تعبیر خواب چادر برای دیدن چادر در رنگ ها و حالت های مختلف

تعبیر خواب چادر برای دیدن چادر در رنگ ها و حالت های مختلف


منبع: آرگا

203

1398/10/5

18:36


بری آشنایی با انواع تعبیر خواب چادر، چادر سر کردن زنان و مردان، تعبیر چادر نماز، چادر مسافرتی، چادر مشکی، چادر گلدار از دیدگاه معبران مختلف در ادامه همراه ما شوید.

دیدن چادر در خواب برای زنان، به طور کلی دارای معنای خوبی می باشد و در صورتی که زنی ببیند چادری نو پوشیده است، بیانگر آن است که عزت و احترامش در خانواده افزونتر شده و برای شوهرش عزیز می شود، در ادامه می توانید تعبیر خواب چادر از دیدگاه معبران معتبر را بخوانید.

تعبیر خواب چادر به روایت معبران اسلامی و غربی

مطیعی تهرانی دیدن چادر در خواب را به معنای حفاظ و ستر می داند، به طوری که راز های صاحب خواب را پوشانده و از شرف و آبروی وی حفاظت می کند. در مطالب قبلی با تعبیر خواب نماز ، تعبیر خواب مرده ، تعبیر خواب ازدواج و … آشنا شدید، اکنون در اینجا قصد داریم، تعبیر رویای انواع چادر طبق نظر معبران مشهور را در اختیارتان قرار دهیم.

خواب دیدن چادر

تعبیر خواب ابن سیرین

دیدن چادر در خواب دلیل بر حفاظ زن می باشد. در صورتی که مردی خواب ببیند مانند زنان چادر به سر کرده است، دلالت بر انجام کاری دارای خیر و شر است، در حالی که انجام آن کار را برای وی ناپسند می دانند.

تعبیر خواب امام صادق (ع)

امام صادق (ع) دیدن چادر در خواب را بر سه وجه می داند :

  • مقام و منزلت
  • سرپرست و مرد خانه
  • مرد را زن و برای زن شوهر

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

تعبیر چادر شب در خواب به معنای زن می باشد. در صورتی که ببیند چادر شب خرید و یا کسی به وی داد، بیانگر آن است که زن می گیرد.

اگر کسی خواب ببیند چادر نو خرید، دلالت بر خریدن کنیز و فرزند دار شدن از وی می باشد، و اگر زنی چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که شوهر خواهد کرد.

همچنین اگر زنی خواب ببیند که چادر شب وی سوخته است، دلالت بر مرگ همسر و یا جدایی از وی را دارد.

تعبیر خواب آنلی بیتون

اگر کسی خواب ببیند که در چادر زندگی می کند، تعبیر این خواب به وجود آمدن تحولات و دگرگونی در زندگی وی می باشد.

تعبیر رویای چادر

تعبیر خواب از دیدگاه مطیعی تهرانی

در صورتی که مردی در خواب ببیند که چادر دارد، دلالت بر رازداری صاحب خواب دارد (حال می تواند راز خودش باشد یا راز دیگران). اما اگر مردی ببیند که چادر پوشیده است، از آنجا که مردان چادر به سر نمی کنند ، خواب وی تعبیر نیکویی ندارد و پوشانندگی چادر دلالت بر مخفی کردن کارهای ناشایست و زشت، همچنین گناهان بزرگ او از دید مردم می باشد به طوری که اگر این اعمال آشکار شوند، لعن و نفرین آنها را در پی خواهد داشت.

اگر کسی خواب ببیند، چادری برای دیگری خرید و یا چادر به کسی هدیه داد، تعبیر آن خواست بیننده خواب برای مخفی نگه داشتن رازی به منظور حفاظت آبروی وی می باشد.

به طور کلی دیدن چادر در خواب برای زنان طبیعی می باشد و در صورتی که زنی چنین خوابی ببیند، معنای آن زیاد شدن عزت و احترامش در بین خانواده و عزیز شدن نزد شوهر می باشد.

اگر زنی خواب ببیند که چادرش پاره است، بیانگر آن است که رازش برملا شده و یا اینکه آبرویش در خطر است.

معنای خواب چادر

از آنجا که هر فردی در زندگی خود چیز هایی دارد که نمی خواهد آشکار شود و تلاش می کند تا آنها را از دید دیگران پوشیده دارد، این پوشانندگی و مخفی کردن در خواب خود را به شکل چادر نشان می دهد.

به طور کلی از دیدگاه مطیعی تهرانی، چادر شب نماد زن بوده و چادر چه متعلق به زن باشد یا برای دیگری، دیدن  آن در خواب را نشانه حرمت، آبرو و حیثیت زن تفسیر می کند.

تعبیر رویای چادر نماز

چادر نماد مخفی ماندن گناه و یا از بین رفتن گناه می باشد. بنابراین اگر کسی خود را در حال نماز خواندن با چادر نماز سفید ببیند، نشانه آن است که به دلیل عبادت، گناهانش از بین می رود.

تعبیر خواب چادر

تعبیر خریدن چادر سفید گلدار

خریدن چادر سفید گلدار در خواب برای خود و یا به منظور هدیه دادن به دیگران دارای تعبیری نیکو بوده و به معنای زیاد شدن روزی و رسیدن به جایگاه بلند می باشد.

تعبیر سرکردن چادر سفید گلدار برای مرده

اگر کسی خواب ببیند که مرده ای آشنا یا غریبه چادر پوشیده است، رویای وی دارای تعبیری خوب بوده و به معنای زیاد شدن عمر برای بیننده خواب می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو