مکان هایی ترسناک که در دست ارواح هستند

مکان هایی ترسناک که در دست ارواح هستند


منبع: همگردی

372

1398/10/13

13:14


ممکن است شما از آن دست مشتاقان داستان های ترسناک نباشید، همان داستان هایی که نفس را در سینه حبس و آدم را وحشت زده می کنند. شاید علاقه ای هم ندارید که تعطیلات آخر هفته خود را در بناهای رعب آور بگذرانید و وقت گذراندن در طبیعت و بازی با حیوانات اهلی برای شما جذاب تر است. ولی، این را هم بدانید که مکان های تسخیر شده در جهان بسیارند و افسانه های وحشتناکی که درباره آن ها می شنوید، کم و بیش واقعیت دارند. بد نیست این مکان ها را هم بشناسید تا مبادا اشتباهی سر از آنجا در بیاورید. بسیاری از افراد علاقه دارند که روزهای هالووین خود را در یکی از مکان های نفرین شده جهان بگذرانند. شاید باورش برای شما مشکل باشد، ولی چندتا از این مکان های ترسناک بیشتر از آن چیزی که شما فکرش را کنید به شما نزدیک هستند و ممکن است وقتی از سرکار بر می گردید یا به سفر می روید یا به دنبال کودک خود در راه رفتن به مدرسه هستید، مکان های جن زده سر راه شما سبز شوند و حسابی ترس و دلهره را به جانتان بیندازند. بد نیست این مکان ها را کمی بشناسید تا بعدها غافلگیر نشوید.

مکان های تسخیر شده در جهان

ایستگاه بنا شده روی قبرستان

در سنگاپور ایستگاه بیشان که یک ایستگاه مترو است، بر روی سنگ قبرهای یک قبرستان قدیمی بنا شد، قبرستانی که می گویند مربوط به قرن نوزدهم می شود. طبیعی است که این مکان یکی از مکان های تسخیر شده در جهان باشد. بسیاری از مسافران بیان کرده اند که شبح های بدون سری را مشاهده کرده اند که اطراف ایستگاه سرگردان بودند. در برابر چشم های مسافران و کارکنان، کسانی که تابوت حمل می کنند ناگهان ظاهر شده اند و وحشت بزرگی را به دل افراد انداخته اند. بعضی هم ادعا می کنند که صدای قدم زدن های غیر معمولی را بر روی سقف قطار شنیده اند. زنی هم که زمانی در این ایستگاه بی هوش شده بود، ادعا می کرد که دست های نامرئی از پشت او را نگه داشته بودند. اگر گذرتان به ایستگاه قطار بیشان افتاد، از دیدن اشباحی که پرسه می زنند، جا نخورید.

ایستگاه بنا شده روی قبرستان

فرودگاه بین المللی دنور بر روی گورستان بومیان آمریکا

یکی از مکان های نفرین شده جهان در ایالتی به نام کلرادو قرار دارد. فرودگاه بین المللی دنور از آن مکان ها بوده که تا حدودی شهرت دارد و خیلی هم ناشناخته نیست. ساختمان ابتدایی این فرودگاه بر روی قبرستان بومی های آمریکایی بنا شده و این مسئله ارواح این گورستان را مورد آزار قرارداده است. یک سری افراد هم بر این باور هستند که انبارهای مخفی در زیرزمین فرودگاه باعث شده تا بیگانگان به راحتی در آن مکان سکونت داشته باشند. فرودگاه بین المللی دنور یک مجموعه از آثار هنری هم به همراه دارد که بسیار عجیب و شگفت انگیز هستند. از بین آن آثار هنری می توان به نقاشی هایی از کتاب مکاشفات یوحا، سنگ هایی که به انجمن های مخفی اشاره دارند، ناودانی که در یک چمدان پیدا شد اشاره کرد. مهمترین اثر هنری کشف شده همان مجسمه بزرگ از نریان آبی رنگ است با چشم های سرخ و نافذ. این اثر جان خالق خود را گرفت. در روز 13 ژوئن سال 2006 بود که تکه بزرگی از این اثر شگفت انگیز سقوط کرده و مرگ خالق خود را رقم زد. این اثر هنری ناتمام باقی ماند تا اینکه پسران خالق اثر این شگفتی را به پایان رساندند. در سال 2008 این مجسمه را در فرودگاه بین المللی دنور که یکی از مکان های نفرین شده جهان بوده، نصب کردند.

فرودگاه بین المللی دنور بر روی گورستان بومیان آمریکا

ارواح سرگردان در کشتی کوئین مری

کشتی کوئین مری از آن جاذبه های گردشگری وحشت در کالیفرنیاست که زمانی بر روی اقیانوس اطلس شناور بود. تاریخی که این مورد از مکان های جن زده در دل خود دارد، بسیار باشکوه است مخصوصا آن قسمتی که در جنگ جهانی دوم بود و میلیون ها آدم را چه نظامی و چه غیرنظامی جا به جا کرد. هرچه بیش تر می گذشت، کشتی کوئین مری هم شاهد مرگ افراد بسیاری بود. چیزی حدود به 50 نفر در این کشتی مردند و ارواح آن ها در سطح کشتی سرگردان هستند. از بین همه آن ارواحی که کشتی کوئین مری را تسخیر کرده اند، مهمترین شبح مربوط می شود به زنی سفید پوش که جدا از زمین است و به این طرف و آن طرف کشتی پرسه می زند. ارواح دیگری هم در این کشتی معروف هستند از جمله تعدادی کودک و یکی از مهندس های آن کشتی. امروزه این کشتی در لانگ بیچ لنگر انداخته و یک مقصد عالی برای گردشگرانی است که علاقه دارند شب را با ارواح سرگردان صبح کنند. تا امروز چند مسافر از باز و بسته شدن شیرهای سرویس های بهداشتی کشتی در نزدیک صبح سخن گفته اند.

ارواح سرگردان در کشتی کوئین مری

ارواح موزه زمین، دریا و هوای شمال شرق

در شهر لندن سه روحی که در موزه زمین، دریا و هوای شمال شرق بازیگوشی می کنند، این مکان را به یکی از مکان های تسخیر شده در جهان تبدیل کرده اند، ارواحی که با جا به جا کردن اشیا و خندیدن به بازدیدکنندگان، مهر تائید بر حضور خود زده اند. بعید نیست که این سه روح، همان سه خلبان سابق نیروی هوایی سلطنتی باشند.

ارواح موزه زمین

گورستان نیرویی هوایی به نام دیویس

دیویس نام یک گورستان پایگاه نیروی هوایی واقع در آریزونا است. در این گورستان پر از لاشه هواپیماهایی بوده که دیگر قرار نیست بر فراز آسمان ها به پرواز در بیایند. حدود 4.400 هواپیمای ارتشی و حتی بیشتر از این ها در این گورستان به فراموشی سپرده شده اند. حال و هوای حاکم بر این مورد از مکان های جن زده، از وجود ارواح خلبانان این هواپیماها سخن می گوید، انگار که آن ارواح این گورستان را تسخیر کرده باشند. شاید با خودتان فکر کنید که اصلا ترس ندارد، اگر در یک بیابان متروک با هزاران هزار لاشه قراضه هواپیما تنها باشید. ولی، باید به شما بگویم اشباحی که زمانی متعلق به خلبانان این هواپیماها بودند، امروزه بین این لاشه های آهنی قدم می زنند و آزادانه به این طرف و آن طرف حرکت می کنند. این اشباح متعلق به همان خلبان هایی هستند که در جنگ جهانی دوم جان خود را از دست دادند.

گورستان نیرویی هوایی به نام دیویس

ایستگاهی در ونکوور به نام واترفرانت

از دیگر مکان های تسخیر شده در جهان می توانیم به ایستگاه واترفرانت اشاره کنیم. این ایستگاه در ونکوور قرار دارد. داستان ها حاکی از آن بوده که ساختمان این ایستگاه در طول سالیان متمادی به تسخیر ارواح مختلفی در آمده و حالا هم از مکان های جن زده است. بعضی ها از زنی در این ایستگاه می گویند که با لباس های متعلق به دهه 1920 مقابل چشمانشان ظاهر و ناگهان ناپدید شد. کارمندانی که در این ایستگاه مشغول به کار هستند نیز از صداهایی با منشا نامشخص و حرکت خود به خودی میز و اشیا سخن می گویند. افراد محلی معتقد هستند بیشتر ریل های اطراف این ایستگاه به تسخیر روحی درآمده که در زمان زندگانی خود هاب کلارک نام داشت و مسئول ترمز ترن در این ایستگاه قطار بود. زندگی هاب کلارک این گونه پایان یافت که قطاری به او برخورد کرد و سرش از تن جدا شد. می گویند که روح بی سر هاب کلارک در اطراف ایستگاه با فانوسی که در دست دارد، قدم می زند و به دنبال سر جدا شده خود می گردد تا آن را پیدا کند.

ایستگاهی در ونکوور به نام واترفرانت

دوارکا یک ایستگاه مترو در هند

نشریات مختلف درباره اتفاقات ترسناکی که در ایستگاه دوارکا در دهلی رخ داده بود، خبر می دهند. گزارش های بسیاری هم درباره زنی که یک ساری سفید به تن دارد و کنار ایستگاه به تعقیب کردن ماشین ها مشغول می شود، وجود دارند. البته ظاهر شدن این زن ساری پوش فقط به درون ایستگاه محدود نمی شود و این زن بارها داخل ساختمان هم دیده شد. این زن بعد از گذشت زمان کمی ناپدید می شود. بعضی از مردم ادعا کرده اند که این زن به آن ها حمله کرده است. شایعاتی پراکنده درباره این قضیه وجود دارند که از هویت این روح خبر می دهند. این شایعات مبنی بر این بوده که روح مربوط به دانش آموز دختری بوده که در نزدیکی های این ایستگاه به قتل رسیده و این مدت به دنبال قاتل خود می گردد.

دوارکا یک ایستگاه مترو در هند

کشتی اس اس ویلیام در مینه سوتا

کشتی اس اس ویلیام نزدیک به 40 سال در کار حمل فولاد بود. شایعات پیرامون اس اس ویلیام، شروع ماجرای تسخیر کشتی را حادثه دیگ بخار در کشتی می دانند، حادثه ای که باعث جان باختن وحشتناک مردی در کشتی شد. شایعات از این سخن به میان می آورند که شبح آن مرد کشتی را تسخیر کرده است.

کشتی اس اس ویلیام در مینه سوتا

فرودگاهی در لندن به نام هیترو

اگر اتفاقی در فرودگاه هیترو با ارواح سرگردانی برخورد کردید، جا نخورید، زیرا وجود ارواح در این مورد از مکان های نفرین شده جهان کاملا عادی است. اولین روحی که در این فرودگاه ممکن است ببینید، مربوط به مردی بوده که در یک حادثه سقوط هواپیما جان باخت. کارکنان فرودگاه معتقد هستند که بلافاصله بعد از سقوط هواپیما، مردی از بین لاشه و خرابه های هواپیما به سمت کارکنان رفت و از آن ها خواست که چمدانش را از زیر خرابه های هواپیما بیرون بیاورند و بعد ناپدید شد. روح سرگردان دیگری در مکان های استراحت سرگردان است و مداوم غیب و ظاهر می شود. قدیمی ترین و معروف ترین روح تسخیر کننده فرودگاه هیترو راهزنی بوده که در زمان های قدیم به دام دولتمردان افتاد و به دلایل نامشخصی روح این مرد حتی قبل از ساخت این فرودگاه در زمین ها پرسه می زد.

فرودگاهی در لندن به نام هیترو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو