اتاق خواب رویایی خود را طراحی کنید

 
 

اتاق خواب از مکان هایی در خانه است که دوست دارید در آنجا بتوانید فشارهای کار روزانه را از یاد ببرید و کاملاً استراحت کنید. داشتن اتاق خوابی که از استراحت در آن لذت ببرید، کمک می کند که در صبح هنگام ، احساس طراوت کنید و تا شامگاه سرحال باشید. برای شروع ، این آرامش را با رنگ های ملایم و سایه های آرامش بخش پدید آورید و تختخواب دلخواه خود را با رویه ای از کتان زیبا و اثاثیه نرم و راحت در این مجموعه قرار دهید.

"آشفته نبودن" اتاق خواب بسیار ضروری است؛ از این رو، وسیله و جای کافی برای لوازم اضافی خود فراهم آورید و اگر اتاق خواب تان کوچک است، با استفاده از وسائل چند کاره تا از فضا حداکثر بهره را ببرید.

طرحی با رنگ های هماهنگ

 

,نکات خانه داری مفید

 

اتاق خواب خود را با رنگ های ملایم و آرامش بخش تزیین کنید تا فضایی راحت فراهم آورید. سایه روشن هایی از سبز و آبی روشن که تأثیری آرامش بخش به ارمغان می آورند ، برای چنین اتاقی بسیار مناسب اند. در اتاق خواب هایی که رو به شمال دارند، این رنگ ها ممکن است حس سرما بیافرینند.

 

,نکات خانه داری مفید

 

بنابراین ، بهتر است رنگ های گرم تر و سرخ فام را بیازمایید تا بدین ترتیب فضا را گرم و دوستانه کنید: رنگ هایی مانند صورتی پر رنگ و آجری مرجانی و ملایم.

 

,نکات خانه داری مفید

 

از رنگ های روشن( مانند زرد) که ممکن است به جای آرامش، نشاط بیافرینند، اجتناب کنید.

منبع : tebyan.net