آکاایران: درتزئین خانه خود سهیم باشید

خانه و خانه داری, روی خط خبرگزاری ها

1.تصاویرتان را شکیل کنید:
با استفاده از یک تکه کاغذ با طرحی دلپذیر به عنوان صفحه زیرین (پاسپارتو) عکس موردنظر شما بیشتر خودنمایی می کند. سپس قاب عکس را با استفاده از دکمه های رنگارنگ و کوچک آرایش دهید.

2.نمایشی از کاغذهای مطلوبتان:
ابتدا 9 عدد از کاغذهای زیبایی که موردپسند شما است انتخاب کنید، سپس آنها را روی بوم های نقاشی و یا 9 عدد تخته فیبر بچسبانید و در انتها لبه های بوم یا تخته فیبرها را رنگ کنید.

3.عکس مطلوبتان در سایزی بزرگ:

در ابتدا یک ورقه فیبر به ابعاد 120×120 سانتی متر را رنگ آمیزی کنید، سپس پس زمینه را با تکه های کاغذ طرح دار پر کنید. در بالای تخته، عکس موردنظرتان که در سایزی بزرگ چاپ شده است روی یک بوم یا تخته فیبر دیگر بچسبانید، حروف بزرگ مقوایی را برای ایجاد عنوان موردنظرتان انتخاب کنید. برای ساختن گلها می توانید در مرکز آن از دکمه های سنجاق دار و برای ساقه از ربان و برای گلبرگها از کاغذهای رنگی استفاده کنید.

4. کاربردی دیگر از پنجره های قدیمی:
از یک قاب پنجره قدیمی (که می توانید در یک عتیقه فروشی آن را پیدا کنید) می توانید به عنوان قابی برای نمایش عکس های دلخواهتان استفاده کنید. یک قطعه فیبر را انتخاب کنید و کاغذهای طرح دار موردنظرتان را روی آن بچسبانید و سپس روی آن، تصاویر و تزئینات موردعلاقه تان را بچسبانید و بعد قطعه فیبر آماده شده را در پشت پنجره وصل کنید.

5.یک آینه سفارشی:
ما این آینه را بعنوان هدیه ای مخصوص برای کسی که دوستش دارید پیشنهاد می کنیم. تکه های کاغذ نقش و نگاردار را به بالا و پائین آینه ای که برای این منظور تهیه کرده اید بچسبانید، سپس نوشته ای صمیمانه به آن اضافه کنید که همیشه شما را به یاد گیرنده آن بیاندازد.

hamshahrionline.ir

.

منبع :