با استفاده از این ترفندها افراد دروغگو را بشناسید

منبع: نمکستان

117

1398/9/25

03:56


شناخت افراد دروغگو با ترفندهای ساده و کاملا عملی نمکستان : دروغگویی امریست که در عین اینکه بسیار عمل زشت و نا پسندیست اما روز به روز در جامعه ما رو به افزایش است. بهر حال دانستن و تشخیص اینکه یک نفر دروغ میگوید کار چندان آسانی نیست، اما ما به شما یاد میدهیم که […]

شناخت افراد دروغگو با ترفندهای ساده و کاملا عملی

شناخت افراد دروغگو با ترفندهای ساده و کاملا عملی - دروغگو ها را بشناسید

نمکستان : دروغگویی امریست که در عین اینکه بسیار عمل زشت و نا پسندیست اما روز به روز در جامعه ما رو به افزایش است. بهر حال دانستن و تشخیص اینکه یک نفر دروغ میگوید کار چندان آسانی نیست، اما ما به شما یاد میدهیم که چگونه از زبان بدن یک شخص متوجه شویم که او در حال دروغ گفتن است. در بخش روانشناسی نمکستان با ما همراه باشید:

۱- دروغگوها خیره نگاه میکنند :

طبق گفته ی روانشناسان دروغ گو نمیتوانند مدت زمان طولانی در چشم شخصی که به او دروغ میگویند نگاه کنند. برای همین مورد و اطلاع از این موضوع، افرادی که دروغ میگویند سعی میکنند به صورت غیر معمول در چشم طرف مقابل خیره شوند. تشخیص این ارتباط چشمی به شدت قابل تشخیص خواهد بود.

۲- یقه ی لباسشان را بالا میکشند و به گردنشان دست میکشند :

معمولا آدم ها در هنگام احساس خطر دوست دارند گردنشان هوا بخورد، مخصوصا اگر یقه شان بسته باشد. بنابراین بالا کشیدن یا بازی با یقهیکی از نشانه های این است که شخص در هنگام صحبت کردن معذب است. بنابراین این موضوع هم میتواند یکی از علایم افراد دروغگو باشد.

۳- ظاهرشان را درست میکنند :

افراد دروغگو معمولا وقتی در حال دروغ گفتن هستند، ظاهرشان را درست میکنند. معمولا در خانم ها درست کردن شال یا روسری، آرایش دور چشم و … و در آقایان درست کردن لبه ی کت و … مشاهده میشود.

۴- حرکات خود را محدود میکنند :

عدم تعادل زیاد در رفتار نشان دهنده ی یک شخص دروغگو است. اما دروغ گوهای حرفه ای به شدت رفتار خود و حرکاتشان را محدود میکنند. بنابراین این رفتار هم میتواند یکی از نشانه های اشخاص دروغگو باشد.

۵- لب هایشان را زبان میزنند یا گاز میگیرند :

وقتی عصبی و یا مضطرب میشویم سیستم عصبی بدنمان به طور خودکار تولید بزاق دهان را کاهش میدهد و در نتیجه ی این امر دهانمان خشک میشود. بنابراین اگر به دروغگو ها آب تعارف کنید حتما استقبال میکنند.

شناخت افراد دروغگو با ترفندهای ساده و کاملا عملی - دروغگو ها را بشناسید

شناخت دروغگو ها با روش های ساده

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو