قبل از رنگ کردن موهایتان این نکات را رعایت نمایید

منبع: نمکستان

143

1398/9/28

02:46


قبل از رنگ کردن موهایتان این نکات را رعایت نمایید. نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده که قصد کنید موهایتان را رنگ نمایید. در این پروسه ی رنگ کردن مسائل پنهان و آشکار زیادی وجود دارد. گاهی اوقات مو رنگ را باز نمیکند تا به پایه ی دلخواه برسد. و گاهی هم به […]

قبل از رنگ کردن موهایتان این نکات را رعایت نمایید.

رنگ کردن مو : قبل از رنگ کردن موهایتان این نکات را رعایت نمایید

نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده که قصد کنید موهایتان را رنگ نمایید. در این پروسه ی رنگ کردن مسائل پنهان و آشکار زیادی وجود دارد. گاهی اوقات مو رنگ را باز نمیکند تا به پایه ی دلخواه برسد. و گاهی هم به قیمت سوزانده شدن مو با مواد دکلره، مو میتواند رنگ مورد نظر را به خود بگیرد. بنابراین برای رساندن مو به رنگ دلخواه یک سر کار لازم است که باید از قبل توسط شما انجام شود. ما این کارها را در ادامه ی این مطلب آورده ایم. با ما همراه باشید :

موهایتان را قبل از رنگ کردن تقویت کنید :

سعی کنید قبل از اینکه برای رنگ کردن موهایتان بروید، دو شب قبل از ماسک تقویت کننده برای رنگ کردن مو استفاده نمایید. بگذارید تا ماسک بر روی موهایتان بماند و سپس آبکشی کنید.

با آرایشگرتان صادق باشید :

معمولا اتفاقاتی که طی ماه ها و سال های اخیر برای موهایتان افتاده تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت رنگی که قصد دارید روی موهایتان بگذارید دارند. بنابراین سعی کنید تمام این مراحل را برای آرایشگرتان توضیح دهید تا آرایشگر با توجه به تخصصش بتواند موهایتان را به رنگ دلخواهتان در بیاورد.

صبور باشید :

سعی کنید منطقی فکر کنید. تبدیل رنگ مشکی مو به قهوه ای و خاکستر و بلوند و یا هر رنگی که خودتان دوست داشته باشید یک یا دو ساعته امکان پذیر نیست و مدت زمان خاص خودش را مطلبد. پس سعی کنید صبور باشید تا مویی سالم و خوشرنگ تحویل بگیرید.

نرم کننده و شامپو های مخصوص موهای رنگ شده یادتان نرود :

استفاده از نرم کننده ها و شامپو های مخصوص موهای رنگ شده باعث میشود که شما موهایی سالم داشته باشید و همچنین این شامپوها از غشای رنگی روی مو نگهداری کرده و مانع از این میشوند که رنگ موهایتان برود.

روغن نارگیل یادتان نرود :

مو در هر حالتی پس از شست و شو و رنگ شدن رطوبت خود را از دست میدهد. بنابراین سعی کنید همیشه با روغن نارگیل ساقه های موهایتان را نرم و مرطوب نگه دارید.

رنگ کردن مو : قبل از رنگ کردن موهایتان این نکات را رعایت نمایید

قبل از رنگ کردن موهایتان این نکات را رعایت نمایید.

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو