آداب معاشرت با خانم ها و رفتارهایی که شما را یک جنتلمن نشان می دهد

آداب معاشرت با خانم ها و رفتارهایی که شما را یک جنتلمن نشان می دهد


منبع: آرگا

176

1398/10/5

00:42


آداب معاشرت با خانم ها هیچ فرقی با ارتباط برقرار کردن با سایر افرادی که در اطرافتان هستند، ندارد، اما احترام و ادب مهمترین مساله در این ارتباط بوده و حتی رعایت آن موجب جذابیت بیشتر شما خواهد شد، در ادامه به معرفی چند نکته مهم در این زمینه می پردازیم.

اگر چه معاشرت با خانم ها ممکن است کمی سخت باشد، اما این کار غیر ممکن نیست، برای برقراری ارتباط درست و موثر در هنگام آداب معاشرت با خانم ها ، داشتن اعتماد به نفس و نیز با تمرین مهارت های ارتباطی که به برخی از آنها در این مقاله اشاره کرده ایم، می توانید در این زمینه موفق شوید.

آداب معاشرت با خانم ها چگونه است؟

آداب معاشرت با بانوان زمانی که برای آن تلاش می کنید و یا قصد دارید به ظاهر سازی عملی بپردازید، ممکن است سخت و یا حتی غیر ممکن باشد، اما همیشه این نکته را در نظر داشته باشید، در هنگام برخورد با یک خانم ادب و احترام را رعایت کرده و سعی کنید، خودتان باشید، زیرا در صورتی که قرار باشد که او از شما خوشش بیاید، باید شخصیت واقعی تان را ببیند نه یک چهره نقاب زده را. در ادامه با برخی نکات کلیدی در ارتباط با آداب معاشرت با خانم ها آشنا می شوید.

خود واقعی خود باشید.

تغییر دادن شخصیت اگر چه در کوتاه مدت ممکن است، جواب دهد اما در واقع یک احساس شادی بخش و دروغ است که خیلی زود ممکن است برملا شود. در واقع شما خود می دانید که هستید، بنابراین افکار و احساسات خود را همانگونه که هستند، قبول داشته باشید، حال در صورتی که از خودتان مطمئن باشید، در این صورت برای دختران نیز جذاب بوده و در نتیجه احساس بهتری خواهید داشت.

آداب معاشرت صحیح با یک خانم

همچنین توجه داشته باشید که سخاوت مندی بیش از اندازه نه تنها نتیجه مثبتی در پی ندارد، بلکه حتی می تواند توهین به فرد مقابل قلمداد شود، همه تمرکز خود را برای جلب رضایت وی قرار ندهید. در صورتی که خودتان را دوست داشته و با خود راحت باشید، با دیگران نیز صمیمیت بیشتری برقرار خواهید کرد.

آراسته بودن

آراستگی و اهمیت به بهداشت موجب می شود تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید، بنابراین به این مسائل اهمیت بدهید، دوش گرفتن در صبح، عطر زدن و پوشیدن لباس های تمیز، مناسب و اندازه (لازم نیست، حتما از لباس های گران قیمت استفاده کنید) باعث ایجاد احساس رضایت در خودتان خواهد شد.

وقت گذاشتن برای علاقمندی های خود

همه وقت تان را برای کار هایی که دختر ها به آن علاقمند هستند، صرف نکنید، بلکه به علایق خود نیز توجه کرده و برای خود وقت بگذارید، کار ها و چیز هایی که خوشحالتان می کند را پیدا کرده و به آن بپردازید. در واقع آداب معاشرت با خانم ها به معنای موافقت کامل با آنها نیست، بلکه یاد بگیرید که نظر خود را عنوان کرده و از گفتن آن، ترس یا خجالت به خود راه ندهید.

آداب معاشرت با خانم ها+تصویر

صداقت داشتن

سعی کنید در آغاز دوستی خود با خانمی که به وی علاقمند شده اید، در مورد احساسات خود نسبت به وی صادق باشید تا در آینده به مشکل برنخورید. علاقمند بودن به طرف مقابلتان در شروع دوستی اگر چه برای شما خوشایند است، اما نباید در این رابطه احساسات خود را پنهان کنید، بلکه بهتر است به وی توجه نشان دهید، زیرا با پنهان کردن احساس خود، طرف مقابل هرگز فرصت این را پیدا نمی کند که شما را بشناسد، زیرا ممکن است موجب ناراحتی وی در آینده شود.

ایجاد ارتباط چشمی در هنگام گفت و گو

ارتباط چشمی در هنگام آداب معاشرت با خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین هنگامی که قصد دارید با خانمی مکالمه برقرار کنید، نگاه کردن به چشمان وی که حاکی از بالا بودن اعتماد به نفستان می باشد، نشان داده که به صحبت های وی علاقمند هستید، البته توجه داشته باشید، زمانی که مشغول صحبت با او نیستید از خیره شدن به وی خودداری کنید، می توانید تا حدی نگاه کنید که فقط متوجه شود به وی توجه دارید، زیرا خیره شدن و نگاه کردن بیش از حد حتما او را معذب خواهد کرد.

روش های صحیح معاشرت با خانم ها

شنونده خوب و فعالی باشید.

گوش دادن به حرف های مخاطب و توجه کردن به معانی صحبت های وی از اهمیت زیادی برخوردار است. حتما در هنگام معاشرت با خانم ها موبایلتان را کنار بگذارید. تمام تلاشتان را بکار گرفته تا صحبت های طرف را خوب درک کنید و هیچگاه صحبت هایش را قطع نکنید، می توانید با تکان سر و دادن پاسخ های کوتاه نشان دهید که به حرفهای وی علاقمند هستید، زیرا هیچ کس ازبی توجهی خوشش نمی آید و لذا با کسی که آداب معاشرت را رعایت نکند، صحبت نخواهد کرد.

ابراز علاقمندی حقیقی

برای اینکه ارتباط عمیق تری با طرف مقابلتان داشته باشید و نیز به منظور افزایش میزان اعتماد میان خودتان، علاقمندی خود به شناخت بیشتر وی را نشان دهید، با این کار می توانید اعتماد وی را بیشتر جلب کرده و در نتیجه احساس راحتی بیشتری با شما خواهد کرد، اگر چه انجام این کار در ابتدا ممکن است، برایتان کمی سخت به نظر رسد، اما فقط لازم است، سوال کنید و خوب گوش دادن را فرا بگیرید.

آداب معاشرت با بانوان

خندانیدن وی

یکی از روش های موثر و جذاب در رابطه با آداب معاشرت با خانم ها، شوخی کردن به جا و مناسب است، زیرا شوخی های خنده دار می تواند سختی ارتباط با خانم ها را شکسته و به کمی شناخت اولیه دست پیدا کرد. برای انجام این کار لازم نیست حتما یک کمدین باشید، بلکه تعریف کردن خاطرات خنده دار و یا گاهی افزودن کنایه های خنده دار در بین صحبت هایتان می تواند بسیار جذاب باشد، البته هر نوع شوخی جایز نیست و همچنین از شوخی های جنسی و بی ادبانه خودداری کنید.

آداب معاشرت با خانم ها

خوش رفتاری

یکی دیگر از مواردی که در هنگام آداب معاشرت با خانم ها باید رعایت کرد، مهربانی و خوش رفتاری با آنها می باشد. اعمالی مانند فحش دادن، شوخی های بی ادبانه، ناسزا گفتن و … به طور یقین آنها را از شما دور خواهد کرد، زیرا اساس آداب و معاشرت با خانم ها بر پایه احترام و ادب می باشد.

احترام به حریم شخصی

در هنگام ملاقات طرف مقابلتان عاقلانه رفتار کنید، در صورتی که مایل باشد تنها دست دادن به او کافی می باشد. هیچگاه به بدن او نزدیک نشوید و یا اینکه صورتتان را به او نزدیک نکنید. همچنین تلاش کنید تا بفهمید وی در مورد چه مسائلی حساس بوده و نیز شما تا چه حدی می توانید به او نزدیک شوید.

آداب معاشرت با دختر ها

غیبت کردن

پشت سر کسی صحبت کردن و حرف زدن در مورد شخصی که حضور ندارد، قطعا تاثیری مشابه یک برخورد ناشایست که مستقیما انجام می گیرد و یا حتی بدتر از آن، خواهد داشت. بنابراین از غیبت و شایعه پراکنی بپرهیزید. داشتن رفتار هایی منفی موجب شده تا مخاطبتان شما را فردی نابالغ تصور کند و حتی صحبت های منفی شما می تواند او را به شک انداخته که نکند در مورد وی نیز چنین افکاری دارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو