آکاایران: شیر قهوه از انواع نوشیدنی های گرم و خوش طعم است که می توانید این نوشیدنی را بری فصول سرد سال در منزل تهیه کنید و از عطر و طعم آن نهایت لذت را ببرید, در ادامه این مطلب طرز تهیه شیر قهوه را با آسان ترین روش مشاهده خواهید کرد.

شیر قهوه یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی ها است که بسیار پرطرفدار و محبوب است و شما می توانید این نوشیدنی خوشمزه را به عنوان یک عصرانه و یا میان وعده مناسب به همراه انواع شیرینی ها و کیک های خوشمزه میل کنید.

شیر قهوه و کاپوچینو جزء خوش طعم ترین نوشیدنی ها هستند که بهتر است هر کدبانویی با طرز تهیه این نوع نوشیدنی ها آشنا باشد. روش تهیه شیر قهوه بسیار آسان و راحت است و شما می توانید با صرف مدت زمان کمی این نوشیدنی را تهیه کنید و از سرو آن در کنار اعضای خانواده خود نهایت لذت را ببرید.

 نوشیدنی

آکاایران: طرز تهیه شیر قهوه بسیار خوشمزه در منزل

مواد لازم

شیر : ۱ فنجان
قهوه آماده : ۳ قاشق سوپ خوری
خامه ( غلیظ نشده ): ۱ فنجان
آب جوش : ۲ فنجان

طرز تهیه شیر قهوه خوشمزه و خوش طعم در خانه

برای تهیه شیر قهوه ابتدا شیر و خامه را در درون قابلمه ای مناسب به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و سپس مخلوط این مواد را بر روی بر حرارت ملایم شعله گاز قرار دهید تا کاملا گرم شوند و به دمای جوش برسند.

طرز تهیه شیر قهوه بسیار خوشمزه در منزل -آکاطرز تهیه شیر قهوه نوشیدنی گرم آشپزی

در مرحله بعدی طرز تهیه شیر قهوه, قهوه را در درون فنجانی بریزید و سپس آب جوش را به آن اضافه کنید و قهوه را در درون آب جوش به خوبی حل کنید.

حتما بخوانید:  طرز تهیه کاپوچینو با طعم واقعی در منزل

 نوشیدنی

طرز تهیه شیر قهوه بسیار خوشمزه در منزل -آکاطرز تهیه شیر قهوه نوشیدنی گرم آشپزی

مخلوط شیر و خامه گرم شده را در درون قهوه حل شده بریزید و مواد شیر قهوه را هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند و آماده سرو شوند. بعد از آماده شدن شیر قهوه می توانید آن را به همراه کیک و یا هر نوع شیرینی دلخواه میل کنید.

 نوشیدنی

   

طرز تهیه شیر قهوه بسیار خوشمزه در منزل -آکاطرز تهیه شیر قهوه نوشیدنی گرم آشپزی

در این مطلب با طرز تهیه شیر قهوه آشنا شدید شما می توانید این نوشیدنی خوش طعم و خوش عطر را در منزل به راحتی تهیه کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده تهیه انواع نوشیدنی های خوش طعم و متفاوت به بخش نوشیدنی گرم مجله آرگا مراجه کنید.

منبع :

 نوشیدنی