معرفی بهترین جراحان مغز و اعصاب

منبع: نمکستان

72

1398/9/24

18:43


نمکستان: بدون شک ابتلا به بیماری های مغز و اعصاب با دلایلی مانند اهمیت مغز و سیستم اعصاب مرکزی و محیطی در ایفای اعمال حیاتی بدن و به طور کلی در اصل زنده ماندن فرد، از جمله سخت ترین  و در عین حال پیچیده ترین امراض در دنیای پزشکی به شمار می آید. از نمونه رایج […]

نمکستان: بدون شک ابتلا به بیماری های مغز و اعصاب با دلایلی مانند اهمیت مغز و سیستم اعصاب مرکزی و محیطی در ایفای اعمال حیاتی بدن و به طور کلی در اصل زنده ماندن فرد، از جمله سخت ترین  و در عین حال پیچیده ترین امراض در دنیای پزشکی به شمار می آید.

از نمونه رایج ترین بیماری های مغز و اعصاب می توان به بیرون زدگی دیسک کمر و گردن، تومور مغزی، تنگی کانال نخاع، سندروم کودا اکوینا، آرتروز و روماتیسم اشاره کرد که برای تشخیص و شروع روند درمانی در هر یک از این بیماری ها، نیاز به مشورت با یک یا چند جراح مغز و اعصاب خوب ضروری است.

در این میان اگر لزوم جراحی برای پروتکل درمانی شما تایید شده است، و نیز اگر نیاز با مشورت با یک جراح مغز و اعصاب خوب برای تصمیم گیری در خصوص انجام عمل جراحی و یا رهیافت درمانی دیگر دارید، انتخاب بهترین جراح مغز و اعصاب شاید دشوار به نظر بیاید.

دکتریاب، با بهره گیری از تیم متخصص برای یافتن بهترین کادر درمانی و بهترین جراح مغز و اعصاب در خدمت شماست. افراد ما در این گروه سعی می کنند تا با ارائه اطلاعات کامل درباره پزشکان، دسته بندی تخصص ها و مقایسه و سنجش تجربه و مهارت پزشک مورد نظر، بهترین انتخاب را برای شما به ارمغان آورند.

اگر به دنبال بهترین جراح تومور مغزی هستید

متاسفانه سرطان ها و تومور ها مانند تومور مغزی، از جمله بیماری های شایع و خطرناک در جهان نوین به شمار می آیند. با وجود آنکه علت اصلی سرطان کماکان ناشناخته باقی مانده است، فرایند بروز تومور و سرطان و نیز عواملی که در وقوع آن نقش دارند تحت مطالعه های فراوان قرار گرفته و کماکان تحقیق بر روی آن ادامه دارد.

تومور مغزی به علت نوع بافت خاص و حساس مغز، لزوم وجود امکانات پیشرفته تشخیص و درمان و نیز موقعیت پیچیده این ارگان از جهت دسترسی و جراحی تومور مغزی، حتی در صورت خوش خیم بودن تومور، نیاز به توجه و دقت در انتخاب بهترین جراح تومور مغزی دارد.

ما در دکتریاب با ارائه نکات مهم و دقیق درباره بهترین متخصصان جراح مغز و اعصاب و نیز زمینه اختصاصی فعالیت آنها، شما را در یافتن بهترین جراح تومور مغزی در بهترین مراکز درمانی با بهترین امکانات، یاری می کنیم.

اگر از تنگی کانال نخاع رنج می برید

تنگی کانال نخاع یکی از سندروم های مهم محسوب می شود که عوامل متعددی در بروز و پیشرفت آن نقش دارند. از تومور های نخاعی، روماتیسم، بیرون زدگی دیسک و انحراف های مادرزادی در ستون مهره ها گرفته تا تصادفات و آسیب در اثر ضربه، همگی می توانند در ایجاد این عارضه نقش داشته باشند.

با وجود گستردگی راه های درمانی مانند تجویز حرکات اصلاحی یا دارو درمانی، گاه در موارد پیشرفته، درمان تنگی کانال نخاع تنها از طریق جراحی ستون فقرات و توسط جراح مغز و اعصاب خوب ممکن است.

لامینوتومی و لامینکتومی، دیسککتومی و میکرودیسککتومی، اسپاینال فیوژن و استفاده از دیسک های مصنوعی از جمله روش های جراحی رایج برای برطرف کردن تنگی کانال نخاع هستند که نتیجه گیری موثر و بازیابی کارکرد قبلی نخاع، وابسته به انتخاب یک جراح مغز و اعصاب خوب و با تجربه است.

اگر مبتلا به عارضه دیسک کمر و گردن هستید

بیرون زدگی دیسک کمر و گردن بیماری است که با افزایش سن ممکن است هر فردی را گرفتار کند. با این وجود، خصوصیت های ژنتیکی، عادات غلط نشست و برخاست، تصادفات و ضربه های ناگهانی و شدید، می توانند سبب ابتلای همه افراد بدون محدودیت سنی و جنسیتی به این عارضه شود.

تشخیص ابتلا به دیسک کمر و گردن، درجه بندی میزان ضایعه و تعیین روش درمان، توسط جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات انجام می گیرد.

دکتریاب، با سابقه ترین و ماهر ترین متخصص ها در حوزه دیسک کمر و گردن را به شما معرفی کرده و دسترسی شما به بهترین جراح مغز و اعصاب با تخصص در درمان آسیب های دیسک کمر و گردن، تومورهای مغزی و ستون فقرات را تسهیل می کند و شما به راحتی از طریق دکتریاب می توانید به صورت آنلاین از جزاح مغز و اعصاب خوب، نوبت بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو