بهترین سریال های ۲۰۲۰ به انتخاب کاربران imdb

منبع: کولاک

126

1398/10/11

13:38


در این نوشته به معرفی بهترین سریال های ۲۰۲۰ دنیا به انتخاب کاربران سایت معتبر IMDB می پردازیم. سال گذشته میلادی (۲۰۱۹) برای دوستداران و دنبال کنندگان حرفه ای سریال های روز دنیا، سال بسیار خوب و پر باری بود. پیشتازان سریال ها “بازی تاج و تخت” و “چرنوبیل” بودند که بینندگان زیادی را به پای تماشا کشاندند. هر چند پایان بندی سریال بازی تاج و تخت چندان مورد استقلال قرار نگرفت. کاربران ایرانی در این سال همچنین از سریال “پیکی بلایندرز” نیز استقبال خوبی به عمل آوردند.

بهترین سریال های 2020

بهترین سریال های ۲۰۲۰

بسیاری از این سریال ها در سال ۲۰۲۰ نیز ادامه خواهند داشت. به همین خاطر آمار پایانی سال ۲۰۱۹ را در این مطلب قرار داده و طی روزهای پیش رو این آمار با استقبال کاربران سایت imdb نوشته نیز به روز می شود.

همچنین باید این نکته را در نظر داشت همانطور که تابستان زمان درخشش فیلم‌های پرطرفدار هالیوود و اکران آن‌ها است، با آغاز پاییز هم سریال های تلویزیونی جهان کار خود را شروع می‌کنند. البته با ظهور سرویس‌های پخشی مانند نتفلیکس، نحوه تماشا کردن تلویزیون هم دیگر از شکل سنتی آن تغییر پیدا کرده و بینندگان می‌توانند هر زمان که خواستند، می‌توانند قسمت‌های مختلف برترین سریال های دنیا را تماشا کنند. بهترین سریال های خارجی معمولا کار خود را از این روزهای ابتدایی پاییز شروع می‌کنند و شاهد سریال های کاملا جدید و فصل‌های جدید سریال های قدیمی هستیم.

بهترین سریال های ۲۰۱۹

سریال Game of Thrones

سریال فانتزی «بازی تاج و تخت» یا Game of Thrones به‌وسیله دو نویسنده به نام‌های دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه HBO ساخته شد. این سریال که از روی مجموعه داستان‌های پرفروش جرج آر. آر. مارتین با نام ترانه یخ و آتش ساخته شده، از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ پخش شد. داستان سریال درباره سرزمین‌های خیالی وستروس و اسوس است که خاندان‌های اشرافی ساکن آن‌ها برای به دست آوردن تخت آهنین و پادشاهی هفت اقلیم به رقابت و جنگ با یکدیگر می‌پردازند.

سریال Game of Thrones رکورددار بیشترین بیننده در شبکه HBO است و بارها از سوی منتقدین به‌خاطر داستان و شخصیت‌پردازی پیچیده و همچنین کیفیت ساخت بالایش مورد تحسین قرار گرفته است. این سریال ۵۸ بار برنده جایزه امی در بخش‌های مختلف شده و با ۱۶۱ نامزدی در این مراسم، از این حیث رکورددار محسوب می‌شود.

سریال Chernobyl

Chernobyl|سریال چرنوبیل
شبکه پخش کننده ژانر خالق اثر تعداد فصل امتیاز IMDB امتیاز راتن تومیتوز
HBO درام تاریخی کریگ مازین مینی سریال ۹٫۵ از ۱۰ ۹۵%

سازندگان سریال Chernobyl در آن وقایع فاجعه بار ۱۹۸۶ چرنوبیل را روایت می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه بوروکراسی نامناسب می‌تواند وضعیت بد را چندین برابر بدتر کند. این سریال که پس از اتمام Game of Thrones پخش شد، به سرعت توانست نظر بینندگان و منتقدین را به خود جلب کند. با ترکیب ترس، کمدی سیاه، و طنز سیاسی این قطعا یکی از بهترین سریال های ۲۰۱۹ است. برای آشنایی بیشتر با این سریال و وقایع پشت پرده آن می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

 سریال Stranger Things

بهترین سریال های تاریخ جهان / Season 3 stranger things
شبکه پخش کننده ژانر خالق اثر تعداد فصل امتیاز IMDB امتیاز راتن تومیتوز
نتفلیکس علمی تخیلی، ترسناک برادران دافر ۳ ۸٫۸ از ۱۰ ۹۳%

سریال Stranger Things یکی از ساخته‌های بسیار پر طرفدار نتفلیکس است که اتفاقات آن در دهه هشتاد میلادی روی می‌دهد. بازیگران این سریال، را نوجوانانی تشکیل می‌دهند که در آن در حال تلاش برای حل معمای اتفاقات عجیب و تئوری‌های توطئه هستند که در شهرشان روی می‌دهد. در حالی که همه فکر می‌کردند این سریال بهتر بود در پایان فصل دوم به پایان می‌رسید و کار را در اوج رها می‌کرد، سازندگان با ساخت فصل سوم نشان دادند که هنوز این سریال پتانسیل زیادی برای ادامه دارد.

سریال Peaky Blinders

تریلر فصل پنجم سریال تاریخی Peaky Blinders
شبکه پخش کننده ژانر خالق اثر تعداد فصل امتیاز IMDB امتیاز راتن تومیتوز
بی بی سی وان تاریخی، اکشن، جنایی، درام استیون نایت ۵ ۸٫۸ از ۱۰ ۹۲%

سریال Peaky Blinders درباره خانواده تبهکار شلبی و اتفاقات پیرامون آن‌ها پس از جنگ جهانی دوم است. نویسندگی، بازیگری، و سینماتوگرافی این سریال همواره مورد ستایش قرار گرفته و به خوبی توانسته جو آن دوران را زنده کند. پخش فصل پنجم این سریال به تازگی تمام شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. این سریال یک گنجینه طلا برای کسانی است که به دوران ابتدای قرن بیستم علاقه دارند.

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو