تعبیر خواب ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم در خواب چیست؟

منبع: ستاره

215

1398/12/28

21:46


تعبیر خواب ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم بیشتر نشان دهنده احساس نگرانی از دیده نشدن و یا ناکارآمدی فرد بیننده خواب در زندگی بیداری است.

تعبیر خواب ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم در خواب چیست؟

 
ستاره | سرویس سرگرمی - بسیاری از زنان متاهل ممکن است در خواب تصاویری با مضمون ازدواج مجدد شوهرانشان و یا خیانت آن‌ها مشاهده ‌کنند. البته افرادی هم هستند که رویاهایی درباره ازدواج مجدد خود و یا اختیار کردن همسر دیگری ببینند. اکثر این خواب‌ها باعث پریشانی و دل نگرانی فرد رویابین خواهد شد که در ادامه به تحلیل و بررسی این‌گونه رویاها خواهیم پرداخت. مجموعه تعبیر خواب مجله ستاره با بررسی روانشناسی و نظریات اسلامی در رابطه با انواع خواب‌ها به این موضوع پرداخته است.
 
برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

برای دسترسی آسان‌تر به مطالب این بخش، از فهرست زیر موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید. 


تعبیر خواب ازدواج مجدد

روایتی از امام صادق (ع) نقل شده است که فردی مضطرب و پریشان خدمت آن حضرت رسید و خواب خود را که در رابطه با ازدواج مجدد خودش بود بیان کرد. حضرت به آن مرد فرمودند خشنود باش که تعبیر خواب تو پر از خیر و برکت است و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو خواهد شد.
 
ابن سیرین می‌گوید: اگر متاهل هستی و در خواب ببینی با زنی ازدواج کرده‌ای، شرافت و بزرگی به‌دست می‌آوری، و اگر مجرد هستی، با زنی ثروتمند ازدواج خواهی کرد.
 
ابراهیم کرمانی: اگر زن شوهردار در خواب ببیند شوهر دیگری دارد و مراسم عروسی را ندید، تعبیرش فراوانی مال و اموال و شرافت و عزت او است.
اگر ببیند که می خواهد عروسی کند ولی عروسی را ندید و نشناخت، بیم مرگ هست و بعضی گویند: شخصی به دست او هلاک شود و اگر بیند بیمار است و زنی مجهول خواست و یا کسی دید زن او شوهر کرد و آن شوهر را به خانه برد، دلیل که مالی بسیار از این مَمَر به شوهر او رسد.
 
به بیان معبرین غربی دیدن خواب دوباره ازدواج کردن نشانگر بی کفایتی بیننده خواب در کار خود یا قرار گرفتن او بر سر دوراهی یک انتخاب است، انتخابی که برای اوهر تصمیم ارزشی برابر دارد.
 
 

تعبیر خواب ازدواج با همسر خود

به تعبیر معبرین غربی اگر فردی در خواب ببیند که با همسر فعلی خود ازدواج می‌کند، نشانه‌ای از عشق و ایمان شدید آن دو به یکدیگر است. این رویا حاکی از آن است که آن زن و شوهر بسیار مناسب یکدیگر هستند و وصلت آن دو با یکدیگر امری صحیح بوده است.
 

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر

دیدن گرفتن همسر دوم توسط شوهر را می‌توان این‌گونه بیان کرد که در واقع این خواب نسبتی با شوهر فرد رویابین نخواهد داشت و بیشتر ناشی از احساس ناکارآمد بودن و ناتوانی بیننده خواب در زندگی بیداری است. در وجود خود احساس پوچ و بی ارزشی می‌کنید و حس می‌کنید دلیلی وجود ندارد که شریک زندگی‌تان با شما بماند. فردی که احساس می‌کنید، شریک زندگیتان با او به شما خیانت خواهد کرد را در نظر آورید. آیا احساس می‌کنید آن فرد بهتر از شماست؟ خوش‌تیپ‌تر، زیباتر، لاغرتر، ثروتمند‌تر، باهوش‌تر یا در هزاران مورد دیگر بهتر از شماست؟
از نظر کارل گوستاو یونگ دیدن افراد خاصی که در رویا مشاهده می‌کنید الزاما ارتباطی با آن فرد نداشته و بیشتر حالات درونی بیننده خواب را نشان می‌دهد. اگر شما در خواب، شوهرتان را در حال ازدواج دوم دیدید بیانگر حالات آشفته درونی خود و ترس از نادیده گرفته شدن توسط دیگران بوده و تعبیری به گرفتن همسر دوم توسط شوهرتان نیست.
 
 

تعبییر خواب هوو

اگر در خواب دیدید که شوهرتان سر شما هوو آورده است تعبیر خوبی دارد و بیانگر رسیدن خبرهای خوب به شما و خوش شانسی‌تان در زندگی است. اگر در رویای خود دیدید که هوو دارید، این خواب بیانگر علاقه زیاد و وفاداری همسرتان به شماست. احساس پوچی در زندگی، احساس بی فایده بودن و حالاتی  از این قبیل عامل بوجود آمدن اینگونه رویاها در خواب زنان متاهل است.

ابن سیرین می‌گوید: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش سرش هوو آورده است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.

منابع:
تعبیرستان
آلامتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو