهری و لیلا اوتادی هم بازی است. عوامل سریال درباره این بازیگر لبانی اینطور می گویند که وی فردی مهربان و خوش خنده بوده و در عین حال در کارش جدی است.

عکس های جدید آن ماری سلامه

ماجرای تجاوز آن ماری سلامه :

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز در یکی از مصاحبات خود از تجاوز سرایدار سوریه تبار آپارتمانش خبر داد. وی در این مورد اینگونه گفت : من داخل اتاقم خواب بودم و زمانی که بیدار شدم او را در اتاقم دیدم وحشت زده شده بودم و بلافاصله شروع به فریاد زدن کردم که همسایه ها به کمکم بیایند من طی فرصتی او را به درب ورودی هل دادم اما او از یک درب دیگر در انبار فرار کرد. او در ادامه گفته است که من با وجود شوک روحی و ضربه جسمی در برابر این اتفاق ایستادم و سکوت نکردم تا درس عبرتی برای متجاوزان باشد. همچنین خانواده ها یاد بگیرند که در برابر این اتفاق ها سکوت نکنند. این خبر در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.

عکس های آن ماری سلامه

همسر آن ماری سلامه :

آن ماری سلامه که با نقش آفرینی در سریال حوالی پاییز در ایران معروف شده است اکنون ۲۸ سال سن دارد و مجرد است.

سابقه فعالیت آن ماری سلامه :

آن ماری سلامه یکی از بازیگران و نویسندگان مشهور جهان عرب ابتدا فعالیت خود را از تئاتر و موسسه های هنری شروع کرد. وی مدتی به عنوان دستیارکارگردان در سینمای لبنان فعالیت داشت و سپس با استعداد و تلاش خود توانست در پروژه های تاریخی و مدرن با کارگردان های ژاپنی، مصری، لبنانی و ایرانی همکاری داشته باشد. او با نقش آفرینی در یک فیلم سینمایی لبنانی به نام Galata omri در میان مردم شناخته شد. آن ماری سلامه با بازی در فیلمی به نام ریشه در نقش هانادی دختری که مورد تجاوز واقع شده بود، بسیار معروف شد. همکاری او در ایران برای اولین بار در یکی از فیلم های سینمایی مشترک ایران و لبنان به نام آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی  در سال ۱۳۹۴ بود. اکنون سریالی به نام حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد که آن ماری سلامه نقش دختری سعودی به نام ساره را در آن سریال بازی می کند.

عکس آن ماری سلامه نقش ساره در سریال

مصاحبه آن ماری سلامه درباره نقش خود در سریال حوالی پاییز :

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف در سریال حوالی پاییز در یکی از مصاحبات خود اینگونه گفت : زبان فارسی زبان مادری من نیست. من بعد از سفر به ایران از صفر شروع کردم و زبان فارسی را در حد سلام علیک بلد بودم . در این سریال گاهی اوقات از دستیار کارگردان و کارگردان کمک میگرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من بعد از آنها تکرار می کردم و سعی میکردم احساساتم را به آن اضافه کنم. از طرفی با پیشرفت فیلمبرداری کم کم زبان فارسی برایم آسان تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت می بردم اما مسئولیت بیشتری بر عهده من بود. این نقش چالش بزرگی برای من بود و سکانسهای فردا را روز قبل تمرین و حفظ می کردم.

عکس جدید و دیده نشده آن ماری سلامه

نام سریال و فیلم های آن ماری سلامه :

  • راه حل 
  • دیوانه لیلا و سارا
  • پنهان پنهان
  • آخرین اخبار 
  • بدون عشق
  • عشق قدیمی
  • شوالیه رویاها

عکس های آن ماره سلامه در سریال حوالی پاییز

مذهب آن ماری سلامه :

آن ماری سلامه در یکی از مصاحبات خود گفته است : من یک مسیحی هستم و ما در لبنان با وجود تنوع مذهبی، در کنار هم به خوبی زندگی می کنیم. من هیچ مشکلی با کسی ندارم و اساسا تعصب مذهبی ندارم.
وی درخصوص تجربه کار با هنرمندان ایرانی و تصور اولیه خود از این همکاری گفت: خیلی ها از من می پرسند که آیا حاضرم این تجربه را دوباره تکرار کنم یا خیر؟ حتما تکرار می کنم. چون سینمای ایران برای خیلی ها یک آرزو است و توانسته در دنیا به جایگاه خوبی برسد؛ به واسطه فیلمبرداری، فیلمنامه و موضوعاتی که مطرح می کنند. حتی اگه نظرم بابت این موضوعات مثبت یا منفی باشد، مهم این است که توانستند کارهای عالى انجام دهند.
وی در پایان بیان خود اظهار داشت: لازم می دانم از کارگردان و تهیه کننده سریال «حوالی پاییز» تشکر کنم. همچنین از بازیگران و گروهی که در سریال با آنها همکاری کردم و توانستیم بهترین سکانس ها را به وجود بیاریم. همچنین کسانی که خارج از ایران به من کمک کردند.

عکس های خصوصی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی

عکس های خصوصی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی

عکس های پشت صحنه سریال حوالی پاییز

عکس های پشت صحنه سریال حوالی پاییز

عکس های آن ماری سلامه در سریال حوالی پاییز

عکس های آن ماری سلامه در سریال حوالی پاییز

عکس های خصوصی آن ماری سلامه

عکس آن ماری سلامه

عکس های دیده نشده بازیگر نقش ساره یوسف

عکس های دیده نشده بازیگر نقش ساره یوسف

عکسهای شخصی آن ماری سلامه

عکسهای شخصی آن ماری سلامه

عکس های خصوصی آن ماری سلامه

عکس های خصوصی آن ماری سلامه

عکس های خصوصی آن ماری سلامه

عکس های خصوصی آن ماری سلامه

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در حوالی پاییز

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو