سرکه سفید راز زیبایی پوست شما

منبع: نمکستان

187

1398/9/24

23:04


فواید سرکه سفید برای پوست صورت نمکستان : شاید با خودتان فکر کنید که ممکن است سرکه ی سفید برای پوستتان مضر باشد. اکثر افراد وقتی بهشان میگویید که سرکه ی سفید برای پوستتان بسیار خوب است، تعجب میکنند. حالا به شما میگوییم که چگونه سرکه ی سفید میتواند برای پوست شما مفید باشد. یکی […]

فواید سرکه سفید برای پوست صورت

فواید سرکه سفید برای پوست : پاک کننده، ضد عفونی کننده، ضد قارچ و التهاب

نمکستان : شاید با خودتان فکر کنید که ممکن است سرکه ی سفید برای پوستتان مضر باشد. اکثر افراد وقتی بهشان میگویید که سرکه ی سفید برای پوستتان بسیار خوب است، تعجب میکنند. حالا به شما میگوییم که چگونه سرکه ی سفید میتواند برای پوست شما مفید باشد.

یکی از مهم ترین ویزگی هایی که سرکه ی سفید داراست خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی میباشد. کافیست مقداری سرکه ی سفید را بر روی مقداری پنبه بزنید و آن پنبه را روی زخمی بمالید، کاملا بعد از مدتی متوجه تاثیر شگفت آور سرکه ی سفید بر روی پوستتان و درمان آن خواهید شد. پس مهمترین ویژگی سرکه ی سفید برای پوست شما خاصیت ضد عفونی کنندگی این مایع میباشد.

سرکه ی سفید خاصیت ضد التهاب و خنک کنندگی نیز دارد. بنابراین کافیست مقداری از آن را بر روی پوست آفتاب سوخته بزنید و خنکی پوست خود لذت ببرید. همچنین سرکه ی سفید برای از بین بردن خارش ناشی از گزش پوست حشرات نیز بسیار کار آمد بوده و در نهایت میتوانید از سرکه ی سفید برای بر طرف کردن درد های عضلانی استفاده نمایید.

حتما شما هم با قارچ های پوستی مخصوصا در قسمت پا هایتان آشنا بوده اید. سرکه ی سفید خاصیت آنتی باکتریال دارد و همین خاصیت آن باعث میشود که باکتری ها و میکروب های قارچی از بین میرود. پس برای از بین بردن قارچ های پوستی روی پاهایتان کافیست مقداری از سرکه  سفید داخل آب بریزید و پاهایتان را داخل آن بگذارید. بعد از ۱۵ دقیقه پاهایتان را بشویید، مشاهده خواهید کرد که اثر قارچ های پوستی روی پاهایتان کاملا از بین خواهد رفت.

از جمله خواص دیگر سرکه ی سفید میتوان به سفید کنندگی دندان ها، التیام موها ، و خاصیت پاک کندگی قوی و موثر برای پوست صورتان نیز اشاره کرد.

فواید سرکه سفید برای پوست : پاک کننده، ضد عفونی کننده، ضد قارچ و التهاب

سرکه سفید راز زیبایی پوست شما

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو