نکات مهم سفر با تور استانبول برای خانم های باردار

نکات مهم سفر با تور استانبول برای خانم های باردار


منبع: اوما

275

1398/9/26

20:04


نکات مهم سفر با تور استانبول برای خانم های باردار

سفر با هواپیما شرایط و قوانین خاصی دارد که اگر مسافران واجد این شرایط نباشند، ایرلاین یا شرکت هواپیمایی مربوطه اجازه سفر را به شما نخواهد داد. یکی از شرایط و محدودیت هایی که هر شرکت هواپیمایی در پروازهای خود برای مسافران اعمال می کند، سفر هوایی بانوان باردار است. این موضوع یکی از مهم ترین نکاتی است که هر خانم باید به آن توجه داشته باشد چرا که ممکن است یک روز در این شرایط قرار بگیرند و بخواهند در زمان بارداری با هواپیما سفر کنند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم مجموعه ای از نکات مهم سفر با تور استانبول برای خانم های باردار شرح داده و شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

 

در ابتدا توجه داشته باشید که حتی در شرایطی که ایرلاین ها محدودیتی برای پرواز بانوان باردار در نظر نگرفته باشند، اگر پزشک معالج شما اجازه پرواز به شما نداده باشد، نباید ریسک کنید و از پرواز با هواپیما اجتناب کنید. در ادامه نکات مهم سفر با تور استانبول برای خانم های باردار ذکر میشود:

نکات مهم سفر با تور استانبول برای خانم های باردار:

 

سبک سفر کردن در بارداری

سبک سفر کنید

اگر باردار هستید بدیهی است که باید تا جایی که می توانید از سنگین کردن بار چمدان های خود اجتناب کنید و تنها لوازم ضروری خود را به همراه داشته باشید. نکته بسیار مهم دیگر در این باره این است که حتما از چمدان های چرخ دار استفاده کنید و تنها یک ساک دستی کوچک با خود به داخل هواپیما ببرید. اگر شرایط شما برای حمل ساک دستی کوچک نیز مناسب نیست، از مهمانداران بخواهید آن را در محظه مخصوص بالای سر سرنشین قرار دهند. 

انتخاب صندلی مناسب

یکی از نکات مهمی که اگر زنان باردار در زمان رزرو تور استانبول به آن توجه داشته باشند، سفر خوب و راحتی را تجربه خواهند کرد انتخاب صندلی مناسب است. صندلی های کنار راهرو برای بانوان باردار بهترین انتخاب است، چرا که هر زمان بخواهید می توانید از جای خود بلند شوید، بدون اینکه نیاز باشد از مسافر کناری خود بخواهید بلند شود و یا به سختی از کنار او رد شده و به راهرو برسید. اگر در ماه های آخر بارداری هستید و برای نشستن به فضای بیشتری نیاز دارید، در زمان خرید بلیط درخواست دهید جای شما را در صندلی هایی که جای پای بیشتری قرار دارد بگذارند این کار ممکن است کمی قیمت تور استانبول را برای شما افزایش دهد اما قطعاً به راحتی شما در طول سفر می ارزد.

آب بخورید

بانوان باردار برای این که در طول پرواز آب بدنتان از دست نرود، تا جایی که می توانید در زمان پرواز و بعد از آن حتماً به اندازه کافی آب بنوشید و از خوردن نوشیدنی های گازدار جداً خودداری نمایید. با رعایت کردن این نکته از دهیدراته شدن پیشگیری کرده و عوارض آن که که عبارت است از ضربان قلب، ضعف، سرگیجه و غیره به سراغتان نخواهد آمد.

آرامش خود را حفظ کنید

 

تور استانبول در بارداری

معمولاً مهماندار در همان ابتدا از مسافران می خواهد که در طول پرواز آرامش خود را حفظ نمایند اما بانوان باردار باید بدانند که حفظ آرامش چه در هواپیما، چه در طول سفر برای آن ها بسیار مهم می باشد. بنابراین سعی کنید در زمان پرواز خود را با گوش دادن به موسیقی یا خواندن یک کتاب سرگرم کنید تا پرواز خوبی داشته باشید، بدین صورت سلامت خود و کودکتان را تضمین خواهید کرد.

راه بروید

نشستن طولانی مدت و چندین ساعته برای بانوان باردار اصلاً مناسب نبوده و پیشنهاد می شود در طول پرواز از جای خود بلند شده، راه بروید و در صورت امکان کمی حرکات کششی انجام دهید. توجه داشته باشید که موقع نشستن نیز از انداختن پاها روی هم خودداری نمایید.

حتماً کمربند ایمنی خود را ببندید

 

کمربند ایمنی برای زن باردار در سفر

ممکن است بستن کمربند ایمنی در این شرایط برای شما سخت یا آزاردهنده باشد اما اصلاً ریسک نکرده و هر زمان که روی صندلی نشستید، کمربند خود را ببندید. برای اینکه روی شکمتان فشار وارد نشود می توانید کمربند را زیر شکم خود ببندید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو